kamel Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Betyr det at personen helt sikkert har sett meldingen? Eller kan det også bety at personen bare har vært innom facebook og vært aktiv i chatten, men ikke nødvendigvis har sett meldingen selv om det står sett?
skyflakes Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 (endret) Dersom du ser at du har fått en melding og ikke trykker på den, men chatter med andre, så tror jeg ikke at sett kommer før du har trykket på den spesifikke meldingen. Hvertfall sånn som jeg har opplevd det. Edit: skriveleif Endret 11. mai 2013 av skyflakes
KaDust Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har sett meldinger på face, selvom det står at jeg har sett det. Da fordi facebooken min har vært åpen på pc'en mens jeg har drevet med et eller annet og så har noen pratet til meg. Når du er pålogget på pc'en popper jo chatvinduet opp. Så har jeg senere hatt dårlig tid og bare smelt igjen pc'en, så har jeg altså ikke fått sett at jeg har blitt skrevet til og får heller ikke noe varsel om det på telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå