Gå til innhold

Frank Kjosås egentlig en dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er veldig lik Kine Hellebust. Ser søren ikke forskjell på dem jeg, men regna med det var han som satt i Gullrutesalen nå nettopp, hun har vel ikke vært nominert for noe de siste 30 åra så :P

Anonym poster: ea29e78fbde72363b22c42599f0fb120

Der kom du meg i forkjøpet.

Er tydeligvis ikke alene om å ha sett likheten:

http://fast-city.blogspot.no/2010/10/skilt-ved-fdselen-nr-2.html

Kan tenkes man må være gammel nok til å huske Hellebust slik hun så ut i sine yngre dager for å se likheten.

Endret av ElectricScum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Han ser ut som en veldig ung mann.

Skal si enkelte har et fryktelig stereotypt bilde på hvordan menn og kvinner, heterofile og homofile skal være.

Jaja. Tenkte bare jeg skulle nevne at han er kvinne. ;)

Anonymous poster hash: 2d3e9...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en veldig ung mann.

Skal si enkelte har et fryktelig stereotypt bilde på hvordan menn og kvinner, heterofile og homofile skal være.

For meg handler det vel ikke akkuratt om væremåten hans, han ser bare veldig feminin ut fra naturens side. Det er jo ikke basert på en stereotyp.. Feminine trekk får en mann til å se feminin ut, sånn er det jo bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

Gjest Bossa Nova

På bildet over ser han veldig feminin ut, ja. Ser ut som han har eyeliner. I tillegg ser det ut som han ikke har en eneste antydning til skjeggvekst. Det er en stor kontrast til mannemoten med skjegg, bart eller skjeggstubber, der menn framhever sine maskuline trekk.

---

Han er en utrolig flink og spennende skuespiller, fikk frysninger av hans skuespillerprestasjoner i Halvbroren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fint at vi alle er forskjellige! :ball:

Problemet er at noens hjerner gjerne vil kategorisere ting i svart eller hvit, og når de ikke klarer det blir de forbanna.. Slutt med det! Det peker bare tilbake på din egen begrensning.

Anonymous poster hash: 8b3b9...79b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om han er androgyn?

Kan vi ikke heller snakke om hvor fantastisk dyktig Frank Kjosås er?

Rusmisbruker, homofil tenåring, eventyrfigurer, slosskjempe, diktator, guttunge, osv.

Det er vel nesten ikke en rolle den mannen ikke mestrer.

Anonymous poster hash: 3d9ad...e79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg syns utseende hans gjør han til en veldig spennende skuespiller. Han blir litt som en kamelon og kan tilpasse seg roller mange ikke hadde kunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, selv om han ikke ser ut som Lars Monsen så har jeg aldri tenkt på han som noe annet enn en mann.

Monsen er i alle fall ikke noe å se på. En skikkelig stygg, skrukkete gubbe, med et altfor oppblåst machouttrykk.

Anonymous poster hash: ca64f...a8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• Opprett ny...