AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har en datter nå som er snart 3 år. Jeg har egentlig alltid hatt litt heng, men nå etter ammingen og etter at jeg har tatt meg noen kilo er det bare blir værre.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jeg hadd råd til operasjon så hadde det vært første stopp. Men dette ødelegger mye for meg. Har en mann jeg er veldig interessert i nå, og vi sender masse meldinger koselige nattameldinger osv og vi har lyst til å treffes, men dette setter en stopper for meg. Jeg har lyst til å ha sex med han etterhvert fordi jeg tenner fryktelig mye på han, om jeg noen gang har følt det likt med noen andre er jeg usikker på. (Vi kjenner hverandre fra førr og jeg har alltid hatt et godt øye til han) Hvor viktig er egentlig pupper for menn? Er det turn off med hengepupper? Nå har jeg en høvelig ok trent kropp ellers, men puppene kan jeg dessverre ikke gjøre noe med:( Sist jeg hadde sex med noen tviholdt jeg bh-en på pga dette og jeg tror den utvalgte da syns det var lit merkelig. Men jeg greier bare ikke! Det er så stygt. Føler jeg ser ut som en urangutang eller en innfødt i Amazonas....hater dem, virkelig virkelig HATER dem..!! Sal jeg sette meg ned og fortelle han at jeg har veldig komplekser for dette i forkant, før det evt blir noen action,? Eller bil det bare ødelegge? Vil jo ikke at han skal bli skuffet heller.... Anonym poster: 85fc646876dc15bb93cc7f8aeffd793e
Testosteron Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Hvor viktig er egentlig pupper for menn? Er det turn off med hengepupper? Nå har jeg en høvelig ok trent kropp ellers, men puppene kan jeg dessverre ikke gjøre noe med:( Sist jeg hadde sex med noen tviholdt jeg bh-en på pga dette og jeg tror den utvalgte da syns det var lit merkelig. Men jeg greier bare ikke! Det er så stygt. Føler jeg ser ut som en urangutang eller en innfødt i Amazonas....hater dem, virkelig virkelig HATER dem..!! Sal jeg sette meg ned og fortelle han at jeg har veldig komplekser for dette i forkant, før det evt blir noen action,? Eller bil det bare ødelegge? Vil jo ikke at han skal bli skuffet heller.... Når man virkelig liker noen, så er ikke utseendet til puppene avgjørende for om man ønsker å ha sex med henne. 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Når man virkelig liker noen, så er ikke utseendet til puppene avgjørende for om man ønsker å ha sex med henne. Vi menn trenger jo ikke å se så mye på puppene når man har sex heller .da skal man jo kysse kvinnen mens man holder på . Anonym poster: da4d13b7b997e5a4c2fd893fa9771545 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Hvis han ikke aksepterer deg som du er, så vær glad du blir kvitt han. Anonym poster: 48e608cd9d8488d38b1c48e8728ac1f7 3
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Vi menn trenger jo ikke å se så mye på puppene når man har sex heller .da skal man jo kysse kvinnen mens man holder på . Anonym poster: da4d13b7b997e5a4c2fd893fa9771545 så man skal ikke ha forspill før sex og kose med puppene hennes heller, du bare kysser henne på munnen og kjører pikken inni henne uten noe annet før det??? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Pupper er pupper uansett hvordan de ser ut. Han kommer nok til å like deg uansett! Selv om jeg hadde vært sammen med en som hadde komplekser for noe så hadde jeg ikke gått fra han fordi om! Anonym poster: 2073ac0bb4da324460e614ddc1d5b784 1
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 men for din egen del ts, om du hater de så mye så går det jo an å gjøre noe med det. Det koster, men jeg tenker det er jo viktigst at DU SELV er fornøyd med kroppen din
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Jeg tror nok ditt største problem er kompleksene du har skapt i ditt eget hode - tror neppe det gjør så mye for han
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Jeg tror nok ditt største problem er kompleksene du har skapt i ditt eget hode - tror neppe det gjør så mye for han tror nok han lett kan merke usikkerheten da, og det kan jo virke avtennende i seg selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 tror nok han lett kan merke usikkerheten da, og det kan jo virke avtennende i seg selv.. Nettop. Derfor jeg lurer på om jeg bør fortelle han om kompleksene mine på forhånd eller bør jeg la være? Vil uansett ikke greie å ta av meg bh-en med mindre jeg er stupfull så han vil jo merke det uansett hva jeg gjør.. Hilsen Ts. Anonym poster: 85fc646876dc15bb93cc7f8aeffd793e
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 Nettop. Derfor jeg lurer på om jeg bør fortelle han om kompleksene mine på forhånd eller bør jeg la være? Vil uansett ikke greie å ta av meg bh-en med mindre jeg er stupfull så han vil jo merke det uansett hva jeg gjør.. Hilsen Ts. Anonym poster: 85fc646876dc15bb93cc7f8aeffd793e hmm ja du kunne jo det, men vet ikke hvordan du skulle formulert deg..
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mai 2013 #12 Skrevet 11. mai 2013 Hvis du gjør han bevisst på "problemet" kommer nok han også til å se etter det. Ikke en god idé.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2013 #13 Skrevet 11. mai 2013 Hvis du gjør han bevisst på "problemet" kommer nok han også til å se etter det. Ikke en god idé. eller, eller så syns han de er fine. Kanskje puppene ikke er så ille som ts tror. Sånn er det jo ofte med komplekser. Man tror ting ser verre ut enn de egentlig gjør.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #14 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kjente ei jente en gang som hadde fødselsmerke på overleppen rett ved siden av der nesen begynner (litt sånn som Marianne Furevold). Hun ønsket å operere bort den en gang i fremtiden, noe som er synd for hun var kjempevakker med den fødselsflekken. For det var noe som satte særpreg på henne, gjorde henne unik. Men når hun så seg i speilet så hun bare den fødselsflekken og lurte mest på hvordan hun kunne få skjult den. Hun hadde komplekser. Fødselsflekken var ikke ille, heller tvert i mot. Men usikkerheten og kompleksene hennes gjorde at hun så på seg selv som stygg selv om hun ikke var det. Vi er forskjellige. Når vi er glade i noen er vi glade i noen med alle sine særtrekk og unikheter. Du vil jo ikke dumpe han hvis det viser seg at den ene pungen er et stykke lenger enn den andre. Men det kan godt være han har komplekser for det i så fall. Men du vil i så fall bare elske han som han er, med alle sine unike særtrekk. Men elsker man hverandre ikke, bryr man seg ikke om det mennesket som bor i kroppen, bare kroppen, bare et tomt skall, da er det en annen sak. Anonym poster: 66c563635eb817330815dc8020575aae 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #15 Skrevet 11. mai 2013 samma problemet. haater min og. hat mye sex med b h på. men også uten når jeg har hatt kjæreste. mine er små og henger også etter amming. syns de er stygge og skulle ønske jeg kunne operert de. henger dine mye? er de store? om jeg skal sitte oppå noen under sex, så liker jeg ikke bøye meg ned å kysse liksom...da henger de som noen slappe bananer... grusomt! Anonym poster: 3c2b3778c50d734e45be05c64457bcf9
Gjest Sitrondrops Skrevet 11. mai 2013 #16 Skrevet 11. mai 2013 Hvis det plager deg så mye så ha bh-en på under sex til du blir mer komfortabel. Synes ikke du skal si noe, veldig mange som har ting de har komplekser for på kroppen, eller ting som kanskje ikke er direkte fint. Men det er bagateller i det store bildet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #17 Skrevet 11. mai 2013 Du lager nok problemet større enn det egentlig er. Så lenge du viser at du er konfortabel i din egen kropp, så tenker han nok ikke over det Anonym poster: 2073ac0bb4da324460e614ddc1d5b784 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #18 Skrevet 11. mai 2013 Det er så merkelig med det vi har komplekser for. Det er det folk elsker oss for. Eksen min som sa han hadde stor nese...... jeg hadde beundret den i profil fra dag 1. Venninne med mellomrom mellom tennene...... alle elsket smilet hennes. Jeg som følte at nesa mi var rar fra profil....alle gir komplimenter for nettopp det! Jeg tror at de sær-trekkene som er "oss", er det vi ofte har komplekser på, men som er det andre elsker deg for. Kroppslige komplekser som mage, rumpe, lår og pupper? Du høres så vakker ut på innsiden, han liker jo DEG og tenker at du er en kjempe flott dame! Hadde du mistet tenningen om han hadde mage, tynne armer, hår på ryggen, kvise på ryggen etc? Been there - done that. Det spiller ingen rolle. Man mister slike syn når den du liker godt står forran deg. Anonym poster: daa22a20b91271a504eb0d28581a4e95 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #19 Skrevet 11. mai 2013 Når vi er forelska (sett på kjærlighetens lab på nrk) så gir vi den vi er forelska i 5% større øyne. De vi er forelska i blir til drømmemannen og omvendt Det er et instinkt. Slapp av ts! Vi er ikke perfekte. Anonym poster: daa22a20b91271a504eb0d28581a4e95
Gjest .-L-. Skrevet 12. mai 2013 #20 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Vel, jeg er ganske rett fram når det kommer til at jeg er tynn. Sier det ganske tidlig. Hvis hun er en dame som liker store menn så slipper hun å kaste vekk tiden sin på meg, og jeg på henne. Endret 12. mai 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå