Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe her inne på kb som har synske evner? Eller noen som kjenner noen som har?...

Anonym poster: b07786847164dd8c68dae37032176db1

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor spør du?er ingen "synske" som kan lese deg via nett uansett

Skrevet

Kanskje han/hun bare spør fordi han/hun syns det er interessant :)

• Liker 1
Skrevet

Det som er dumt er at uansett om noen kommer her å sier at de er "synske" så kan man aldri være helt sikker på at de faktisk ER det.

Nå er jeg heller usikker på om det finnes noen som er synske, men det er så klart en annen diskusjon.

Gjest Rumpenisse
Skrevet

Føkkings turn-off, med mindre hun kan bevise det (noe de aldri kan).

Gjest Skogkar
Skrevet

Nei, det er ingen her inne, eller noe annet sted som har synske evner.

• Liker 6
Gjest Monita
Skrevet

Nei, synsk er jeg nok ikke. Men jeg har en veldig sterk magefølelse og får ofte et bilde på noe jeg må undersøke. Til nå har det bestandig stemt. Men det gjelder bare meg selv dessverre. Tror ikke jeg har samme evnen til å hjelpe andre.

Mitt tips er lytt til deg selv , så trenger man neppe noen synske til å hjelpe seg.

Men jeg tror at det er noen som faktisk har denne evnen.

Kan jeg spørre hvorfor du vil komme i kontakt med en synsk? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du?er ingen "synske" som kan lese deg via nett uansett

Når synske vissnok kan spå over telefonen, hvorfor skulle ikke det samme la seg gjøre over nettet?

Anonym poster: 09b62e55f00bd4fec4103049a9a9ea26

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Når synske vissnok kan spå over telefonen, hvorfor skulle ikke det samme la seg gjøre over nettet?

Anonym poster: 09b62e55f00bd4fec4103049a9a9ea26

Det er fake. Selv de som er synske sier at å spå overtlf er lureri

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har.

Du har en pulserende varme et steds innenfra.

Du har noen som står deg nært som du tenker på.

Du ønsker deg så mangt men er usikker på dine prioriteringer.

Du ser frem til noe i nært forestående fremtid.

Du nærer en følelse av begjær.

Og du føler deg kanskje litt lurt nå. :danse:

Anonym poster: 5ec7f2e674effa588463f1dcdcd2d2a6

• Liker 2
Gjest Elissima
Skrevet

Har synske lettere for å finne seg bra menn enn andre? For de kan vel lett se om han kommer til å være en drittsekk eller ikke? Skulle ønske jeg hadde den evnen, så jeg slapp å bli såret igjen og igjen :(

Gjest Gjest
Skrevet

jeg hadde nylig funnet med en ny venn.vi hadde ikke hatt sex enda og jeg satt og tenkte på hvordan det ville bli.jeg prøvde å følge intuisjonen og den sa at det ble dårlig sex.tenkte så:javel..vi får se da.jammen ble det ikke dårlige greier.det kan være bra og lytte til intuisjonen

AnonymBruker
Skrevet

ts her. jeg spør vel litt fordi jeg er nyskjærrig. syns det kunne vært interessant å høre litt om det. hvordan det fungerer og om jeg skulle benyttet meg av det. syns det er spennende med litt spådom og forutsigelse, men, tror selvfølgelig ikke helt og holdent på det. lurte på om noen kjente til det....

Skrevet

Ingen noen sted med synske evner. Flere som påstår de har det, og disse personene hører hjemme på galehus.

Btw, anbefaler deg å lese siden http://whatstheharm.net/

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde nylig funnet med en ny venn.vi hadde ikke hatt sex enda og jeg satt og tenkte på hvordan det ville bli.jeg prøvde å følge intuisjonen og den sa at det ble dårlig sex.tenkte så:javel..vi får se da.jammen ble det ikke dårlige greier.det kan være bra og lytte til intuisjonen

Dette handler mer om et resultat av å skape negative forventninger. Det er et kjent psykologisk fenomen at hvis man forventer det verste, så vil resultatet veldig ofte nettopp bli dårlig. Negative tanker om noe spesifikt eller generelt er selvforsterkende, hvilket bla. er noe av grunnen til at det kan være vanskelig å komme ut av en tung depresjon fordi hjernen rett og slett har "vent" seg til å tenke negativt. Veldig enkelt forklart selvsagt.

Anonym poster: 5dfd9730fc1e1f2f643f93b6bdf265d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler mer om et resultat av å skape negative forventninger. Det er et kjent psykologisk fenomen at hvis man forventer det verste, så vil resultatet veldig ofte nettopp bli dårlig. Negative tanker om noe spesifikt eller generelt er selvforsterkende, hvilket bla. er noe av grunnen til at det kan være vanskelig å komme ut av en tung depresjon fordi hjernen rett og slett har "vent" seg til å tenke negativt. Veldig enkelt forklart selvsagt.

Selvoppfyllende profeti! Det er altfor få som skjønner den mekanismen. Folk som tror på buddhistisk karma, blant annet.

Anyway. Ingen er synske. Hverken her eller noe annet sted i verden.

Anonym poster: 281b52b5fae4bc9b2ec9f06b62a9138a

Gjest Gjest
Skrevet

hadde faktisk positive forventninger ...

Skrevet (endret)

De får ikke 30kr i minuttet for å skrive til tilfeldige på KG.

Endret av meh
AnonymBruker
Skrevet

ts . forvente det værste og bli posetivt overraska? altså prøve å ikke forvente noe som helst, en mekanisme som er fin for oss som ønsker en forsvarsmekanisme for ikke å bli skuffa/såra. Fungerer dårlig i praksis desværre. tenker da spesielt på kjærlighets-opplegg....

AnonymBruker
Skrevet

Selvoppfyllende profeti! Det er altfor få som skjønner den mekanismen. Folk som tror på buddhistisk karma, blant annet.

Anyway. Ingen er synske. Hverken her eller noe annet sted i verden.

Anonym poster: 281b52b5fae4bc9b2ec9f06b62a9138a

Vell, jeg kan snakke med dyr/få informasjon gjennom et bilde..

Anonym poster: 55ce3b052b29c74b86e8cec2b3828bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...