Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg med en MAKEOVER?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til høsten begynner jeg på videregående. Jeg føler jeg har forandret meg mye dette siste året, men utseendemessig er jeg lik som alltid. Jeg har lyst til å finne en litt modigere klesstil som er mer meg, men trenger litt hjelp...

Jeg vil gjerne ha en litt røff og avslappet, men like vel feminin, stil. Har vært ganske feig med farger frem til nå.

Fargemessig, så har jeg blå øyne og mørkeblodt/brunt hår.

Noen som vil hjelpe meg litt? Gi meg ideer til plagg og stiler? Er litt for feig selv...

ts

Anonym poster: 779df060c87e0c56870ec983635fb09a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne virkelig trengt litt hjelp... ts

Anonym poster: 4ac97fdb50746f2b0768916ebf0c0fab

Skrevet

Rooolig, kommer sjelden svar på minuttet.

Hvilke farger kler du, vet du det? Ville for øvrig rådet deg til å søke inspirasjon på nettet eller i blader, for det er veldig mange som har stått på samme sted som du gjør nå.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke egentlig... Hvordan kan man vite det? Elsker gult, men det er jeg kanskje for blek til å bruke...

Gjest Allergikeren
Skrevet

Hudtonen din forteller litt om hvilke farger man kler. Et tips jeg leste i Jan Thomas sin stylingguide, er å se på blodårene på innsiden av underarmen din. Jeg tror grønne blodårer betyr at du kler varme farger, og blå betyr at du kler kalde. Men dette kan du sikkert google. ;)

Skrevet

Er vell kanskje enklere hvis vi får se bilde av deg?

AnonymBruker
Skrevet

Er vell kanskje enklere hvis vi får se bilde av deg?

Er ikke helt komfortabel med å legge ut bilde, men jeg kan jo evt. sende det på pm... hvis du vil hjelpe meg :)

Skrevet

Sendt et bilde til meg på PM så skal jeg hjelpe deg med å finne en fin stil til deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Sendt et bilde til meg på PM så skal jeg hjelpe deg med å finne en fin stil til deg :)

Tusen takk. Pm sendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...