Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=17072 Det er godt å være meg!
Rapitap Skrevet 5. april 2004 #2 Skrevet 5. april 2004 Tror stringen mangler litt, for jeg kan ikke se hvorfor det er så kjekt å være deg....(hehe)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 ¨å det er bare meg som har misunt britneys kropp, men der står det hun må skjule valker så jeg trenger ikke likevel
Saeria Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Jeg synes det vitner om at godeste Britney er selvsentrert, når hun forlanger at de retusjerte bildene skal fremstille henne som mer enn perfekt!
Gjest DenSmarte Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Ja, dere må jo tro på alt dere leser. Ikke sikkert dette er sant engang.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2004 #7 Skrevet 6. april 2004 Veit Britney har fått retusjert magen sin på ein del bilete, av og til så har ho skikkeleg bolle-mage, medan andre gonger er det ein (meir enn?) perfekt sixpack ho visar fram.. Så det så!
Cia Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Jeg vil også ha bildene Mine retusjert.. Bare litt?
Gjest Catwoman Skrevet 7. april 2004 #9 Skrevet 7. april 2004 hmm... har aldri sett Britney med six-pac. Men jeg har lagt merke til at hun på enkelte bilder ser litt "bollete" ut ja, og andre ganger er magen helt flat og stram
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #10 Skrevet 7. april 2004 Skulle mer enn gjerne hatt kroppen til Britney
Ra|cer Skrevet 9. april 2004 #11 Skrevet 9. april 2004 Kunne godt hatt kroppen til Britney! Men der virker som om hun av og til har litt bollemage, men hun er sikkert litt bedre en trent en slakke meg.. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå