AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg er en stor musikkelsker og hører mer enn gjerne på musikk - uansett hvor det skulle være. Jeg har aldri hatt Spotify, men nå som jeg har sett hvordan det virker ser det jo ut til å være ganske fiffig og fint å ha for oss musikkelskere. Frem til nå har jeg hørt på musikk via YouTube og lastet ned ulovlig (ja, jeg vet: shame on me og alt det der) for så å overføre til iPod og mobil. Et par av venninnene mine har Premium og ser ut til å være ganske så fornøyd med det. Kan jeg få musikken fra Spotify på ipoden min, eller er dette umulig? Anonym poster: ad6bb5f6195212dcd0bb77bbffb162e0
Betty2 Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Jeg synes spotify premium er verdt pengene, etter at jeg startet å abbonomere på det, så har jeg slutta å lasta ned musikk. Spotify har ikke alt av sanger, men de som ikke finnes der, finnes på you tube. dersom ipoden din kan kobles opp mot et nett (wifi) så kan du ha spotify der også. Dersom du har en smart telefon, så trenger du heller ikke ipoden, kjøp et headset med blåtann, og ha mobilen i lommen, og kun headsette hengende rundt halsen.
Gjest meh Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Ja, det at jeg velger å bruke 99kr i mnd på noe software sier sitt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har blå tann i bilen, og spiller mine Spotify spillelister som jeg har downloaded til smarttelefonen, fantastisk Anonym poster: 127b65a42278f4c0926410cf9f139000
Gjest Naria Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Spotify er stort sett det eneste jeg bruker til musikk. Har Sonos hjemme og Spotify-app på mobilen som brukes i bilen og ellers når jeg er ute. Bruker Spotify på jobb også.
skyflakes Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Bruker vel bare spotify som musikkilde, så er absolutt verdt det
MissStiles Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Ja, absolutt! Ikke alltid man finner alle sanger der men de fleste...
Botch Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 Hvis du har smartphone/bærbar enhet du kan installere Spotify på; ja, muligens verdt det. Hvis ikke; nei. Premium er verdt det for offline spillelister og lytting på annet enn datamaskin, men for bare avbrudd/reklamefri lytting finnes Spotify Unlimited til 49 kr per måned. Jeg veksler mellom gratisversjonen (til spilletiden er brukt opp) og Unlimited (i en måned).
sara-ellis Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 Absolutt! Men om jeg ikke kunne hatt det på telefonen ville jeg nok ikke synes det, da det er når jeg er ute jeg bruker det mest :-) Men hvis du har iPod touch(?) så går det an å ha det på den også. Du bare gjør spillelistene tilgjengelig i offline mode mens du er koblet til nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå