Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i en god stund nå. Vi har det egentlig veldig fint sammen, men allerede nå føler jeg at ting ofte skjer på "hans premisser". Første gang han skuffet meg skulle han komme på besøk da vi ikke hadde sett hverandre på ca en uke, men han ble syk. Greit nok, han kan ikke hjelpe for det. Det kjipeste med det var at jeg allerede hadde forberedt mat (satt det til marinade). Dagen etter skulle han komme på besøk igjen, lovet på tro og ære. Hadde middagen nesten ferdig, og han ga beskjed en halvtime før han skulle vært her at han følte seg for dårlig til å komme. Da la jeg ikke skjul på at jeg ble både skuffet og litt sint. Kvelden etter kom han faktisk på besøk, og det var forrige gang vi så hverandre, nå ca 2 uker siden.

Denne uken har jeg hatt fri en del, og han har vært utenbys hos familien. Han lovet at han skulle komme tilbake torsdag eller fredag så vi kunne være sammen, men så ble det ikke før lørdag (idag), og det blir ut på kvelden en gang. I utgangspunktet sa han at han skulle være her i byen i 6-tiden, men nå blir det altså enda senere. Jeg hadde planer for kvelden, med både ham og ungene (vi kjente hverandre før vi begynte å date så de har møttes), og de har gledet seg veldig, men det blir altså for sent for dem, så de må i seng. Middagen går i vasken, enten må jeg lage noe annet til ungene, eller så må han få rester når han kommer. Jeg kjenner jeg er skuffet. Han sa at om det ikke passer at han kommer så må jeg si ifra, men jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Vil jo gjerne være med ham, men jeg vet ikke nå - føler jeg står litt på pinne.

Hva gjør jeg nå?? Overreagerer jeg?

Anonym poster: 8b140ef5c6181fd9bb6c32c9edac1973

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"han var syk,men det forstår jeg,men jeg forstår det ikke" er din første setning, sånn egentlig.

Videre syns jeg han er litt dum som ikke holder det han først sier. Virker som om han venter på det best passelige tidspunktet for han selv og driter i deg.

Anonym poster: 5af77696f05eebbf211ebfd03885170c

• Liker 4
Gjest anonym
Skrevet

Sett ned foten! Kan du finne på noe ikveld med andre, gå ut med ei venninne eller noe? Han ødelegger jo avtaler han har med deg gang på gang. Si at du har en annen avtale ikveld, siden han pluteslig gjorde om på tidspunkt, så kan han få smake sin egen medisin! Du må ikke være for snill med han! Du må og ha krav! Du sier det jo selv : alt går på hans premisser, men det handler jo og om at du GODTAR det! Nei, vær tydeligere, vis en reaksjon når han ikke tar en avtale med deg på alvor, og ha en backup plan med andre! Han er nå vant til at du står på pinne for han, avtalene går i vasken pga han gang etter gang, nå kan du vise at du og har ditt liv med andre, du gidder ikke å sitte å vente på han hver gang!

Gjest anonym
Skrevet

Kan det bare være sex han er ute etter? Mulig det er helt feil, men det slo meg da jeg leste innlegget ditt...

Gjest anonym
Skrevet

Kan det bare være sex han er ute etter? Mulig det er helt feil, men det slo meg da jeg leste innlegget ditt...

AnonymBruker
Skrevet

Det har absolutt ikke virket slik på ham, vi har gjort mange andre ting også, og ikke hatt sex hver gang vi har vært sammen. Men det kan jo hende..

Gjest anonym
Skrevet

Det har absolutt ikke virket slik på ham, vi har gjort mange andre ting også, og ikke hatt sex hver gang vi har vært sammen. Men det kan jo hende..

Kanskje han først gjorde mange andre ting for å eterhvert ha sex med deg..trnger jo ikke bare være det, men når han virker så sløv på å møte deg, gidder du? Tror du han har sterke følelser for deg? Vet du om han ser andre?

Hvordan ble avtalen ikveld da? Skal du møte han?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han først gjorde mange andre ting for å eterhvert ha sex med deg..trnger jo ikke bare være det, men når han virker så sløv på å møte deg, gidder du? Tror du han har sterke følelser for deg? Vet du om han ser andre?

Hvordan ble avtalen ikveld da? Skal du møte han?

Tenker det samme, om det at han er sløv på å møte meg. Han var ikke slik før. Har aldri snakket om følelser direkte, men vi sier vi liker hverandre veldig godt, og han er veldig søt sånn sett. Er ganske sikker på at han ikke treffer andre, vi har på en måte diskutert at det ikke er greit.

Jeg sa at det bare kunne være, han fikk gjøre som han vil, og da kom han ikke. Regner med at det sier sitt, men han sa at han ville prate med meg om dette neste gang vi treffes(...). Jeg har ihvertfall ikke lyst å holde av en eneste kveld til for ham før han kan vise at han mener det han sier. Noen tenker sikkert at det er å overreagere, men når jeg ikke kan stole på ham på sånne små ting, hvordan kan jeg da tro ham når han snakker om større ting?!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt at nok er nok. Om han ikke kommer innen da, nei da får han ikke komme i det hele tatt fordi du har andre avtaler. Han kan ikke bare velge hvortid han vil komme, fordi du har klar mat og alt.

Anonym poster: 1e413614907937481e7b6748a461a830

• Liker 1
Skrevet

At mannen blir syk kan han ikke noe for. Ja, det er kjedelig at du hadde sett frem til en fin kveld og forberedt mat, og du kan muligens bli skuffet, men det er jo ikke noe han kan noe for. At han lovet på tro og ære at han skulle komme, for å så ikke dukke opp er dumt, men mannen var syk og fant vel ut at han ikke orket. Det er noe jeg også kunne gjort. Så jeg synes ikke disse to episodene er vits å henge seg så mye opp i. Der synes jeg du overreagerer.

Når det kommer til da han var utenbys, så skjønner jeg du blir irritert. Men da er du nødt til å ta en prat med han om at du setter pris på at han holder avtaler. Det er faktisk ikke alle mennesker som tar avtaler like seriøst som andre, selv om en skulle tro det. Han er kanskje ikke klar over hvordan du føler det. Men som sagt, at han ble syk synes jeg burde holdes utenfor. Det kan han ikke noe for.

AnonymBruker
Skrevet

Du mista meg etter "Han ble syk og jeg ble sur, og dagen etter var han pokker meg fortsatt syk, den idioten".

Anonym poster: 457595ea21b46b35a75bfde46c8ce78c

• Liker 1
Skrevet

At mannen blir syk kan han ikke noe for. Ja, det er kjedelig at du hadde sett frem til en fin kveld og forberedt mat, og du kan muligens bli skuffet, men det er jo ikke noe han kan noe for. At han lovet på tro og ære at han skulle komme, for å så ikke dukke opp er dumt, men mannen var syk og fant vel ut at han ikke orket. Det er noe jeg også kunne gjort. Så jeg synes ikke disse to episodene er vits å henge seg så mye opp i. Der synes jeg du overreagerer.

Når det kommer til da han var utenbys, så skjønner jeg du blir irritert. Men da er du nødt til å ta en prat med han om at du setter pris på at han holder avtaler. Det er faktisk ikke alle mennesker som tar avtaler like seriøst som andre, selv om en skulle tro det. Han er kanskje ikke klar over hvordan du føler det. Men som sagt, at han ble syk synes jeg burde holdes utenfor. Det kan han ikke noe for.

Men når ts nå sier idag at han fikk gjøre som han vil, og at han da ikke kommer, er det jo nok tegn på at fyren ikke akkurat virker hypp!? Synes flere ting ts har nevnt, gjør at jeg skjønner hun føler han ikke prioriterer henne. En mann som er interessert viser mer interesse enn dette, det er iallefall min mening! Det er så ofte vi damer skal unnskylde mannen, hvorfor han f.eks kke ringer, svarer på sms ol...Jeg har lært at er mannen interessert, gjør han mer enn dette!!!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg sier jo i hovedinnlegget at det forsåvidt er greit og han ikke kan noe for det. Men at han den andre dagen lover å komme og ringer en halvtime i forveien og sier han ikke kommer likevel, når maten nærmest står på bordet og han har hatt hele dagen til å "kjenne etter" syns jeg er dårlig. Har snakket med ham om det og han er enig i at det var dårlig gjort av ham, og vi er egentlig ferdige med det, men poenget er at han vet fra den gang at jeg tar slike ting seriøst.

Vi skal ringes senere ikveld, nå kommer han ikke tilbake før på mandag. Jeg reiser tilbake på jobb i løpet av uken og det har han vært klar over hele tiden, så det er ganske skuffende. Men som #12 sier - han er vel ikke så hypp som jeg trodde/håpte.

Gjest anonym
Skrevet

Men når ts nå sier idag at han fikk gjøre som han vil, og at han da ikke kommer, er det jo nok tegn på at fyren ikke akkurat virker hypp!? Synes flere ting ts har nevnt, gjør at jeg skjønner hun føler han ikke prioriterer henne. En mann som er interessert viser mer interesse enn dette, det er iallefall min mening! Det er så ofte vi damer skal unnskylde mannen, hvorfor han f.eks kke ringer, svarer på sms ol...Jeg har lært at er mannen interessert, gjør han mer enn dette!!!

Sorry, skrev ts, var en feil, jeg er ikke ts, men anonym!

Gjest anonym
Skrevet

Vi damer må forvente litt av en mann! Ikke bare ta til takke med litt kontakt...Vis at du har planer med andre fremover ts, la han ta initiativ til evt neste møte nå. Vær litt borte fremover, er mitt råd!

Skrevet

Ja, absolutt. Jeg har ikke sagt noe om han er interessert eller ikke, jeg svarte kun om ts overreagerte eller ikke. Men, om det hadde vært meg, og en mann jeg hadde datet så tror jeg at jeg ville tatt meg en prat med fyren før vi eventuelt bestemte oss for å avslutte det hele. Jeg hadde ikke slått opp ene og alene fordi han var syk, og deretter var utenbys og ikke kom hjem når han skulle. Jeg tar selv avtaler seriøst, og hadde absolutt blitt irritert at han ikke kom hjem i dag. Men som sagt, jeg hadde tatt meg en prat med han.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Han (sier han) kommer på mandag, så skal vi ta en prat da. Snakket med ham på telefonen ikveld og merker at jeg er i ganske sånn jeg-klarer-ikke-helt-å-vise-at-jeg-bryr-meg-humør, og sa mest ja, nei og hehe innimellom :P Føler meg bare så tiltaksløs og litt sånn hva er vitsen?, og jeg vet jo egentlig at det er litt teit av meg for noe såpass "lite", men jeg kjenner bare at jeg ikke gidder å prioritere en som bruker meg som et alternativ, som det sitatet heter så fint. Han er ihvertfall ivrig på en prat til uken, så får vi se hva som skjer.

Gjest Gjest
Skrevet

Han er ikke nok interessert. Er en mann skikkelig forelsket, setter han himmel og jord i bevegelse for å treffe sin kjære....

Gjest Elseby13
Skrevet

He's just not interested..

Enig med AB over meg: en forelsket mann kunne vært døende, men likevel hadde han kommet hjem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...