AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er en jente på 17 år. Siden jeg gikk på ungdomsskolen har jeg hatt en bestevenninne som jeg er veldig glad i. Vi fant på så sykt mye merkelige å sprøe ting, men så fikk hun seg type, og etter det ble hun mer og mer tilbakeholden. Alt hun ville snakke om var han. De er ikke sammen lenger nå, men hun har hatt en kjæreste hele tiden siden det. Hun har aldri vært 100% singel. Det er jo selvfølgelig bra, og jeg unner jo henne det, men jeg føler at jeg altid er hennes andreprioritet. Det er mange ganger jeg er hos henne og så plutselig spørr hun om når jeg drar fordi hun skal til typen. Og når vi er sammen snakker hun bare om han. Uansett hva vi snakker om og hvem som er der klarer hun å skifte tema for å snakke om han enten om hvor bra han er eller om hvor dårlig han er, det er forskjellig hver dag. Og jeg aner ikke hva jeg skal svare henne, jeg er dritt lei av å høre om det hele tiden, spesielt når det er ting hun har fortalt meg tusen ganger før. Og uansett om jeg sier at hun har sakt det før forteller hun heeele historien en gang til. På hver eneste fest vi er på skjer det også noe slik jeg blir sittende og trøste henne mens hun gråter hele natta. Og det er ikke alltid ting skjer heller, noen ganger bare tenker hun at kansje det en gang kan skje. Forge gang var typen hennes sur fordi en hun hadde vært sammen med før var på samme festen, og da låste hun seg inne på toalettet å lå og gråt ut kvelden fordi hun var redd HAN skulle være utro. Jeg er selvfølgelig glad hun har funnet noen, men jeg synes det går for mye utover vennene hennes. Vi blir på en måte satt på hylla så plukker hun oss ned når han ikke har tid til henne for å så bare sitte å snakke om de to. Jeg prøver ofte å si til henne at hun overtenker og at det ikke er noe å være redd før før det har skjedd men det nytter ikke. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 963d5e7ec5e8c6936dfb7bed3a4829e7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Har du en bror eller en fetter? Snakk om ham hver eneste gang hun nevner typen sin. Det har ikke noe å si om det passer. Avbryt henne gjerne og snakk om broren din til akkurat samme tema som venninnen snakket om. Til slutt blir hun irritert fordi hun overhodet ikke bryr seg om denne informasjonen om broren din, og da sier du 'velkommen til min verden'. Det løser ikke hennes store usikkerhetsproblemer, men det kan i det minste bli mindre mas å høre på. Anonym poster: 2527c84dc1ff2cc625ef2ca69009b85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå