Tolly Skrevet 12. mai 2013 #1 Del Skrevet 12. mai 2013 Er det mulig å fryse hjemmelaget vaffelrøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 12. mai 2013 #2 Del Skrevet 12. mai 2013 Ikke noe problem. Har gjort det flere ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mai 2013 Har fått ei oppskrift men bla 1/3 liter kulturmelk i. Her i huset bruker vi veldig lite melk, så vi har det aldri. Likevel har man jo lyst på vafler fra tid til annen. Eller får besøk. Tenkte kanskje å lage en stor batch og så fryse den i tre deler og heller tine ei røre ca når behovet eller besøket melder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 12. mai 2013 #4 Del Skrevet 12. mai 2013 Har fått ei oppskrift men bla 1/3 liter kulturmelk i. Her i huset bruker vi veldig lite melk, så vi har det aldri. Likevel har man jo lyst på vafler fra tid til annen. Eller får besøk. Tenkte kanskje å lage en stor batch og så fryse den i tre deler og heller tine ei røre ca når behovet eller besøket melder seg. Det høres veldig lurt ut, men jeg ser for meg at det tar litt tid å få tint den? Er det ikke raskere å røre sammen en vaffelrøre der og da, fremfor å måtte vente på at den tiner, om besøket kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mai 2013 Ikke når man normalt sett ikke har ingrediensene i hus. Det kan bli mye logistikk for å få med seg ungen på butikken osv. Det er jo ikke lengre slik at folk bare "stikker innom". Alle sender jo en sms i forkant.. Dessuten tenker jeg at det kan være en ide å fryse røra ganske flatt, i store brødposer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 12. mai 2013 #6 Del Skrevet 12. mai 2013 Ikke når man normalt sett ikke har ingrediensene i hus. Det kan bli mye logistikk for å få med seg ungen på butikken osv. Det er jo ikke lengre slik at folk bare "stikker innom". Alle sender jo en sms i forkant.. Dessuten tenker jeg at det kan være en ide å fryse røra ganske flatt, i store brødposer..? Ja, om den fryses rimelig flat så høres det absolutt lurt ut, ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 12. mai 2013 Så jeg må jo bare prøve og se hva som skjer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå