Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan brukte dere den? Bruksanvisningen er jo på kinesisk eller noe, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :P

Anonym poster: 04c07efaf83d9a70fc3350e06b3d0430

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan brukte dere den? Bruksanvisningen er jo på kinesisk eller noe, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det :P

Kan du linke til ebay-annonsen (se hvilken du har kjøpt)? :)

Anonym poster: 49b4783daab563983f4dafbb2b360219

AnonymBruker
Skrevet

Her kan du se bruksanvisningen http://www.skindeepb...exfoliator.html Jeg går ut i fra at du mener Baby Foot og ikke Babyfeet?

Det er ulike produkter å få kjøpt på eBay. Denne bruksanvisningen er derfor ikke nødvendigvis riktig. Selv kjøpte jeg en som man kun skulle sitte med i 1 1/2 time, mens den du linker til skal man sitte med i 2 timer. Derfor viktig å få se hvilken type TS har kjøpt. TS kan du legge ved link til produktet du har kjøpt?

Anonym poster: 1cf30f728a07d71ee7cbc507763fae46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte denne: http://www.ebay.com/...2-/251124040957

Så det er ingen krem med, bare et par sokker.

Fra siden du linket (se litt nede på siden):

"How to use:

-Thoroughly wash your feet (soaking in hot water will enhance the essence's absorption). For people with extremely rough cuticles, you may also exfoliate your feet prior using the masks.

- Dry your feet.

-Remove the masks from the pouch and wear them as if you are wearing your socks.

-It is recommended to wear a pair of normal socks outside of the masks, this will ensure that the masks stay in place and facilitate your movement.

-Wear the masks for 1-2 hours (minimum 30 minutes for sensitive skin). You may experience tingling or warming sensation, this indicates that the masks are working. Stop using if you experience uncomfortable burning sensation.

-Remove the mask and rinse your feet with water.

-Wait for the peeling process to start. Depending on feet's condition, the entire process may take 7-15 days, or longer depending on the absorption of each person (I only started peeling after 10 days)."

:)

Anonym poster: 1cf30f728a07d71ee7cbc507763fae46

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

jeg klipte hull øverst på sokken og stappa en fot ned i hver,

dro på meg sokker for å holde dem på plass,

satt sånn i 2 timer.

etter 2 timer så skylte jeg føttene godt..

og så gikk det 7-8 dager før den virka. :Nikke:

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...