Gå til innhold

Sender samme mms til flere jenter samtidig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og har noe på gang en fyr som har lovet og sverget på at han har gitt opp alle andre flørterog er seriøs med tanke på meg.

Men så oppdaget jeg at mms han sender meg, er også sendt til 4-5 andre jenter. På telefonen min får jeg det opp nemlig, hvor mange mottakere det er av denne meldingen. Han nekter blankt på det, sier han ikke kjenner noen ved det navnet ( sjekka på gulesider) og nekter hardere enn hardest.

Tja, hva hadde du sagt til ham? At han er busta er vel mer enn klart nok. Mmms'ene er alt fra lett flørting til helt hverdagslige ting, tydeligvis sender han rundt til flere for mer respons. Jeg har bestemt meg for å si til ham at dette gidder jeg ikke, vi hadde dette problemet med at vi ble sammen en periode, så flørtet han og rotet med andre, så ble det slutt,og vi prøver igjen nå i og med at han sier han har skjerpet seg. Nå avslørte han seg selv.

Anonym poster: b04fa0cfc7d792247f0fa66e5965ac84

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93mobil
Skrevet

Hvis du kan ta print screen(?) av telefonen hadde jeg gjort det og sendt han bilde der det "står svart på hvitt" at han sender til flere enn deg.

AnonymBruker
Skrevet

Holdt på med en sånn fyr fra Drammens områder

et en gang.

Opplevde akkurat det du opplever nå. Jeg lover deg at han aldri innrømmer noe og du blir aldri den eneste.

Anonym poster: 00a18b833ff61753bc64b0937d634534

Skrevet

Hvis du kan ta print screen(?) av telefonen hadde jeg gjort det og sendt han bilde der det "står svart på hvitt" at han sender til flere enn deg.

Er det noe vits i å gnage på det - da oppstår bare unødvendige konflikter som ikke fører noen vei? Jeg synes han hørtes ut som en fyr som er fryktelig selvsentrert og oppmerksomhetssyk. Det er jo tydelig at han ikke har skjerpet seg - tror ærlig talt at han trenger å modne noen år til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: 4c5d6c60f486c27fdbaa0d29356ee6d8

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Han er vel ikke klar for å roe seg. Så er han nok avhengig av at det hele tiden skjer noe, derfor må han flørte rundt hele tiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Holdt på med en sånn fyr fra Drammens områder

et en gang.

Opplevde akkurat det du opplever nå. Jeg lover deg at han aldri innrømmer noe og du blir aldri den eneste.

Ja, har vært borti samme type mann. Vi var sammen i 4 år før jeg fant ut av hvordan han virkelig var. Vær glad du fant det ut fort. Han innrømmet aldri noe, selv om jeg kunne bevis det. Var jammen fra Drammensområdet han også..hehe
Skrevet

Ja, han var en keeper... :ler:

Skrevet

Ja, har vært borti samme type mann. Vi var sammen i 4 år før jeg fant ut av hvordan han virkelig var. Vær glad du fant det ut fort. Han innrømmet aldri noe, selv om jeg kunne bevis det. Var jammen fra Drammensområdet han også..hehe

Haha, jeg kjenner også en sånn fra Drammensområdet.

AnonymBruker
Skrevet

Noen av de som har et typisk norsk navn som starter på K?

Skikkelig narsissist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...