Soleil Skrevet 5. april 2004 #1 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som har gode tips/bruksanvisning/linker til hvordan vi kan sette opp et enkelt lite lekehus eller dukkestue i hagen? Ingen snekkere i familien dessverre.. Skal ikke være mer fancy enn at 4-åringen selv kan være med å spikre og male.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 Naboen kjøpte dukkestue på Maxbo i fjor sommer. Den var flatpakket, så det blir litt snekring, men du får i hvert fall med alt materialet. Det eneste jeg tror de gjorde ekstra var å lage et skikkelig fundament / ramme under dukkestuen. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil Skrevet 5. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2004 Supert! Noen anelse om hva det kostet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #4 Del Skrevet 5. april 2004 Siden det var naboen som kjøpte det husker jeg jo ikke prisen, men jeg har jo sett slikt i annonser. Plantasjen pleier også å ha en del slike lekestuer. Jeg vil gjette på rundt 3000,- for byggesettet. Muligens ikke så mye, men de kjøpte jo litt ekstra materialer til "grunnmuren". Dukkestuen til naboen er vel omtrent 1,5 * 1 meter pluss en liten veranda foran. Den har i hvert fall et vindu på den ene langsiden. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå