Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke merker fører de beste jeansene, i følge dere? Jeg trenger et par-tre nye, da skinny jeans, helst både high waist og low waist, men vet ikke hvor jeg skal gå. Har et par fra Acne som jeg liker veldig godt, men synes de er litt i overkant dyre når jeg skal kjøpe flere par. Men kvalitet er viktig for meg, så jeg kan legge ut ca. 1000 for et par. Tips? :-)

Anonym poster: 2d1c94be2e5bd538b931a548d9c66eeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg veldig glad i dr.denim. De er stram, i low and high waist og veldig stretchy samt superkomfortabel. Koster rundt 399 :)

Anonym poster: 87bdc36cd667adbb6b4e434c1e237b37

Skrevet

"Leigh" fra Topshop, synd jeg må til utlandet for å få tak i de:(

Skrevet

Mine favoritter er:

- Superflex-buksene fra Bik Bok

- Scarlett (Lee)

- Dr. Denim

Superflex og dr.denim har ikke sånn superhøy kvalitet, men sitter helt fantastisk på, og er såpass rimelige at man kan ta seg råd til å skifte dem ut når de er utslitte.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om de har et navn, men de litt stretchy buksene fra Zara. Nå er jeg ganske kort, og Zara er en av de få butikkene der jeg kan kjøpe bukse uten å måtte brette opp hele leggen etterpå :-P Kvaliteten derimot er veeeeldig varierende. Enkelte plagg ryker etter en mnd, mens go´buksa har jeg hatt i over ett år og den er like fin :-)

Edit: Har også to superdigge stretch jeans fra samsøe samsøe, de ligger vel på ca tusenlappen pr. stk. Tror de heter sister jeans og er relativt høye i livet.

Endret av skyflakes
Skrevet

Finner meg alltid jeans på Bik Bok. Føler ikke jeg helt passer inn med fjortisene, men buksene der sitter utrolig godt på meg. Levis derimot -- å hælle, tror jeg har prøvd rundt 50 forskjellige Levis jeans oppgjennom årene, men nesten samtlige er enten "posete" i skrittet, for korte eller sykt stramme i linningen (og om de er passe i livet, er de diiigre i skrittet og rundt låra). Så det er veldig forskjellig fra kropp til kropp, du må nesten bare ta en runde og prøve litt forskjellige merker.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvilke merker fører de beste jeansene, i følge dere? Jeg trenger et par-tre nye, da skinny jeans, helst både high waist og low waist, men vet ikke hvor jeg skal gå. Har et par fra Acne som jeg liker veldig godt, men synes de er litt i overkant dyre når jeg skal kjøpe flere par. Men kvalitet er viktig for meg, så jeg kan legge ut ca. 1000 for et par. Tips? :-)

Anonym poster: 2d1c94be2e5bd538b931a548d9c66eeb

jeg liker kristen jeansene fra gina tricot. Er de eneste jeansene jeg ahr funnet som sitter perfekt hele tiden
Skrevet

Levi's curve id! :biggrin:

• Liker 4
Skrevet

Finner meg alltid jeans på Bik Bok. Føler ikke jeg helt passer inn med fjortisene, men buksene der sitter utrolig godt på meg. Levis derimot -- å hælle, tror jeg har prøvd rundt 50 forskjellige Levis jeans oppgjennom årene, men nesten samtlige er enten "posete" i skrittet, for korte eller sykt stramme i linningen (og om de er passe i livet, er de diiigre i skrittet og rundt låra). Så det er veldig forskjellig fra kropp til kropp, du må nesten bare ta en runde og prøve litt forskjellige merker.

Takk, trodde det kun var meg som ikke kunne bruke Levis. Føler i tillegg jeg får ræv som en låvedør!

Skrevet

Mac dreamy skinny med høyt liv, betalte 1200 for min, men en mer fantastisk bukse tror jeg ikke jeg finner.

Skrevet

Takk, trodde det kun var meg som ikke kunne bruke Levis. Føler i tillegg jeg får ræv som en låvedør!

Haha, faktisk godt å se at det er flere av oss :)

Skrevet

Levi's curve id. Har også en bukse fra Samsøe&Samsøe som sitter vanvittig godt, men som dessverre har mistet mye farge.

Skrevet

Agreed!

• Liker 1
Skrevet

Henger meg på denne! :) Når det gjelder kvaliteten har jeg hatt mine i ca. to år (frem til de har blitt for små), så jeg vil si at de holder seg godt.

Gjest Cloud9
Skrevet

Esprit her. Har alle jeansene mine derfra. Hatt i flere år nå og passer sitter som støpt. Ikke blir de slitt fort heller. Pris ligger rundt 600-800 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...