Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ER ganske forvirret nå.. SKulle hatt mensen for to uker siden på lørdag. Har hatt brun utflod siden den dagen jeg forventet mensen.

Tok gravidet test (fra snart gravid) uken etter forventet men, men nei... icon_frown.gif

Den brune utfloden fortsetter ,men ingen mens.

Gidder liksom ikke ta ny test, for jeg vet jeg bli skuffet..

Er ikke dette rart da???

Har vært ustabil før, men de siste 4-5 mnd har jeg vært som klokken.

Noen lure forslag??

Venter forresten på svar fra legen om jeg hadde eggeløsning sist gang også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ingen ekspert altså, men jeg vil anta at den brune utfloden din kan ha vært mensen din denne gang?...kanskje du ikke hadde eggløsning sist syklus, og at den brune utfloden din bare er rester fra forrige mens som har ligget i livmora imnes...men du har hatt den brune utfloden en stund, var det så???....jeg vet ikke, kanskje noen andre med andre formeninger??

KAN jo hende at du er gravid da....vent en stund til, og ta en test til hvis du føler deg usikker......

Jeg ble nødt til å fjerne gifen du hadde i signaturen din. Her ser du hvorfor icon_smile.gif Moderator.

~Angel~1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-06 13:35 ]

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg pleier å si at det er bedre å være på den sikresiden og vite enn å gå rundt å tro...

den brune utfloden din kan være menstrusjonen eller en spontan abort betennelse i livmoren eggstokkene,eller at du er gravi osv....

så mitt råd er å gå til legen for å få vite om det er noe man burde engste seg over....

bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite....

klem fra 12

Skrevet

Mange sier også at SnartGravid testene gir veldig sent svar, så du kan jo prøve en CB for sikkerhets skyld?

Lykke til!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar.

Den brune utfloden har jeg hatt i to uker i morgen.

Det er snakk om to dråper i løpet av en dag. Det var litt mer på begynnelsen, men nå har det nesten gitt seg.

Jeg går heldigvis ikke og håper for jeg tok jo en test og da den var negativ slo jeg med til ro med det. Men det hadde jo vært ok å vite når man skulle prøve igjen..

Jeg tror jeg tar en test til i løpet av helgen også ringer jeg legen til uken hvis det ikke skjer noe.

Er det sånn at SG testene er litt trege altså Pollyanna..? (håpe-håpe.. icon_eek.gif)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm. Da har jeg tatt test - Negativ icon_eek.gif(

Får rige legen på mandag, eller så får jeg bare vente å se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...