Gjest ts håper på svar Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 av meg skulle man tro. Jeg har en svoger jeg aldri har funnet tonen med, aldri. Første gangen jeg traff han ble jeg så merkelig behandlet at det var sprøtt. Når jeg kom inn i et rom der han satt så gikk han ut osv. I forrige uke kom det en mld til meg og jeg jeg ble litt satt ut, der han skriver at han har funnet ut at jeg er med i en spesiell gruppe på facebook, og han gratulerer meg med ny jobb, men påpeker taushetsplikten Ikke har jeg brutt taushetsplikten eller noe, så det er ikke det som det handler om. Men det kommer også en mdl med at han klarer å finne ut det meste så jeg skal bare passe meg. Han og jeg har aldri funnet tonen noen gang, jeg sleit meg igjennom en helg da de var hos oss. Hva kan jeg gjøre
BunnyBlue Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Antar du har forsøkt, men har du spurt hva i all verden han prøver å formidle? Har han til hensikt å faktisk true deg, eller er det bare hverdagslig småprat på bærtur?? 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Vær super-hyggelig med han og støtt han i ting han sier. Anonym poster: 053f1234b6e8ecfecffb71d2d068d377
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Si: Er det noe du vil si til meg? neste gang han begynner med skiten sin. 5
Gjest ts Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 TS her: Jeg har sendt han mld tilbake å spurte, jeg sa også rett ut hva jeg tenkte om ting og tang,. Men hvor mye kan man finne ut av ting og tang om en person kun med navn og fødselsdato?
Maisie Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Ved hjelp av fødselsnummer og navn er det ikke store greiene han kan finne direkte helt alene. Fødselsnummer og navn er av samme betydning, men nummer skiller enkeltpersoner fra hverandre. Hvis han har hele personnummeret ditt og den slags type opplysninger er det litt flere ting han kan gjøre i mot deg hvis han går hardt inn for det, men jeg kan ikke se den store skaden og i hvert fall ikke med den informasjonen han sitter på (fødselsnummer og navn), sett bort i fra om du har brutt en taushetsplikt på facebook for eksempel, da kan han finne på å si i fra til arbeidsplassen. Endret 12. mai 2013 av Maisie
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Er det noe du holder hemmelig som han kan finne ut av da? Siden du spør hva man kan finne ut av med navn og fødselsnummer..
Gjest ts-håper på svar Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Ved hjelp av fødselsnummer og navn er det ikke store greiene han kan finne direkte helt alene. Fødselsnummer og navn er av samme betydning, men nummer skiller enkeltpersoner fra hverandre. Hvis han har hele personnummeret ditt og den slags type opplysninger er det litt flere ting han kan gjøre i mot deg hvis han går hardt inn for det, men jeg kan ikke se den store skaden og i hvert fall ikke med den informasjonen han sitter på (fødselsnummer og navn), sett bort i fra om du har brutt en taushetsplikt på facebook for eksempel, da kan han finne på å si i fra til arbeidsplassen. Hei. Takk for svar. Han har ikke person nr mitt så vidt jeg vet, i så fall har han fått tak i det på en eller annen måte. Jeg var med i en gruppe om barnevernet på facebook, og jeg skrev der at jeg er tilsynsfører men det var det eneste, jeg har ikke skrevet noe mer om noen.
Gjest ts-håper på svar Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Er det noe du holder hemmelig som han kan finne ut av da? Siden du spør hva man kan finne ut av med navn og fødselsnummer.. Ikke noe spes som han egentlig har noe med.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 Ikke noe spes som han egentlig har noe med. ...Men som du er redd for skal komme ut blandt andre som kjenner deg?
Maisie Skrevet 12. mai 2013 #12 Skrevet 12. mai 2013 Hei. Takk for svar. Han har ikke person nr mitt så vidt jeg vet, i så fall har han fått tak i det på en eller annen måte. Jeg var med i en gruppe om barnevernet på facebook, og jeg skrev der at jeg er tilsynsfører men det var det eneste, jeg har ikke skrevet noe mer om noen. Da hadde jeg bare slappet helt av.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #13 Skrevet 12. mai 2013 Hei. Takk for svar. Han har ikke person nr mitt så vidt jeg vet, i så fall har han fått tak i det på en eller annen måte. Jeg var med i en gruppe om barnevernet på facebook, og jeg skrev der at jeg er tilsynsfører men det var det eneste, jeg har ikke skrevet noe mer om noen. Hva med å spørre din mann (om det er hans bror?) om denne mannen er helt ok eller om han har en historie som gjør at dere burde bekymre dere og kanskje starte ta affære? Om han påstås være helt ok ville jeg bedt om at de to tok en alvorsprat. Anonym poster: 091d59441cc543a00f98552290ce7f65 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #14 Skrevet 12. mai 2013 Har han selv barn i barnevernets omsorg eller lignende kanskje? Typisk det at sånne er sinna på barnevernet. Snakk med det familiemedlemmet ditt som hører til svogeren din. Si at du ikke finner deg i trusler. Anonym poster: 1b3a1a0112e61d18d4ec4080ff74bbe3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #15 Skrevet 12. mai 2013 Her må du bare krige og stå på krava. Ta vare på ALT han sender deg av trusler, vis det til mannen din og ta det derfra. Blir det verre så anmelder du. Man skal ikke finne seg i trusler. Anonym poster: 02c88b4e4cd0d384cee7e0f834933f89 4
Gjest ts håper på svar Skrevet 12. mai 2013 #16 Skrevet 12. mai 2013 Har han selv barn i barnevernets omsorg eller lignende kanskje? Typisk det at sånne er sinna på barnevernet. Snakk med det familiemedlemmet ditt som hører til svogeren din. Si at du ikke finner deg i trusler. Anonym poster: 1b3a1a0112e61d18d4ec4080ff74bbe3 Nei det har han ikke.
Avalon Skrevet 12. mai 2013 #17 Skrevet 12. mai 2013 Jeg hadde nok vist meldingene til mannen, slik at han visste hva hans bror drev med. 3
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2013 #18 Skrevet 12. mai 2013 Det har jeg gjort. Jeg ringte og svogerdn min og s at han fikk heller spørre hvis han lurte på noe
Tibbie Skrevet 12. mai 2013 #19 Skrevet 12. mai 2013 Lol, er det bare jeg som syns han virker helteit? Å gjøre så grundig research av deg er en ting, men hvorfor i verden sender han så teite meldinger? Det virker nesten som om han skal vise at han er tøff og modig eller noe. Hvordan er han ellers? Er han en ensom, spesielll fyr, eller er han godt likt?
Gjest ts håper på svar Skrevet 13. mai 2013 #20 Skrevet 13. mai 2013 Lol, er det bare jeg som syns han virker helteit? Å gjøre så grundig research av deg er en ting, men hvorfor i verden sender han så teite meldinger? Det virker nesten som om han skal vise at han er tøff og modig eller noe. Hvordan er han ellers? Er han en ensom, spesielll fyr, eller er han godt likt? Jeg og han har aldri hatt en god tone, og han har vært ganske nyskjerrig på ting som han egentlig ikke har noe med. Saken er jo den at han er ikke ensom, likt godt hos kompiser og venner, driver med jakt og hunder, ganske trivelig. Men jeg merker jo at jeg er den nye dama, og vi giftet oss ganske fort mannen min og meg, men vi er ikke noen drittunger. Men hele denne saken har medført at jeg ikke tør å være med i noen grupper som er på Facebook, samt at jeg oppdager at man kan finne ut hva man vil hvis man har de rette kjennskapene. Mannen min ringte han i morges og sa at han ikke trengte å holde på sånn da han ikke oppnår noe med det. Så vi får håpe. Ser at han heller ikke har svart på siste meldingen min. Så jeg håper at det er stoppet nå. En ting er sikkert, jeg kommer ikke til å møte opp i datterens komf neste år. Ja jeg straffer datteren dessverre, men jeg takler ikke den familien. Derfor sender jeg heller en egen liten gave til henne i tillegg til gaven hun får fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå