Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Har du troen på å få kjæreste/samboer i år? Hvor stor tror du prognosen er? Nevn gjerne dine personlige meninger om fordeler og ulemper i kjæresteforhold og singeltilværelsen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elissima
Skrevet

Nei det tror jeg ikke Reza. Fordi jeg er veldig såret og sliter mye med kjærlighetssorg. Hadde jeg blitt sammen med noen nå så hadde det medført mye sjalusi og vonde følelser og det orker jeg ikke. Skal bruke dette året til å bli "frisk" eller hva jeg skal kalle det. Reise masse og være litt ego. Satser heller på å finne meg en kjekk cowboy i Memphis i 2014 :)

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har ikke troen på at det endrer seg.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om jeg møter noen som er bra nok, så er jeg åpen for det.

:)

Gjest Reza08
Skrevet

Nei det tror jeg ikke Reza. Fordi jeg er veldig såret og sliter mye med kjærlighetssorg. Hadde jeg blitt sammen med noen nå så hadde det medført mye sjalusi og vonde følelser og det orker jeg ikke. Skal bruke dette året til å bli "frisk" eller hva jeg skal kalle det. Reise masse og være litt ego. Satser heller på å finne meg en kjekk cowboy i Memphis i 2014 :)

All medfølelse til deg, Elissima. Forstår at du har det vondt nå, etter bruddet. Ting tar litt tid å bearbeide. Når man står midt oppi en slik situasjon, trenger man tid. Bra at du bruker tid på å more deg, det trenger du. Kos deg forresten på Bon Jovi konsert. Der skulle jeg gjerne vært. Både håper og tror at du finner lykken neste år. :)

Skrevet

Jeg er på mitt 23. år som singel nå, og har svært liten tro på at det kommer til å endre seg i år. :)

Gjest Phoenix
Skrevet (endret)

Jeg er på mitt 6 år som singel. Fanatisk forelska, men det pleier å ende dårlig. Det er alltid noe jeg vil pirke på... Jeg er kanskje pessimistisk, men jeg har ikke problemer med singellivet. Jeg bor med mannen i mitt liv (han er ikke så stor ennå)...... Vil ikke kaste meg på den første og beste. Jeg vil ha et godt menneske som jeg kan invitere inn i livet vårt, noe som er ment til å vare livet ut.... Jeg vil ikke presentere han for en haug av mennesker heller. Eneste jeg savner litt, etter jeg ble forelska, er sex.

Endret av Poirot
AnonymBruker
Skrevet

Er 19 år, og har aldri hatt en kjæreste. Tviler egentlig på at det kommer til å endre seg (er litt lost case, tydeligvis), men flytter til Oslo til høsten så det er lov å håpe :) Nye impulser og et nytt miljø reduserer nok ikke sjansen i hvert fall!

Anonym poster: ac998ce3a3c3c079351f0422717a8ce4

Gjest Puravida
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste, skikkelig kjedelig, men krysser fingrene for at 2013 er lykkeåret:) Sa jeg i fjor og i forfjor også, så regner med at jeg ikke klarer å få kjæreste i år heller. Jeg vet ikke hva ulempene i forhold er, men personlig er jeg lei singellivet. Trives godt alene, men vil gjerne oppleve det å være i et forhold også:)

Gjest Reza08
Skrevet (endret)

Jeg er på mitt 6 år som singel. Fanatisk forelska, men det pleier å ende dårlig. Det er alltid noe jeg vil pirke på... Jeg er kanskje pessimistisk, men jeg har ikke problemer med singellivet. Jeg bor med mannen i mitt liv (han er ikke så stor ennå)...... Vil ikke kaste meg på den første og beste. Jeg vil ha et godt menneske som jeg kan invitere inn i livet vårt, noe som er ment til å vare livet ut.... Jeg vil ikke presentere han for en haug av mennesker heller. Eneste jeg savner litt, etter jeg ble forelska, er sex.

Tipper at du kommer til å ende opp med en knakenes kjekk kar en dag. Bare vent. Hvis du har en sønn, er det lurt å vite at forholdet kommer til å vare en god stund. Hvis både du og sønnen blir sterkt tilknyttet mannen, blir det ekstra sårt å plutselig forlate han. Skjønner deg godt.

Endret av Reza08
Gjest Elissima
Skrevet

All medfølelse til deg, Elissima. Forstår at du har det vondt nå, etter bruddet. Ting tar litt tid å bearbeide. Når man står midt oppi en slik situasjon, trenger man tid. Bra at du bruker tid på å more deg, det trenger du. Kos deg forresten på Bon Jovi konsert. Der skulle jeg gjerne vært. Både håper og tror at du finner lykken neste år. :)

Takk Reza. Hva med deg, har du noe håp for å møte noen i år?

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg er på mitt 23. år som singel nå, og har svært liten tro på at det kommer til å endre seg i år. :)

Beklager avsporing, men skal du og på Bon Jovi i Stockholm?

Der er det hvertfall mange kjekke svensker regner jeg med :)

Gjest Reza08
Skrevet

Er 19 år, og har aldri hatt en kjæreste. Tviler egentlig på at det kommer til å endre seg (er litt lost case, tydeligvis), men flytter til Oslo til høsten så det er lov å håpe :) Nye impulser og et nytt miljø reduserer nok ikke sjansen i hvert fall!

Anonym poster: ac998ce3a3c3c079351f0422717a8ce4

Nytt sted, nye muligheter. Sjansene er store for at du kan finne en eller flere aktuelle kandidater. Føler meg sikker på du kommer til å trives. :)

Skrevet

Har du troen på å få kjæreste/samboer i år? Hvor stor tror du prognosen er? Nevn gjerne dine personlige meninger om fordeler og ulemper i kjæresteforhold og singeltilværelsen.

Nei, men man kan aldri vite.

Skrevet

Om jeg møter noen som er bra nok, så er jeg åpen for det.

:)

Det er nettopp denne tankegangen som gjør at det er så mange single i Norge idag... :plystre:

Gjest Reza08
Skrevet

Takk Reza. Hva med deg, har du noe håp for å møte noen i år?

Håper at jeg ender opp med torsk på kroken i løpet av året. Savnet av å ha noen ved min side er kjempestort. Er akkurat som et tomrom å ikke ha noen å kose med og føle nærhet til. Blir nesten litt trist når jeg tenker på det. Singeltilværelsen er akkurat som å gå på utbrent jord. Alle trenger vi å både gi og ta kjærlighet. Mens alle går rundt med sine utvalgte, står jeg bare å ser på. Huff. Håper situasjonen endrer seg snart.

Skrevet

Tror ikke det, nei. Av ulike grunner.

Skrevet

Jeg håper det, ettersom jeg er utrolig forelska! Men jeg har likevel troen på at det går rett i vasken.. Isj. Jeg blir så ufattelig selvdestruktiv som singel, så jeg klarer ikke helt å se ulempene med et kjæresteforhold..

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste, skikkelig kjedelig, men krysser fingrene for at 2013 er lykkeåret:) Sa jeg i fjor og i forfjor også, så regner med at jeg ikke klarer å få kjæreste i år heller. Jeg vet ikke hva ulempene i forhold er, men personlig er jeg lei singellivet. Trives godt alene, men vil gjerne oppleve det å være i et forhold også :)

Samme her. Fryktelig lei av å være singel nå. Klarer meg alene, men å ha noen å dele hverdagen med hadde vært veldig flott. Håper at du finner den rette i år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...