Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har det som meg. For jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for meg å finne meg en kjæreste. Jeg har fått høre en del ganger fra folk at jeg er pen. Jeg er blid, hyggelig, litt sjenert, smart og snill. Men får sjeldent oppmerksomhet fra menn. Jo, jeg merker blikk på gata av og til, og det er noen få menn som prøver seg, men disse mennene har ikke vært min type. Opp gjennom årene har jeg også gått på byen av og til. Jeg beveger meg ute blant folk, selv om jeg ikke har den største bekjentskapskretsen. Dansekurs går jeg også på, uten at drømmemannen har vist seg der. Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så vanskelig å komme i kontakt med en mann man føler seg tiltrukket av!

Videoannonse
Annonse
Gjest aam1972
Skrevet

Det mer du tenker på det desto mindre sjans for at det skjer.

Lev livet, vis deg frem på det du er god i, møt blikket til dem du møter - og smil :-) smil mye !!

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Lev livet, vis deg frem på det du er god i, møt blikket til dem du møter - og smil :-) smil mye !!

Jo, jeg prøver på det også. Men innimellom, når man ser at man ikke har fått noe resultat, så blir man bare helt deppa.

TS

Gjest anonymia
Skrevet

Jo, jeg prøver på det også. Men innimellom, når man ser at man ikke har fått noe resultat, så blir man bare helt deppa.

TS

Du må ikke være så ´resultat-orientert´ :wink: ...´Det skjer når man minst venter det´ sies det.

hilsen ei som aldri møter noen...

AnonymBruker
Skrevet

Du må justere forestillingen om hva som er din type :) Er den definisjonen for spesifikk kanskje?

Anonym poster: 0ee7ab4d65956174c578b0fbf0e0f90b

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du må justere forestillingen om hva som er din type :) Er den definisjonen for spesifikk kanskje?

Anonym poster: 0ee7ab4d65956174c578b0fbf0e0f90b

Nei, jeg liker mange forskjellige typer. Både handyman, akademiker, gentleman, villmann - lyse og mørke, korthårete, skjeggete osv...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ikke sant. Mener du at bare du tenker masse på at drømmefyren må dukke opp nå, så gjør han det ikke? Faktum er at han kan dukke opp om en time, for alt du vet- eller et år! Det kan en aldri forutse :)

Anonym poster: a1f7c51fcef27f7b373f1b0a6a91d2df

Gjest aam1972
Skrevet

Det er faktisk ikke sant. Mener du at bare du tenker masse på at drømmefyren må dukke opp nå, så gjør han det ikke? Faktum er at han kan dukke opp om en time, for alt du vet- eller et år! Det kan en aldri forutse :)

Anonym poster: a1f7c51fcef27f7b373f1b0a6a91d2df

Det har du rett i - men uttrykket bunner kanskje mer i at dersom vi bruker tiden vår på det vi liker - i stedet for å gå å lete/vente - så blir vi mer interessante og attraktive som personer og så går tiden fortere :-)

• Liker 1
Skrevet

Det har du rett i - men uttrykket bunner kanskje mer i at dersom vi bruker tiden vår på det vi liker - i stedet for å gå å lete/vente - så blir vi mer interessante og attraktive som personer og så går tiden fortere :-)

Ja, det er sant. I morgen er jeg sikkert i godt humør igjen, så da har jeg nok et mer positivt syn. :)

Gjest anonymia
Skrevet

Vær glad du er i stand til og ´ha øynene åpne´ :) ...Ting skjer i livet, ikke alltid man kan det.

Skrevet

Det skjer det du minst venter det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har det som meg. For jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for meg å finne meg en kjæreste. Jeg har fått høre en del ganger fra folk at jeg er pen. Jeg er blid, hyggelig, litt sjenert, smart og snill. Men får sjeldent oppmerksomhet fra menn. Jo, jeg merker blikk på gata av og til, og det er noen få menn som prøver seg, men disse mennene har ikke vært min type. Opp gjennom årene har jeg også gått på byen av og til. Jeg beveger meg ute blant folk, selv om jeg ikke har den største bekjentskapskretsen. Dansekurs går jeg også på, uten at drømmemannen har vist seg der. Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal være så vanskelig å komme i kontakt med en mann man føler seg tiltrukket av!

Det er to grunner: Du avviser dem som sjekker deg opp for fort. De får ikke vist hvem de er. Dessuten er det godt mulig du er overfladisk og sikter for høyt i forhold til ditt egetnivå.

Grunn nummer to er at du og de fleste andre jenter sitter fast i det tradisjonelle mønsteret. Vær aktiv selv med å sjekke, ikke vent på at ting skal skje automatisk. Menn gidder ikke sjekke så mye lengre i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...