Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Hei, jeg er en jente på 17 år. For noen måneder siden møtte jeg en gutt på fest, vi snakket litt og kysset litt.. Han er 19 da. Etter det hadde vi ingen kontakt før en felles venn ga meg snapchaten hans og vi har sendt litt snapper. I det siste har jeg vært en del ute med han (møtt han tilfeldig, men det skjer ofte for tiden), det skjer alltid at vi kliner og i nå har han sovet hos meg også. Vi rotet litt, men vi hadde ikke sex, for jeg er ikke fan av one night stands.. Og tror ihvertfall ikke det er den veien å gå hvis jeg vil bli bedre kjent med han.. Hvordan kan jeg gå fram for å bli bedre kjent med han? han er ganske populær blant jetene, men jeg pleier å være ganske populær hos guttene også.. Jeg synes vi har god kjemi også (det lille jeg har snakket med han..). Og ja, vi er venner på facebook...
Testosteron Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Hvordan kan jeg gå fram for å bli bedre kjent med han? Fortsett å omgås ham. Ta initiativ til å møtes.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 T Fortsett å omgås ham. Ta initiativ til å møtes. TS her. Jeg har ikke nummeret hans, og jeg har aldri snakket med han på facebook eller noe.. Og så er han jo russ nå. Tenker i såfall å bli bedre kjent med han etter russetiden, men blir det kanskje litt lenge til? er jo en uke igjen nå..
Gjest Ingunn Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 jeg vet ikke, men dette var spennende! Heia deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå