Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Skrevet 5. april 2004 ..av noen av disse kremene som lover det? F.eks den nye fra Dove(?)? Den som er på reklame og som har blitt testet på jenter med former.
Gjest Embla s Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 ..av noen av disse kremene som lover det? F.eks den nye fra Dove(?)? Den som er på reklame og som har blitt testet på jenter med former. Vel, testet og testet... Det at de sikkert har brukt den en gang (?) og at de er med i reklamen utgjør vel ikke akkurat noen klinisk test? Jeg tror imidlertid at hud blir penere og strammere av å bli massert inn med gode kremer, det gjør huden smidig og får fart på blodomløpet. Det har sikkert betydning hva som er i kremen og, uten at jeg vet akkurat hvilke ingredienser som er bra. Tror iallefall ikke du blir mer slapp i huden av Dove eller andre
NullHull Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Tror ikke du skal forvente at midjemålet går ned akkurat, men at huden blir glattere og dermed kan virke noe fastere kan være. Selv bruker jeg noe tilsvarende fra Nivea, og min erfaring, til forskjell fra "vanlig" bodylotion er at huden er mye glattere. Men muskelmasse og bukestørrelse er uforandret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå