AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg er 9 dager på overtid og så lei at jeg holder på å klikke! Var på overtidskontroll igår, og fikk konstantert 1 cm åpning og "noe modning", ellers sto alt veldig bra til med den aktive frøkna i magen og alle tester var flotte. Skal på ny kontroll på mandag for å vurdere og får nok seinest igangsettelse på tirsdag, Har lest masse om igangsetting nå, og risikoøkning og fare for keisersnitt. Så nå håper jeg for alt i verden at snuppa skal finne veien ut på egen hånd! Ønsker meg så veldig en naturlig fødsel uten medikamenter og er livredd for drypp og epidural (nåler!). Igangsetting gir mye mindre frihet og muligheten for f.eks badekar forsvinner.. Idag har jeg imidlertid hatt løs mage, etter mange uker med treghet (er venlig, jeg vet), og håper innmari at det kan bety at noe er på gang. Har lest om at kroppen "tømmer seg" på forhånd hos mange, og krysser fingrene! Er det noen som har opplevd at fødselen har kommet i gang etter å ha hatt løs mage? Trenger noen oppmuntrende historier! Anonym poster: 252e7dc038daa2ab18482c63d08ad8fb
Gjest Elyssa Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Jeg husker jeg tenkte akkurat det samme som deg, men desverre var det bare helt vanlig løs mage altså Men det kan jo være annerledes for deg! Derimot ble jeg faktisk igangsatt, og hadde en fin fødsel ønsket det samme som deg, skulle på naturlig fødestue med badekar og uten medikamenter. Men så ble det igangsettelse og epidural med full pakke i steden for. Og det gikk helt fint! Var nok veldig intenst, og selvfølgelig vondt. Men det gikk fort, og jeg følte meg trygg hele tiden. Jeg er også livredd nåler, men da jeg lå der brydde jeg meg ikke om det i det hele tatt! Og epiduralen kjente jeg ingenting til
Tordensky Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Her var det et tegn på at kroppen forberedte seg. Men det kan jo være vanlig løs mage og...
ViljaH Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 For meg var det tegn på at fødsel nærmer seg, det og rosa tjukt slim, som hang ned i en lang seig dråpe. Dagen etter kom barnet på begge gangene. Men - husk at det viktigste er at du og barnet kommer velberget gjennom fødsel, om det blir badekar eller epidural er ikke det viktigste. Lykke til!
Kardinal Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Jepp! Fødselen startet samme dag. Håper det stemmer for deg og
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Ja, har forstått det sånn at løs mage kan være et tegn på at fødsel nærmer seg. Håper det! Lykke til! Anonym poster: a37260fdcefbe3e1a4a23c1ca777d100
ara Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Den dagen jeg hadde termin løp jeg på do sikkert 10 ganger på 1time. Løs mage i massevis. Etterpå begynte riene! Jeg var også på do noen ganger etter at jeg kom på sykehuset. Noen timer senere var gutten vår ute. Håper virkelig dette er et godt tegn for deg!! Masse lykke til!!
lillevill Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 JEg hadde også løs mage i dagene i forkant. Jeg har lest at det kan være et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødselen ja! Ikke vær bekymret for nålene. Jeg tenkte ikke på de og kjente de ikke. Det går bra!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #10 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har vært løs i magen i snart 3 uker, ingen fødsel enda Anonym poster: 92f0a82371815ab76dcc7357bb641962
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Ville bare stikke innom og oppdatere dere som tok dere tid til å svare, tusen takk! Jeg var litt uvel resten av kvelden før jeg la meg, og jammen våknet jeg kl 01:30 av at vannet gikk! 8 timer senere var frøkna ute, og jeg er superhappy med naturlig fødsel og fantastisk baby! :D Så da hadde jeg "rett", det var noe på gang.. Anonym poster: 252e7dc038daa2ab18482c63d08ad8fb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå