Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I går var jeg med noen folk jeg kjenner, og en av de flørtet ganske mye med meg, jeg flørtet ikke så mye tilbake, men litt (men mest bare på tull da jeg ikke har noen interesse av å flørte med han).. Senere på kvelden når jeg skulle dra hjem så kysset han meg, jeg fikk egentlig sjokk og skjønte ingenting.. Jeg har jo kjæreste, og fikk dårlig samvittighet, selvom det var ikke min feil.. Han bare kysset meg en gang også sa vi hade og jeg gikk.. Betyr jo ikke så mye, i og med at han var full og jeg ville jo ikke kysse han.... Burde jeg fortelle kjæresten min dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det vil sannsynligvis ligge å gnage på deg om du ikke sier noe, så det beste er vel å si det. Når du har kjæreste bør du ikke flørte tilbake i utgangspunktet, ingen vil jo kysse noen som er avvisende. Men du kan prøve å fortelle det som det er, at du opplevde det ubehagelig og at du dro med en gang. Det er jo ikke din feil! Men det kan jo gå utover samvittigheten din om du føler du holder noe skjult..

Endret av Creure
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke si noe du, det skaper bare mer drama enn nødvendig. Det betydde jo ingenting.

Jeg har også kjæreste, og i går klinte jeg med en kompis..... Kjæresten min gir meg ikke noe oppmerksomhet, og jeg tror det var grunnen til det som skjedde i går. Jeg likte oppmerksomheten og tenkte det var godt å få hode på noe annet enn kjæresten min. Jeg har ikke tenkt til å fortelle kjæresten min, tror ikke han hadde brydd seg så mye heller, og det var bare en gangs tilfelle for min del.. Men hvem vet, når ikke kjøresten bryr seg så er det lett å finne noen andre som faktisk gjør det ..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke fortalt det. Litt småflørting er greit, og det var jo han som kysset deg. Du har jo strengt tatt ikke gjort noe galt. Noe annet er jo hvis typen din evt kan gå vite om det, da er det bedre du sier det slik at det ikke blir misforståelser.

Anonym poster: 09087e06ed6310fe9011e96f3bdc5a32

AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaah.

Anonym poster: bf108ef68f9dca86d50d68f96ba5c5cc

Skrevet

Enig i at det ikke er så stort at du MÅ si det. Selv hadde jeg ikke klart å holde det hemmelig, og det er fordi det hadde plaget meg at jeg holdt noe skjult.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært kjæresten din ville jeg vite om det i hvert fall. Hadde selvsagt tilgitt deg for det og hadde håpet at det ikke ville skje igjen.

Men om jeg hadde hørt om det fra noen andre først, hadde jeg blitt mye mer skeptisk..

Anonym poster: bf108ef68f9dca86d50d68f96ba5c5cc

Skrevet

Ikke si noe du, det skaper bare mer drama enn nødvendig. Det betydde jo ingenting.

Jeg har også kjæreste, og i går klinte jeg med en kompis..... Kjæresten min gir meg ikke noe oppmerksomhet, og jeg tror det var grunnen til det som skjedde i går. Jeg likte oppmerksomheten og tenkte det var godt å få hode på noe annet enn kjæresten min. Jeg har ikke tenkt til å fortelle kjæresten min, tror ikke han hadde brydd seg så mye heller, og det var bare en gangs tilfelle for min del.. Men hvem vet, når ikke kjøresten bryr seg så er det lett å finne noen andre som faktisk gjør det ..

Så hvis hun ikke sier det, og typen finner ut av det så er ikke det så nøye liksom?

Du burde i alle fall typen din hva du har gjort.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...