AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Hei! Har vært singel lenge nå, men har holdt på med ett par, men går til helvete hver gang. Denne gangen holdt vi ikke på, jeg har bare blitt veldig, veldig forelsket. Og han ser på meg som en kompis. Der er så vondt! Vet egentlig ikke helt hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut. Men hvis noen har tips setter jeg stor pris på det! Anonym poster: 93c7b26b19d027d100e31331745018f4
Gjest puffy Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Uff, føler med deg. Har ikke vært borti lignende selv, men har venninner som har det. De har måttet ta avstand fordi vennskapet ikke ble det samme etter at de sa det. Vet kompisen din hva du føler for han? Har ingen råd utenom å distansere deg litt fra han i en periode og holde deg opptatt. Tren, vær med venner og bare holde deg i aktivitet. Klem til deg!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Hei! Har vært singel lenge nå, men har holdt på med ett par, men går til helvete hver gang. Denne gangen holdt vi ikke på, jeg har bare blitt veldig, veldig forelsket. Og han ser på meg som en kompis. Der er så vondt! Vet egentlig ikke helt hva jeg ville med dette, måtte bare få det ut. Men hvis noen har tips setter jeg stor pris på det! Anonym poster: 93c7b26b19d027d100e31331745018f4 Du må jo ikke holde på med ett par. De har det jo sikkert fint og flott med hverandre de da. Tror du heller bør gå ut og søke etter single mennesker. Å være det tredje hjulet i et forhold, bokstavelig talt, kan jo ikke være noe å trakte etter? Anonym poster: 03d82600df334c86fe5bbf206ea17025 1
hjerteis Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Vet hvordan du har det TS.. Jeg har også klart å forelske meg i en venn, som attpåtil er kollega. Jeg har forsøkt å styre følelsene i riktig retning, men hver gang jeg ser han/prater med han/får en sms fra han gjør hjertet tripelhopp og sommerfuglene danser samba i magen. For min del er det beste, for så uendelig mange grunner, å holde følelser og tanker for meg selv. Men dere jobber jo ikke sammen. Dere er venner, vet han hva du føler?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Hvis det er vondt for deg å fortsette vennskapet så vil det smarteste være å kutte ut kontakten,eller redusere kontakten kraftig. Det er vondt,men det er vondere å se han med en annen også akkurat nå. Husk at hvor enn kjipt du føler det nå,så er en ting helt sikkert; det vil bli bedre. Anonym poster: 46f3ef8fc268895957d248fb9eb3ce65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå