AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har akkurat blitt bitt av joggebasillen Det jeg lurer på er hvor dere gjør av mobil og nøkler når dere jogger? Akkurat nå går det greit for nå bruker jeg jakke som jeg stapper det ned i , men hva gjør jeg når det er så varmt ute at jeg jogger i tights og en singlet?? Alt man skal lure på Anonym poster: e07d83ce7240b18553d732192031d048
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Tightsene mine har alltid en liten lomme bak på korsryggen e.l hvor jeg legger nøkkel. Mobilen har egen holder på overarmen. Anonym poster: 85792863ab42ccc46db2db4726df12f3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Jeg putter den i treningsbhen, jeg. Perfekt plass! Om jeg ikke bruker treningsbh går det alltids å være kreativ med sokker og lignende. Eventuelt sy på en lomme i riktig størrelse et sted. : ) Anonym poster: 480d643a2e934e9b596361c38c635d55 1
Kira-delta Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 De fleste løpetights har lommer til nøklene, så jeg har nøklene der. Ellers har jeg mobilen i mobil-lommen i sportsbhene, eller på armen
challenger Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Pleier å bruke drikkebelte, og den har lomme som jeg legger nøkler og mobil i:) Takler ikke å jogge uten tilførsel av væske i varmen!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Jeg bruker en sånn. Kjøpte den på Designtorget på Byporten i Oslo. Istedet for rundt en flaske har jeg den rundt håndleddet. Superpraktisk Anonym poster: 33b6c383adb70aa8b328a50c90e338d0
Kira-delta Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 De selger også egne "tasker" til å ha rundt livet, med plass til mobil og nøkler i, på h&m
Chiqette Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Jeg bruker magebeltet, med egen lomme til drikkeflaske, og en til mobil, nøkler osv.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Har løpebelte med plass til mobil og nøkler.
Pearl2.0 Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 Nøkkel i lomma på tightsen/shortsen/jakka. Mobil har jeg aldri med, men har sånn armbåndting hvis det skulle være krise
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 Legger nøkkelen under dørmatten, eller så legger jeg den i lommen på løpetightsen (kommer an på hvilken tights jeg bruker, ikke alle har lomme). Mobilen løper jeg med i hånden, bruker den som ipod også, så greit å ha den tilgjengelig. Anonym poster: 30fc79d6aee597ac259796e3719bedb1
Gjest *kokos* Skrevet 12. mai 2013 #12 Skrevet 12. mai 2013 Det lille løpebeltet på hm er jo genialt, bortsett fra at det ikke er plass til min galaxy s3 der. Noen som har denne telefonen, og som har et løpebelte eller armbelte hvor denne faktisk passer? Finner ikke sånt noen steder.
Gjest Skogkar Skrevet 14. mai 2013 #14 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har en helt crazy idè. Man kan legge igjen mobiltelefonen hjemme den halvtimen man er ute å jogger! Shiiit ass. Jeg er et geni! Tenk å ikke være tilgjengelig 24/7. Noen som tør? Nøkler tar jeg i lomma eller holder i hånda. 3
Gjest Skogkar Skrevet 14. mai 2013 #15 Skrevet 14. mai 2013 Har det i hendene, jeg. Ja, det blir litt svett Tenk om folk fra 80-tallet hadde sett deg i dag. Ei gal dame som løper rundt med desperate fingre som klemmer rundt en mobiltelefon. Tenk om noen ringer, tenk om noen ringer, tenk om noen ringer, 1,2,3,1,2,3,1,2,3 tenk om noen ringer, tenk om noen ringer pust pes pust pes, tenk om noen ringer, tenk om noen ringer 1,2,3 1,2,3. 1
Wolfmoon Skrevet 14. mai 2013 #16 Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg har en helt crazy idè. Man kan legge igjen mobiltelefonen hjemme den halvtimen man er ute å jogger! Shiiit ass. Jeg er et geni! Tenk å ikke være tilgjengelig 24/7. Noen som tør? Nøkler tar jeg i lomma eller holder i hånda. Det har ikke slått deg at noen av oss bruker mobilen for å få musikk og oversikt over hvor langt/fort vi løper? Telefonen i seg selv er på helt lydløs, så om noen prøver å få tak i meg så merker jeg det overhodet ikke, men endomondoen og musikken min løper jeg ikke uten Endret 14. mai 2013 av Wolfmoon 3
Gjest Skogkar Skrevet 14. mai 2013 #17 Skrevet 14. mai 2013 Det har ikke slått deg at noen av oss bruker mobilen for å få musikk og oversikt over hvor langt/fort vi løper? Telefonen i seg selv er på helt lydløs, så om noen prøver å få tak i meg så merker jeg det overhodet ikke, men endomondoen og musikken min løper jeg ikke uten Nei, det slo meg ikke. Det er så klart et poeng. Men jeg er uansett forkjemper av å ikke alltid ha andre inntrykk inn i huet enn de man opplever. Lyden av sin egen pust, føtter som treffer bakken og fuglekvitter er sunnere enn ints ints ints ints ints på øret. Distanse man jogger..næh, motstander av det også. Jogg til du er sliten, også jogger du litt lenger neste gang. Du husker vel hvordan du jogget sist. Hvor langt, til hvilket kryss osv? Eller har du fått så dårlig oppmerksomhet og konsentrasjonsevne av non-stop inntrykk døgnet rundt at du ikke har hukommelse? Ikke meningen å være frekk. Jeg prøver bare å redde dere. 2
Kira-delta Skrevet 14. mai 2013 #18 Skrevet 14. mai 2013 Nei, det slo meg ikke. Det er så klart et poeng. Men jeg er uansett forkjemper av å ikke alltid ha andre inntrykk inn i huet enn de man opplever. Lyden av sin egen pust, føtter som treffer bakken og fuglekvitter er sunnere enn ints ints ints ints ints på øret. Distanse man jogger..næh, motstander av det også. Jogg til du er sliten, også jogger du litt lenger neste gang. Du husker vel hvordan du jogget sist. Hvor langt, til hvilket kryss osv? Eller har du fått så dårlig oppmerksomhet og konsentrasjonsevne av non-stop inntrykk døgnet rundt at du ikke har hukommelse? Ikke meningen å være frekk. Jeg prøver bare å redde dere. Er det ikke like greit om alle bare gjør det man trives med best? Så slipper du å ta hensyn til alle andres følelser og treningsturer? Det må være en stor byrde å bære, det å prøve å redde alle joggere der ute.. 2
Gjest Skogkar Skrevet 14. mai 2013 #19 Skrevet 14. mai 2013 (endret) Er det ikke like greit om alle bare gjør det man trives med best? Så slipper du å ta hensyn til alle andres følelser og treningsturer? Det må være en stor byrde å bære, det å prøve å redde alle joggere der ute.. Lika den Ja, det er en gedigen byrde. Men hva er det man sier? Its a dirty job, but someones gotta do it? Men du er enig i at det var et allright forslag da? Da løser man jo problemet, samt at man blir mentalt sunnere i samme slengen. Endret 14. mai 2013 av Skogkar 1
Wolfmoon Skrevet 14. mai 2013 #20 Skrevet 14. mai 2013 Når jeg jogger midt i byen, og jogger litt forskjellige ruter etter hvor det passer seg, så foretrekker jeg å ha musikk og oversikt, ja. Er jeg hjemme hos foreldrene mine på besøk og tar med hunden med på joggetur, da jogger jeg uten. Så alt til sin tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå