Gå til innhold

Hvor tragisk er det å sende melding eller legge til folk på facebook som man har sett ute på byen/konsert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, overskriften sier sitt. Er det teit? Har du gjort det?

Hvordan reagerer dere gutter/menn hvis en jente gjør det? :)

Anonym poster: 161f3ed57fc4402e0838fb14a42eaaec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er det helt legitimt, fordi man får en spontan kjemi som varer livet ut.

Andre ganger er det tåpelig.

Skrevet

Noen som husker hvordan man snakker med folk utenfor facebook eller..?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker hvordan man snakker med folk utenfor facebook eller..?

Nei. Går det an altså? :sjokkert:

Anonym poster: a1e197c7ca258aeac4177a0f2ff9cc6c

Skrevet

I verste fall, om jeg ikke var interessert i noe mer, så hadde jeg tatt det som et kompliment.

Gjest Katten.
Skrevet

Det er da fullstendig normalt?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe tragisk i det hele tatt. Man ville nok sannsynligvis bare ha tatt det som et kompliment.

Og skulle man dessuten ikke, så kjenner man det fort på kroppen når vedkommende ikke er like entusiastisk. Enten ved å ignorere venneforespørselen eller være kjip på chatten.

Anonym poster: 59ffbfb0e3f3ea2fabbc368835c06065

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg merker at jeg blir litt frustrert når jeg leser slike innlegg, da det viser hvor høye barrierer det er for medmenneskelig kontakt blant mange her i Norge. Egentlig er det vel kanskje dårlig selvtillit og usikkerhet som ligger bak? Det tragiske i denne situasjonen er vel at du i det hele tatt lurer på om det er tragisk.

Jeg for min del synes alltid det er interessant å bli kjent med nye folk og blir alltid glad om noen tilbyr meg sitt vennskap, selv om jeg ikke skulle være interessert i noe utover det platoniske.

:)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skulle det være galt å ta kontakt på fb når man er oppriktig intressert i å bli kjent? Før mobiltelefonen og internett syklet vi gjerne to mil for å få ett glimt av forelskelsen på bygdas disko (hvor vi gjerne ikke kjente noen), vi ringte for hverandre på hustelefonen og utga oss for å være det ene eller det andre bare for å høre stemmen. Vi ble også plutselig ekstremt gode venner med mennesker bare fordi det var en nabo eller venn av han med stor H.

Må si jeg foretrekker å bli lagt til på FB og som JakeGreen skriver, det er jo ett tilbud om vennskap (så ser man hva som skjer) og hva er negativt med det?

Skrevet

noen mennesker liker å ha venner. Og face er jo en fin måte å snakke med mennesker på., med chat-funksjonen sin, f.eks.

Hva er det som er galt med det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fordi du er interessert i å bli bedre kjent, kjempekjekt. Hvis du legger meg til og ikke sier noe, går jeg utifra at du legget til alle du møter.

Anonym poster: 3a4bb35da1ceb87c61b910dbab11573f

AnonymBruker
Skrevet

Btw, ikke send melding uten venneforespørsel, det kommer personen veldig sannsynligvis ikke til å legge merke til.

Anonym poster: 3a4bb35da1ceb87c61b910dbab11573f

Skrevet

Hahah Jeg har gjort det!

Fant en kjekk kar på en konsert, vi fikk ikke prata sammen, men begge sto på første rad med noen folk i mellom oss, og vi sang liksom mot hverandre og flørta litt..

Jeg måtte gå før konserten var ferdig for å rekke tog, så fikk ikke prata med han etterpå heller..

Vel, jeg klarte ikke slutte tenke på han og tenkte jeg skulle se om jeg fant han på facebook, og joda, da jeg hadde gitt opp fant jeg han plutselig.. :ler:

Jeg sendte han en mld, men det som er er at mange mld havner i den "annet" mappa, (jeg har faktisk fått mld av menn som så meg på den konserten,men de mld så jo ikke jeg før et halvt år etter...)

Så, som sagt sendte jeg mld, men fikk ikke svar, og jeg fikk vite senere at han hadde ikke fått noe mld! Men jeg la han til som venn, og vi begynte å snakke sammen..Så ja, en moro opplevelse/erfaring, og ett nytt bekjentskap! ;)

Så, jeg har fått noen mld fra menn, og jeg blir litt satt ut.. Men, det er jo og fordi det er folk jeg aldri har sett før, ikke har noe til felles med og menn som bor langt avgårde i utlandet liksom..

Sender man mld og slik til folk man har sett, vet litt hvem er osv ser jeg egentlig ikke noe problem med det.. Finner man en helt tilfeldig mann man synes er kjekk og sender mld, vel, det synes jeg er litt kleint/flaut :ler: Men bare fint for de som tør ;)

Skrevet

Hvis man faktisk får god kontakt og tenker at det ville vært fint å møte personen flere ganger, er vel facebook den enkleste måten.

Skrevet

Hei.

Det handler til syvende og sist om å ta en sjanse. Jeg synes virkelig ikke det er noe galt å legge til en person man har møtt/sett på byen. For hvem vet? Kanskje er det noe der, eller så er det ikke det. :)

Man må tørre, for å få til noe. Og går det ikke? Nei, da får man prøve igjen! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...