Gjest kimhan92 Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har et lite problem når jeg bruker skype og køyrer en videosamtale med diverse personer . Jeg bruker alltid iPad til dette og noen ganger pc . Jeg alltid full dekning på det trådløse når dette skjer , plutselig mens jeg har videosamtalen så dukker denne meldingen opp , vent mens vi kobler deg til , og det midt i en samtale , vanligvis blir den avbrutt . Jeg skjønner ingenting . Er det ipaden som er for gammel eller er det nettet ? Jeg bruker iPad 2
Neket Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Det kan være nettverket til den i andre enden også. Om de du snakker med også har iPad/iPhone anbefaler jeg heller FaceTime. Mindre forstyrrelser og støy på linjen, og mye mer stabilt enn skype.
Gjest kimhan92 Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Det kan være nettverket til den i andre enden også. Om de du snakker med også har iPad/iPhone anbefaler jeg heller FaceTime. Mindre forstyrrelser og støy på linjen, og mye mer stabilt enn skype. Åssen funker FaceTime uten simkort ? Jeg har iPad 2 wifi
Neket Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Har ikke iPad, så...Men på den gamle iPhonen min funker både FaceTime og iMessage selv om sim-kortet ikke virker lengre.
Minya Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Det er et kjent problem med Skype som oppstår litt tilfeldig innimellom. Noen ganger kan det være støy på linja som forårsaker det, andre ganger kan det være nettverket i en eller begge ender som gjør at det blir vanskelig for Skype å holde samtalen oppe. Som regel hjelper det å ringe opp igjen, andre ganger går det over av seg selv. Har selv stasjonær maskin og har opplevd dette en del ganger det siste året. Det har vært større forekomster av oppkoblingsproblemet etter at Skype ble kjøpt opp av Microsopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå