Gå til innhold

Hjelp til blomster :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha lilla blomster i bukett og på bordene..

Men kan jo ingenting om blomster :)

Så..

Hvor kjøper dere blomster?

Hvilke blomster skal dere bruke?

Hvor mye betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Vi bruker det vi finner i hagen, masse roser, peoner, hortensia og eføy kanskje???

Enten kjøper vi blomster via grossist, tenker da på peonene som er det viktigste for meg. Eller så blir det Mester Grønn med 3 for 2 tilbudet deres.

Vi hadde satt av 2500,- men regningen kommer nok max på 1000,- inkl brudebukett, :)

Skrevet

Jeg har tenkt å plukke blomster i hagen og 3 for 2 på Mester Grønn. Om jeg har nerver til å vente med å se hva de har i siste liten det vet jeg ikke, men jeg håper og tror at det går bra :)

Skrevet

Et lite tips: Det er stadig orkideer på tilbud. Kjøp inn en haug i riktige farger, klipp av hele blomsterstengelen og stikk den i et sånt rør med vann som du får i blomsterbutikken. Pakk noen grønne blader rundt og surr det fast med en ståltråd med litt perler, så har du rimelig og lekker bordpynt som du kan legge ut over bordene.

Ev. kan du klippe av enkeltblomster og legge dem i glasskåler med pene steiner eller perler i, og litt vann, selvsagt.

Skrevet

Det var kjempe smart :)

Har ikke tenkt over å plukke i hagen ;p Hehe..

Litt mye å tenke på..

Skrevet

Jeg betalte 405,- For buketten og tre knappehullsblomster.

Vi dro til en blomsterhandler dagen før bryllupet og tok ut blomstene. Vi hentet dem noen timer senere. Mamma betalte faktisk det samme som for sin bukett når hun giftet seg i 1984...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...