minni80 Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Er singel dame,men er ganske sær ifht menn,går ikke ut på byen og nett dating sider har jeg også holdt meg unna.ONS er liksom ikke meg..... Har vært ganske bestemt på at jeg ikke ønsker noen nye menn inn i mitt liv,etter ett trøblete forhold for mange årsiden,men kjenner nå at det hadde vært koselig likevel,men så er det kravlista mi som er lang,så det finnes vel ingen som matcher meg likevel.... Litt av kravlista... Utsene har ikke så mye å si,for det er det indre som teller. Men må være ærlig,åpen,omtenksom,kunne lage mat,skifte på senger,støvsuge,vaske klær(være selvstendig),ha økonomi i orden,jobb,være glad i naturen,like rolige hjemme kvelder,men også være sosial. Moderat forhold til alkohol(være ferdig m/fyllefester i helger),helst røykfri,og han må være Tolmodig,ikke noe særlig temperamang....
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Dropp slike lister, finn deg en mann du liker og utvikler følelser for. Man kan ha et par absolutte punkter, som feks jobb, men slike lange lister fungerer ikke. Anonym poster: be46c8bedf4ab3929f9328d360105ab3
Limelight Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Det meste på den lista høres jo egentlig ut som noe de fleste oppegående voksne mennesker bør kunne oppfylle. For min del faller jeg litt gjennom på tre av punktene, jobb (siden jeg er arbeidsledig for øyeblikket), lage mat (regner ikke meg selv for noen mesterkokk akkurat, selv om jeg klarer meg greit), og naturen (friluftsmenneske har jeg nok aldri vært). Du finner nok noen. Har sett langt verre krav enn det der. 5
Testosteron Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Det meste på den lista høres jo egentlig ut som noe de fleste oppegående voksne mennesker bør kunne oppfylle. Helt enig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Skal mannen både måke snø, og klippe plenen, holde bilen i orden OG gjøre alt det husarbeidet? Er det snakk om en jevn fordeling av arbeid over hele fjøla? Jeg ville også droppa lista og heller tatt det naturlig og alt ettersom Anonym poster: 6ea3dafbca4cc0ece90120826e825fd8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Er singel dame,men er ganske sær ifht menn,går ikke ut på byen og nett dating sider har jeg også holdt meg unna.ONS er liksom ikke meg..... Har vært ganske bestemt på at jeg ikke ønsker noen nye menn inn i mitt liv,etter ett trøblete forhold for mange årsiden,men kjenner nå at det hadde vært koselig likevel,men så er det kravlista mi som er lang,så det finnes vel ingen som matcher meg likevel.... Litt av kravlista... Utsene har ikke så mye å si,for det er det indre som teller. Men må være ærlig,åpen,omtenksom,kunne lage mat,skifte på senger,støvsuge,vaske klær(være selvstendig),ha økonomi i orden,jobb,være glad i naturen,like rolige hjemme kvelder,men også være sosial. Moderat forhold til alkohol(være ferdig m/fyllefester i helger),helst røykfri,og han må være Tolmodig,ikke noe særlig temperamang.... Det der høres mye ut som meg (absolutt ikke for å skryte). Men, "økonomi i orden"? Sorry, for min del blir det bare golddiggeralert. Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d 1
MyName Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Du vil ha en vanlig mann altså Den listen var ikke så gale som du skal ha det til og anonym over her, golddigger alert bare for hun vil ha en mann som har en jobb og ordnet økonomi, er vel ganske vanlig det da.
Petra75 Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Det der høres mye ut som meg (absolutt ikke for å skryte). Men, "økonomi i orden"? Sorry, for min del blir det bare golddiggeralert. Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d Hvorfor? Ordnet økonomi betyr ikke millionær, men at man har så man klarer seg i hverdagen, og ikke blir slått ut av noe uforutsett. Har ingenting med golddigging å gjøre, det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Hvorfor? Ordnet økonomi betyr ikke millionær, men at man har så man klarer seg i hverdagen, og ikke blir slått ut av noe uforutsett. Har ingenting med golddigging å gjøre, det. "Ønskes: Mann jeg kan leve sammen med uten noensinne å oppleve problemer eller motgang med". Anonym poster: 89d48f291a41771c4ee5b018a806cd24
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 "Ønskes: Mann jeg kan leve sammen med uten noensinne å oppleve problemer eller motgang med". Anonym poster: 89d48f291a41771c4ee5b018a806cd24 For meg betyr ordnet økonomi at det er en balanse mellom inntekt og utgifter, at han ikke har masse kredittkortgjeld og eller er et tilfelle for luksusfellen.
Gjest Elissima Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 For meg betyr ordnet økonomi at det er en balanse mellom inntekt og utgifter, at han ikke har masse kredittkortgjeld og eller er et tilfelle for luksusfellen. Helt enig! Syns ikke det har med golddigging å gjøre. Da hadde man vært mer som: opptatt av fasade og skaffe meg det beste og dyreste. Økonomien i orden er bare at man ikke bruker hele lønna på tull og at man ikke tar opp masse lån for å kjøpe seg f.eks sofa, tekniske dingser etc. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #12 Skrevet 11. mai 2013 Du vil ha en vanlig mann altså Den listen var ikke så gale som du skal ha det til og anonym over her, golddigger alert bare for hun vil ha en mann som har en jobb og ordnet økonomi, er vel ganske vanlig det da. Hvorfor? Ordnet økonomi betyr ikke millionær, men at man har så man klarer seg i hverdagen, og ikke blir slått ut av noe uforutsett. Har ingenting med golddigging å gjøre, det. Ja, det gjelder en del kvinner, men det er jaggu meg nok av dem som fronter "ordnet økonomi" i betydningen av at den bør være en god del bedre enn gjennomsnittet Derfor: Golddiggeralert, selv om det ikke behøver å stemme i hvert enkelt tilfelle. Det ville ikke nødvendigvis betydd at jeg hadde utelukket henne helt, men jeg hadde rynket litt på nesen og sett etter videre signaler på golddiggertendenser. Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d
MyName Skrevet 11. mai 2013 #13 Skrevet 11. mai 2013 Ja, det gjelder en del kvinner, men det er jaggu meg nok av dem som fronter "ordnet økonomi" i betydningen av at den bør være en god del bedre enn gjennomsnittet Derfor: Golddiggeralert, selv om det ikke behøver å stemme i hvert enkelt tilfelle. Det ville ikke nødvendigvis betydd at jeg hadde utelukket henne helt, men jeg hadde rynket litt på nesen og sett etter videre signaler på golddiggertendenser. Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d selvfølgelig finnes det alltid unntak som ved alt her i verden men signalantennen din er kanskje litt vel følsom hvis du reagerer med en gang på ordet ordnet øknomi høres kanskje ut som du har hatt en litt kjip erfaring på den der..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #14 Skrevet 11. mai 2013 selvfølgelig finnes det alltid unntak som ved alt her i verden men signalantennen din er kanskje litt vel følsom hvis du reagerer med en gang på ordet ordnet øknomi høres kanskje ut som du har hatt en litt kjip erfaring på den der.. Ja, jeg har hatt en kjip erfaring eller tre på det området Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d 1
MyName Skrevet 11. mai 2013 #15 Skrevet 11. mai 2013 Ja, jeg har hatt en kjip erfaring eller tre på det området Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d hehe ja skal ikke alltid være lett da skjønner jeg antennen er skrudd litt ekstra opp
Petra75 Skrevet 11. mai 2013 #16 Skrevet 11. mai 2013 "Ønskes: Mann jeg kan leve sammen med uten noensinne å oppleve problemer eller motgang med". Anonym poster: 89d48f291a41771c4ee5b018a806cd24 Heller det at man ønsker en mann som fører med seg ett mindre problem...
minni80 Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 11. mai 2013 Det der høres mye ut som meg (absolutt ikke for å skryte). Men, "økonomi i orden"? Sorry, for min del blir det bare golddiggeralert. Anonym poster: 50eaf89ab18e3276f29f6ce8e8656b4d Det jeg tenker på med Økonomi i orden er: ingen gjeldsannmerkninger,at du har en ordnet økonomi,slik at du kan forsørge deg selv.Ikke snakk om at du skal være rik,men klare å håndtere penger. og det er forde jeg har vært i ett forhold før med en som fint kunne glidd inn i tvprogrammet luksusfellen. HI
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #18 Skrevet 11. mai 2013 Eksen min hadde ikke ordnet økonomi, og han greide såvist å steke en grandiosa, men vi hadde det fint allikevel? Han var flink til å rydde og organisere, og skru bil. Jeg er håpløs på slikt. Så lenge vi ikke hadde felles økonomi gadd jeg ikke bekymre meg over hans økonomiske surr, vi hadde tak over hodet og mat i kjøleskapet, men jeg hadde aldri sagt ja til å skrive under på noe lånepapirer med ham om jeg ikke kunne betale det selv. For meg er det viktigst at personlighetene matcher. Jeg har fått tilbud av både kokker, millionærer og folk med støv på hjernen. Og takket nei. Anonym poster: 4813e39f03e0ba7afeb0392c2e8a6f83 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #19 Skrevet 11. mai 2013 Du virker ikke sær i det hele tatt, men som en vanlig moderne norsk kvinne. Anonym poster: 6ea3dafbca4cc0ece90120826e825fd8
Singha Skrevet 11. mai 2013 #20 Skrevet 11. mai 2013 kunne lage mat,skifte på senger,støvsuge,vaske klær Skal ikke du gjøre noe? Uansett, du vil treffe de fleste jeg kjenner med den beskrivelsen... Kanskje det at du tydeligvis ikke har noen arenaer hvor du treffer nye menn gjør at du tror alle er som eksen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå