Gå til innhold

hva sier han i netcom-reklamen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I den reklamen som Netcom har for tiden er det flere som snakker i telefonen, blant annet ei jente som snakker i tlf med mora og forteller at hun skal få medisin, og en fyr som har en baby og snakker med mora si. Hva er det aller siste han med babyen sier? Irriterer meg når jeg ikke skjønner :P

Tidligere skjønte jeg ikke noe i en annen reklame, men plutselig etter noen måneder så hørte jeg endelig hva dama sa :fnise:

Skal jeg først se på reklame så foretrekker jeg å skjønne hva de sier.

Anonym poster: a16fe509df1fe26f3792c59c77d0377d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun skal ikke få medisin, hun er kommet inn på medisin. Hun skal studere til å bli lege.

Men jeg hører heller ikke hva han mannen i garderoben sier.

Anonym poster: 44e88b88eab3d97278c294922ecf8702

• Liker 2
Skrevet

Mann med baby:

Forteller at det er vanskelig, og slitsomt, men det går bra..

Og så sier han: "Jeg ville bare si takk" ? Er det jeg har fått med meg...

Han i garderoben er vanskelig, ja...

AnonymBruker
Skrevet

Hehe da har jeg hørt feil:) Hører hva garderobegutten sier selv om jeg ikke husker, trur jeg :P

Jeg hører alt det første han med baby sier, bare ikke siste setninga. Så takk for svar på det ;)

Anonym poster: a16fe509df1fe26f3792c59c77d0377d

Gjest Elseby13
Skrevet

Han innser hvor vanskelig det er å oppdra barn og ønsker å takke moren.

Skrevet

Han i garderoben snakker svensk og sier at han hadde tenkt å komme hjem om det gikk bra :)

Skrevet

Jeg klarer aldri å få med meg hva han med babyen sier først, kun det siste med"ville bare si takk" eller noe i den duren..

Trodde også hun jenta sa at "jeg kommer til å få medisin", men er det altså "jeg har kommet inn på medisin"? :klo:

Den eneste av de jeg faktisk hører hva sier er hun som er blitt forelska..

• Liker 1
Skrevet

Han innser hvor vanskelig det er å oppdra barn og ønsker å takke moren.

Sånn jeg tolket det også :)

Gjest Spiderpig
Skrevet (endret)

Tror han sier at han savner dem, og at han har tenkt til å komme hjem nå han i garderoben.

Tror han er svensk?

Endret av Spiderpig
Skrevet

Jäg tenkte at komma hem om det går bra

Sier han i garderoben. Tidligere i videoen sier han: klart at jag saknar er.

(sikkert ikke skrevet riktig på svensk)

Skrevet

Ja, hun andre sier at hun har kommet inn på medisin. Det gjør det jo ekstra bra, fordi man med sterotyper (fordi hun kanskje ser litt "skummel ut" kan tenke at hun skal si noe negativt om det brevet, også er det et positivt og gledesstrålende brev som viser at hun er supersmart og skal komme inn på et vanskelig studie.

Svensken sier at han lurer på om han kan komme hjem, hvis det er greit.

Han med babyen har jeg bare skjønt "jeg snakker med farmor", så takk for oppklaring der!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han med babyen sier (ikke ordrett): "joda, det går bra. Ekstremt slitsomt. Men jeg ringte egentlig bare for å si takk."

Anonym poster: edbd4d3e9434e5a65433a30f03ea61d3

Skrevet

Fin reklame egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Fin reklame egentlig.

Reklamen er bedre enn produktet. De sier at de tilpasser seg til kundenes behov, og så gir de mye mindre data for pengene, og mer av det folk trenger mindre av.

Anonym poster: 268faa096d0c0331ee05d37c761d487c

Skrevet

HERREGUD. Den reklamen er så irriterende og suger hardt.

AnonymBruker
Skrevet

I den reklamen som Netcom har for tiden er det flere som snakker i telefonen, blant annet ei jente som snakker i tlf med mora og forteller at hun skal få medisin, og en fyr som har en baby og snakker med mora si. Hva er det aller siste han med babyen sier?

"Eg ringte egentlig bare for å sei takk, eg" =)

Han har fått barn selv, det er helt fantastisk men "ekstremt slitsomt liksom", og det var vel det som fikk han til å tenke på moren sin og alt hun har gjort for han, så han ville takke for det.

Jeg trodde forresten også at emo-jenta sa "jeg kommer til å få medisin"! Skjønte ikke helt den greia, hvorfor hun skulle få brev om det liksom. Nå ser jeg jo at hun sier hun har kommet inn medisin.

Anonym poster: 121f63214479fabf8f708b3daedd92f2

Skrevet

For en dustereklame. Har også irritert meg over at jeg ikke hører hva de sier, og aldri fått med meg hvem de reklamerer for. Har heller hengt meg opp i at nesten alle ringer mamma, og ikke skjønt sammenhengen helt.. :glare:

AnonymBruker
Skrevet

For en dustereklame. Har også irritert meg over at jeg ikke hører hva de sier, og aldri fått med meg hvem de reklamerer for. Har heller hengt meg opp i at nesten alle ringer mamma, og ikke skjønt sammenhengen helt.. :glare:

Poenget er vel at de alle bruker veldig lang tid på å få sagt det de vil si. Og at det ikke gjør noe siden det er "gratis". Bortsett fra at de må betale minst 199 i månedsavgift da :P

Jeg ser på netcoms facebooksider at de nok har bommet litt med kampanjen, for veldig mange tror at de mister de gamle abonnementene sine - som i mange tilfeller var mye bedre. Det er heldigvis ikke tilfelle. Jeg har flexitalk og klarer meg fint på 99 kr mnd. De prøver bare å lokke folk over på dyrere abonnement med mindre data. Forsvinner flexitalken, forsvinner jeg :)

Anonym poster: 268faa096d0c0331ee05d37c761d487c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...