Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 På fredag 2/4 testet jeg positivt på eggløsningstest! Jeg har forsøkt meg på temperaturmåling og sjekking av sekret siden begynnelsen av syklusen, og er helt sikker på at jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim. Har sjekket flere ganger om dagen... Er dette uvanlig? Testen var jo positiv, så jeg burde vel stole på den? Kan det at det ikke har vært noe eggløsningsslim der gjøre at det er mindre sjanse for at jeg ble befruktet (vi har prøvd hele helgen), at sæden ikke har så gode forhold som de hadde hatt med slim der? Blir glad hvis noen vet noe om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 På fredag 2/4 testet jeg positivt på eggløsningstest! Jeg har forsøkt meg på temperaturmåling og sjekking av sekret siden begynnelsen av syklusen, og er helt sikker på at jeg ikke har hatt noe eggløsningsslim. Har sjekket flere ganger om dagen... Er dette uvanlig? Testen var jo positiv, så jeg burde vel stole på den? Kan det at det ikke har vært noe eggløsningsslim der gjøre at det er mindre sjanse for at jeg ble befruktet (vi har prøvd hele helgen), at sæden ikke har så gode forhold som de hadde hatt med slim der? Blir glad hvis noen vet noe om dette! Det er slettes ikke alle som har EL-slim - I beste fall kan det være en indikator, men det er slettes ingen pålitelig indikator. Jeg regner med at du måler EL helt frem til du har fått negativ test også ettersom det er en del som får flere dager med positiv test (da er EL dagen etter siste positiv test). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 Stol på testen. Noen har så lite eggløsningsslim at de ikke merker det. Og det kan være i bare 1 time, eller noe slikt. Så stol på testen du tok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 Takk for svar! Da er det bare å vente.... Hvordan klarer man å vente til det er tid for å ta en graviditetstest? Akkurat nå virker det uutholdelig lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 Hostesaft som er slimløsende kan øke produksjonen av slim og gjøre det tydligere når du har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg fikk positiv personatest i går, men så ikke noe slim, derimot hadde jeg litt seigt slim på fredag som jeg egentlig tok for å være eggløsningsslim (hadde negative personatester på torsdag og lørdag, glemte å teste på fredag. Men på lørdagen var begge strekene helt like. vet at dette betyr negativt, men ble litt usikker... var den ene litt sterkere??). Er en smule forvirret jeg også... Jeg testet med persona denne syklusen for å sjekke når i syklusen eggløsningen er siden vi skal igang med prøving neste syklus. Jeg velger nok å stole på at eggløsningen er dagen etter siste positive personatest (altså eggløsning i dag om ikke dagens test også er positiv.), og timer intensiv prøving i 5 dager før neste forventede eggløsning, og et par dager etter, utifra det. Men vi har vel sikkert sex før det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå