Gå til innhold

Hvilken gressklipper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar over nytt hus i juni med ca 600m2 plen. Har blitt anbefalt klipper med bio som maler opp gresset og kaster det ned i plenen igjen. Naturlig gjødsel og mindre hageavfall.

Men en nabo sa plutselig noe jeg ikke har tenkt på, at når barna leker med vann i hagen så får man konstant med gress inn i hele huset hele sommeren.

Hva er deres erfaring og hva ville dere ha gjort? Tenker at det må være litt pes å klippe 600m2 og tømme oppsamleren ørten ganger...

Anonym poster: 418a2631abe80c740fd7840a91793b06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pes å tømme oppsamleren x antall ganger. Jeg har gått fra oppsamler til å måtte rake opp og det er iallfall pes.

Jeg ønsker meg bioklipper, men ser at du har fått et tips om det kan bli trøblete når man har barn.

Jeg hadde først avgjort om jeg skulle ha elektrisk klipper eller en med bensin. Så hadde jeg tenkt tomt. Har du skråninger eller bare flatt?

Jeg hadde Rotak 37 og var superfornøyd. Eneste peset var ledningen som jeg hele tiden måtte passe på sånn at jeg ikke kjørte gressklipperen over. Kunne tenkt meg en på batteri i dag.

Anonym poster: b30c1587534751fcdb3b8c63dde2ce5f

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pes å tømme oppsamleren x antall ganger. Jeg har gått fra oppsamler til å måtte rake opp og det er iallfall pes.

Jeg ønsker meg bioklipper, men ser at du har fått et tips om det kan bli trøblete når man har barn.

Jeg hadde først avgjort om jeg skulle ha elektrisk klipper eller en med bensin. Så hadde jeg tenkt tomt. Har du skråninger eller bare flatt?

Jeg hadde Rotak 37 og var superfornøyd. Eneste peset var ledningen som jeg hele tiden måtte passe på sånn at jeg ikke kjørte gressklipperen over. Kunne tenkt meg en på batteri i dag.

Anonym poster: b30c1587534751fcdb3b8c63dde2ce5f

Tomten er helt flat, men veldig lang så tror det blir trøblete med en så lang ledning. Tenkte bensin, har hørt mye bra om det, men vet ikke mye om dette. Kanskje kjøpe en med både oppsamler og bio funksjon så kan man teste begge deler.

Tar gjerne i mot flere erfaringer hvis noen har?

Anonym poster: 418a2631abe80c740fd7840a91793b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...