Gjest Ts Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Militærkjæresten min har ikke svart meg siden klokken 20 i går kveld. Da vi avsluttet skype var han trøtt og noe sliten/nedfor. Et "hade, elsker deg" er det siste jeg har hørt. Vi har sånn på telefonene våre at vi kan se dersom den andre har lest meldingen du sendte, det står "sett". Men jeg har send meldinger og de har ikke blitt åpnet en gang. Han var pålogget på facebook for 1 time siden men heller ikke sett det jeg har skrevet der. Vi pleier bestandig å skrive nattameldinger til hverandre uansett. Vi pleier bestandig å snakke litt før den ene sovner, bestandig en god morgen sms. Han er akkurat ferdigutdannet MP. Kan det være de har blitt sendt på noe øvelse av noe slag fra i går kveld til nå evt han plassert på en vakt eller noe? Jeg blir jo rimelig paranoid her jeg sitter. Det pleier aldri å være sånn her. Etter jeg har lest for mange tråder på KG begynner jeg jo å lure på om han har dumpet meg å velger "ignorerings" metoden å får moren til å komme å hente sakene hans her
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Lool.. er du 14 år, eller? Noen dager er faktisk travlere enn andre. Jeg hadde ikke giddet å vært sammen med noen som omtrent beskyldte meg for å gjøre det slutt bare jeg ikke "smilte" som vanlig hver dag. Sliiitsomt. Og litt små-psycho. Anonym poster: 9122b54a3a7655846d14bd4184c3b3fd 4
Testosteron Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Lool.. er du 14 år, eller? Noen dager er faktisk travlere enn andre. Jeg hadde ikke giddet å vært sammen med noen som omtrent beskyldte meg for å gjøre det slutt bare jeg ikke "smilte" som vanlig hver dag. Sliiitsomt. Og litt små-psycho. Hvorfor så sur?
Gjest Ts Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Vel, jeg er faktisk 21 år. Å når vi har sendt meldinger hver kveld, ringt og pratet på morgene osv i snart 5 mnd nå mens han har vært der inne, så JA, da blir jeg litt paranoid når jeg ikke hører et pip på så mange timer, spesielt nå som det er helg, og siden jeg ikke har blitt "varslet" på forhond. Dersom han skal på vakt, eller andre ting sier han bestandig i fra. Vi har vært sammen 2 år. Han kommer hjem på perm den 16. Det med meldinger på kvelden og morgenen går begge veier. Jeg syntes bare det er litt kjipt å ikke vite. Det er trist å legge seg uten en nattameding, det er trist å stå opp uten at han skrevet noe, for jeg er så vandt med det. Mye mulig han er med på patrulje i dag siden de nettopp er ferdigutdannet. Men det er så rart, for ville trodd han ringte og skrøyt og var kjempefornøyd å fortalte meg det. Han ringer meg bestandig når de skal noe eller han "får være med på noe gøy". Jeg overtenker, og det er vondt. Å har han ikke svart innen 18 i kveld VET jeg det er noe som ikke stemmer.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Vel, jeg er faktisk 21 år. Å når vi har sendt meldinger hver kveld, ringt og pratet på morgene osv i snart 5 mnd nå mens han har vært der inne, så JA, da blir jeg litt paranoid når jeg ikke hører et pip på så mange timer, spesielt nå som det er helg, og siden jeg ikke har blitt "varslet" på forhond. Dersom han skal på vakt, eller andre ting sier han bestandig i fra. Vi har vært sammen 2 år. Han kommer hjem på perm den 16. Det med meldinger på kvelden og morgenen går begge veier. Jeg syntes bare det er litt kjipt å ikke vite. Det er trist å legge seg uten en nattameding, det er trist å stå opp uten at han skrevet noe, for jeg er så vandt med det. Mye mulig han er med på patrulje i dag siden de nettopp er ferdigutdannet. Men det er så rart, for ville trodd han ringte og skrøyt og var kjempefornøyd å fortalte meg det. Han ringer meg bestandig når de skal noe eller han "får være med på noe gøy". Jeg overtenker, og det er vondt. Å har han ikke svart innen 18 i kveld VET jeg det er noe som ikke stemmer. Det virker som du har et stort kontrollbehov. Hva gjør du dersom han plutselig en dag er 30 minutter forsinket fra jobben? Du kommer med logiske forklaringer, som at han faktisk er på patrulje - men så går du tilbake på det igjen og sier at du fortsatt synes det er rart og at du burde fått en melding. Rart å ikke klare å slå seg til ro med ting tenker jeg.. Anonym poster: 9122b54a3a7655846d14bd4184c3b3fd 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Tenker også at det må være slitsom å bli "usikker" så fort, og for så lite? Sliter du med å være usikker på andre mennesker? At du må ha bekreftelse kontinuerlig? Anonym poster: 9122b54a3a7655846d14bd4184c3b3fd 1
Gjest Riskjeks Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Vel, ring ham? Hadde forstått stresset om det var et helt ferskt forhold der alt er nytt og usikkert osv, men dere har vært sammen i 2 år? Da synes jeg du overreagerer.
Gjest SweetSunshine Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Jeg skjønner at du ikke er vant med dette, men jeg tror virkelig ikke du skal bekymre deg for noe som helst, heller ikke at dette er en måte han dumper deg på Det er mange ting som kan ha skjedd som fører til at han ikke har gjort som han vanligvis pleier, og dette får du nok vite snart:) Slapp av, sett på en film og få tankene bort, så tar han nok snart kontakt:)
Gjest Ts Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Nå har jeg snakket med han og de har vært med på opplegg i hele dag. Uff, føler meg som en fjott:p Jeg blir vel litt småloco på slutten nå, det har gått hundre år siden jeg så han sist. Blæ. 5 dager igjen nå. Go go go
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Herregud.. Noe av det latterligste jeg har lest, haha. Anonym poster: ec75bdc24acee4cc32a873376fcf1eb0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #13 Skrevet 12. mai 2013 Er det mulig å ha et så stort kontrollbehov. Du TS må roe deg kraftig ned. Jeg hadde aldri orket å hatt en sånn kjæreste som freaker ut bare det skjer noe unormalt. Anonym poster: 25a0f84337574fb6f68218bace6481bc
Gjest Ts Skrevet 12. mai 2013 #14 Skrevet 12. mai 2013 Hehe trodde ikke jeg skulle få så mye pes for det her, men jeg ser jo nå at det var litt overly attatched girlfriend symptomer! Jeg tar det med en klype salt, jeg blir bare litt tullerusk av denne avstanden:)
Gjest Lufj Skrevet 12. mai 2013 #15 Skrevet 12. mai 2013 Har en kjæreste selv i militæret, og husk at de alltid har mye og gjøre og at noen ganger så kan de plutselig måtte dra ut i felt eller lignende. Kunne skjønt du ble litt urolig hvis han ikke hadde svart på en-to uker, men noen timer? ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå