Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min mor eg død. Jeg har ikke så stor familie,kun en handicapet bror.

Jeg har 3 barn i småskolealder og er skilt.

Min far reiser mye,om vinteren er han i syden i 6 mnd. Om våren kommer han hjem. vi gleder oss altid til å komme hjem å besøke han. Vi bor ett stykke unna(ca 3 timer med bil) Men han har aldri tid til sine barnebarn eller til meg eller min bror. Han må jeg ta meg av. Han snakker altid så mye om alt han skal gjøre for han når han kommer hjem,snakker om alt han og barnebarna kan finne på. Men nei han har jo ikke tid! ny dame,nye reiser og venner opptar all tiden.

Jo jeg er jo glad for at han ikke sitter alene og sturer,men hadde jo vert kjekt om han var hjemme en jul eller en bursdag til noen av barna.Men nei.

Nå ringte han idag,for å fortelle hvor kjekt han hadde det,jo er jo glad for det. Men..

Han kunne fortelle at han hadde vert i bursdag til barnebarnet til nye kjæresten,hatt det kjekt,møtt mange folk og spist god mat.jo jeg unner han det..men

Han har ikke vert å overnattet hos meg etter han kom hjem i år(ikke vi der heller fordi han hadde så mange på besøk)

Jeg kan ikke huske at han var i bursdag til noen av barna mine,ikke til min bror heller,da dei alle har bursdag når han er bortreist. Han kommer ikke hjem til jul heller.

Beklager men jeg ble så skuffet av at han var i barneselskap til kjærestens barn. jeg vet jeg ikke har rett til det,men jeg er såret,og vet at han aldri kommer til å prioritere sine egne barn elller barnebarn. Mine barn er skuffet,har mistet troen på bestefaren for lengesiden. Det er vondt samtidig som jeg føler jeg ikke har rett til å bli lei meg,Jeg har jo bare han.. flere som meg her??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...