Gå til innhold

Oppfatter kvinner det som at han er glad i henne hvis han nekter å ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner synes tydeligvis at det å vente med sex i flere uker, til og med måneder, er en lur greie for å forsikre seg om at forholdet og følelsene er "ekte" før en endelig har sex.

Hva hvis situasjonen er omvendt, hva hvis han nekter å ha sex fordi han vil være sikker på at hun faktisk føler det samme som han? Hva hvis han vil vente for å se hva hun faktisk føler? Hva hvis han avviser henne når hun prøver å ta han i kjønnsområdet eller avviser henne når hun prøver å kysse han, fordi han vil være sikker på at han ikke blir dumpet etterpå av henne fordi følelsene aldri var ekte, hvordan ville dere kvinner oppfattet det? Ville dere tenkt at det betyr at han virkelig elsker henne?

Anonym poster: b918bcf5d1d32e3f9938d75b37434693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min ville vente lenger enn meg. Det syntes jeg var fint, på tross av at det var litt frustrerende :P

Det handler ikke om ekte følelser eller ikke, det handler om å bli kjent med hverandre på et mentalt plan, før det fysiske. :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

For min del handler det ikke om å "holde igjen". Det handler om at man bør vente med å ha sex til man selv føler det er riktig. Om det er første kvelden eller etter en måned er mindre viktig. Folk har forskjellig syn på sex, og det bør man kunne respektere. Om man har sex på første date så betyr ikke det nødvendigvis at man er kun interessert i sex, og om man venter så betyr ikke det at man kun er ute etter et vennskap. Det er ingen fasit her som gjelder for alle.

Det jeg reagerer negativt på i forhold til dating og sex er de som bruker sex som en del av et spill, og derfor "holder igjen" med vilje for å "teste" den andre personen. Det blir for dumt, syns jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde kanskje syntes det hadde vært litt rart hvis han nektet å kysse, men hvis han ville vente med sex hadde jeg syntes det hadde vært helt i orden.

Anonym poster: ea11f7c1996f906587f75b68ca955a88

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mer respekt for en mann som vil vente, og ikke bare forsøker å hive seg over meg.

Anonym poster: 05092431fd05e5891f457148b2105651

• Liker 2
Skrevet

Mange kvinner synes tydeligvis at det å vente med sex i flere uker, til og med måneder, er en lur greie for å forsikre seg om at forholdet og følelsene er "ekte" før en endelig har sex.

Hva hvis situasjonen er omvendt, hva hvis han nekter å ha sex fordi han vil være sikker på at hun faktisk føler det samme som han? Hva hvis han vil vente for å se hva hun faktisk føler? Hva hvis han avviser henne når hun prøver å ta han i kjønnsområdet eller avviser henne når hun prøver å kysse han, fordi han vil være sikker på at han ikke blir dumpet etterpå av henne fordi følelsene aldri var ekte, hvordan ville dere kvinner oppfattet det? Ville dere tenkt at det betyr at han virkelig elsker henne?

Anonym poster: b918bcf5d1d32e3f9938d75b37434693

Synes det er positivt om en mann også kan holde litt igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...