Gå til innhold

Fortelle at jeg har liker henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg møtte på fest for noen uker siden som jeg har pratet daglig med siden. Jeg har ikke møtt henne annet enn på den festen, men jeg liker hun veldig godt. Vi har nogenlunde like interesser, hun er morsom, smart og pen. Jeg har lyst til å fortelle henne at jeg liker henne, men vi er begge sjenerte og det blir kanskje litt for direkte og kan kanskje skremme henne bort? Kan jeg spørre om hun vil finne på noe en dag? Eventuelt hva? Jeg har liksom ikke gjort dette før så er litt uerfaren på området.

Anonym poster: 5bbf68b63e675762d7b196a710fb4edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan :) Vil tro hun er nysjerrig på deg iom. hun er såpass "på" at du får kontakt daglig. Ta utgangspunkt i noe av det dere har felles og finn på noe derfra. Noen liker kino, andre å bli invitert på middag eller bare på en enkel kaffe. For min del vil en tur på skogen være helt topp.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hun vet nok allerede at du liker henne :P Så ja, det er jo bare til å finne et bra tidspunkt.

• Liker 1
Skrevet

Hun vet nok allerede at du liker henne :P Så ja, det er jo bare til å finne et bra tidspunkt.

Det tror jeg også og hun hadde nok begrenset kontakten med deg hvis ikke hun følte det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...