AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg lurer litt på kjæreste"ting"". Hvor møtte d kjæresten/dine tidligere kjærester? Når tok dere steget videre, altså avtalte date og når dere ble sammen? Hvor tror du at det er mulig å finne en kjæreste? Jeg er på sjekkeren! Anonym poster: 2de446aeb5400fa8e66b093b4f2f1b1a
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Kjærester kan man finne overalt. Selv fant jeg en da jeg jobbet i bar hvor det var konsert, endte med at jeg snakket med den ene i bandet ganske mye. Vi ble sammen etter 3 uker tror jeg. En traff jeg på byen, tok vel også 3-4 uker før det ble et forhold. Min nåværende gjennom felles bekjente, vi hadde aldri noen "nå er vi sammen samtale", det var en glidende overgang.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Kjærester kan man finne overalt. Selv fant jeg en da jeg jobbet i bar hvor det var konsert, endte med at jeg snakket med den ene i bandet ganske mye. Vi ble sammen etter 3 uker tror jeg. En traff jeg på byen, tok vel også 3-4 uker før det ble et forhold. Min nåværende gjennom felles bekjente, vi hadde aldri noen "nå er vi sammen samtale", det var en glidende overgang. Men hva skjer mellom "snakket med" og "ble sammen"? Hva snakker man om, hvor kommer det fram at begge er ute etter en kjæreste? (Ikke TS) Anonym poster: 8da5a18b0e94fd7d41014d745183480a
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Men hva skjer mellom "snakket med" og "ble sammen"? Hva snakker man om, hvor kommer det fram at begge er ute etter en kjæreste? (Ikke TS) Anonym poster: 8da5a18b0e94fd7d41014d745183480a Tja, man snakker litt, finner ut at man liker den andre, utveksler telefonnummer. Omdet blir noe mer vet man jo ikke. Det er ikke noe spesielt man snakker om, man finner jo ut om man har felles interesser å snakke om, felles humor, man gjør ting sammen og tiltrekningen oppstår eller ikke. Det varierer jo hvor raskt man går frem med kyssing, sex etc. Og på et eller annet tidspunkt tar man kanskje samtalen om man ønsker et forhold eller ikke. Det fins ikke noen kjøreregler, man må nesten bare la ting utvikle seg naturlig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Du er på sjekkeren du. Yeyeye. Check it ! Anonym poster: 6c137caa674419ca4a360b11dd91cd96
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Hei! Jeg traff kjæresten min i min storesøsters bursdag faktisk. Hadde lenge vært singel og ikke truffet potensielle på lenge. Prøvde sukker.no fordi mange jeg kjente hadde gjort det, men syns det ble for skummelt å skulle møte noen fra nett, så meldte meg ut etter hvert. Så var det denne festen da, vi snakket faktisk omtrent ikke den kvelden, men hadde øyenkontakt og jeg tenkte "hm, han var nå litt interessant". Så ble jeg full og danset hele kvelden på byen. Hehe. Dagen etter la jeg han til på facebook, og så begynte vi å snakke en del på mld. Han dro hjem til Oslo i juleferien, så jeg traff han ikke før en mnd etter festen. Da ba han meg med ut på date. Perfekt date, men jeg lot han ikke kysse meg før neste date. Etter det traff vi hverandre veldig ofte, typ 4-5 ganger i uken. Han var veldig tydelig på å si til meg at han virkelig aldri hadde truffet noen som meg før, og etter omtrent en mnd spurte han om jeg ville være jenta hans. Jeg sa at jeg ikke var sikker enda. Etter enda en mnd sa jeg at nå var jeg klar til å være kun hans (dette var spesielt fordi jeg hadde en annen fyr jeg lenge hadde vært av og på med, som jeg endelig klarte å avvise!). Han ble kjempeglad! Så, de første datene var det ikke snakk om hva vi egentlig var ute etter. Jeg bare gikk utifra at siden han verken fikk kyss (før andre date) eller sex (før vi ble sammen) i starten, var dette en fyr som ikke bare var ute etter noe useriøst. Tror bare man merker det på hvordan de oppfører seg. De spør gjerne om når neste gang de treffer deg blir, sender deg nattamelding, lar deg ikke betale i starten osv. Sånn var det for meg i hvert fall I forhold til hvor du kan finne kjæreste, så er det vel som Faerunpedia sier - du kan finne de overalt. Mange av vennene mine har funnet kjæreste fra nettet (spesielt sukker.no), men det var ikke noe for meg. For meg var det tilfeldig. Kanskje via noen venner? Om du er tøff kan du jo bare sjekke opp noen som interessante ut, hehe Anonym poster: 5a043ac6d4724ea9970cce477d4cc245
skyflakes Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Jeg lurer litt på kjæreste"ting"". Hvor møtte d kjæresten/dine tidligere kjærester? Når tok dere steget videre, altså avtalte date og når dere ble sammen? Hvor tror du at det er mulig å finne en kjæreste? Jeg er på sjekkeren! Anonym poster: 2de446aeb5400fa8e66b093b4f2f1b1a Møtte min forrige kjæreste på fest, og min nåværende kjæreste på fest. Im keepin´ it classy Det var nok egentlig mest tilfeldigheter at jeg traff begge slik. Fortalt på en annen måte kan man jo si vi bli introdusert for hverandre gjennom venners venner Det fins ingen tidsramme på når man skal ta steget videre, men dersom man føler man har god kjemi kan man jo starte med å utveksle nummer, eller skive til hverandre på facebook for holde det rimelig uformelt. Date kommer etterhvert der det er naturlig med en kopp kaffe, eller lunsj, e.l. Jeg ville holde på sålenge så mulig, så vi ble vel ikke offisielt kjærester før etter ca 6 mnd. nå har vi hvert lovers i halvannet år Kjæreste (og venner for den saks skyld) kan man finne overalt! På byen, på jobb, på trening, via venner. Bare tør å være utadvent, snakke med nye folk, eller få venner til å introdusere deg!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Min nåværende: via nettdating. Før det: på fest , gjennom felles kjente, på byen, på jobb (kollega). Alle har ikke endt opp som seriøse forhold, men de kunne sikkert gjort det alle sammen. Med andre ord: omtrent hvor som helst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå