Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å få en hel del favoritter og må seriøst begynne å systematisere mer. Foreløpig har jeg disse mappene:

Jobb

Aviser

Privat

Men det holder ikke lenger. Må ha flere mapper og undermapper. Hva har du?

Og så lurer jeg fælt på denne "koblinger" mappen som jeg ALDRI får slettet. SKjønner at MS vil at jeg skal gå inn på sidene deres, men ærlig talt, hvorfor er den uslettbar? Forslag? For jeg har virkelig slettet den, men den kommer tilbake. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn i organize favorites og kos deg.

Skrevet

Jeg har skole, studier, aviser, søkesider, webdesign, gratis bilder, egne nettsider, andres personlige nettsider, og kontakt, og dessuten en underholdning.

Skrevet

Anafugia: Jeg lurte ikke på hvordan man gjorde det rent teknisk, for det er jo lett. Jeg lurte på forslag til organisering (mappevalg) osv.

Skrevet

Jeg har:

*Aviser

*Online spill

*Grafikk

*Jobbsøk (fra den tiden jeg søkte jobb)

*Personlige hjemmesider (venner og bekjente)

*Diverse (denne er full av tilfeldige ting)

*Søkesider (Google, Gule sider osv)

Kommer ikke på flere, men det er et par stykker til.

Dessuten er det til stadighet løse sider, som ikke har noen mappe ennå. Disse blir enten slettet eller dyttet inn i en mappe når lista blir for lang.

Skrevet
Og så lurer jeg fælt på denne "koblinger" mappen som jeg ALDRI får slettet. SKjønner at MS vil at jeg skal gå inn på sidene deres' date=' men ærlig talt, hvorfor er den uslettbar? Forslag? For jeg har virkelig slettet den, men den kommer tilbake. :roll:[/quote']

Du kan jo slette innholdet i den, det kommer ikke tilbake...

Mappen koblinger er den linjen som (vanligvis) ligger rett over/under URL-linjen, altså der du kan lagre "hurtig-linker" til sider du bruker ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...