Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Snyltefluen
Skrevet

En knelang kjole, ferskenfarget underskjørt med 3 lag for bittelitt volum, sorte 45 deniers, svart kåpe. Avhengig av været, enten sorte pumps eller røde småsko. Glemte dessverre å kjøpe 17 mai sløyfe, antrekket blir liksom ikke komplett uten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte en chiffonskjorte stappet nedi en highwaist shorts og gjennomsiktige strømpebukser med hjerter på. Eller blir det helt feil? :P

Anonym poster: 9ff31d17e68c381f5841d2b59e4e569e

Høres litt feil ut ja. :)

Anonym poster: 4b7b457c7a4303f12d3d1857f3ab3cfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres litt feil ut ja. :)

Hvorfor er det mer feil enn f eks jeans på 17 mai?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det mer feil enn f eks jeans på 17 mai?

Med mindre det er jeans med mørk vask så synes jeg det også er feil, men ingen spurte.

• Liker 1
Skrevet

En pen 50-tallskjole i mintgrønn som jeg har arvet fra farmor. Med hvite blondesko og bare, melkehvite legger ;) det er meldt ca tjue grader så jeg satser på at jeg ikke behøver jakke.

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha på meg kjole for første gang siden... dåpskjolen :fnise: Kjolen er hvit og blonder aktig, ikke utrigning eller bare skuldre. Den er derimot litt kort fordi jeg er høy:\ Når meg litt nedfor midt på låret. Tenkte å ha turkise pumps med kilehel, rød-oransje dressjakke og hvit veske. Kanskje noe rød eller blå hårpynt. Høres det ok ut? Er den for kort til 17. mai?:S

Og nå gikk det akkurat opp for meg at jeg har glemt å kjøpe strømpebukser... -_-

*sprinte på joker'n 5 min til stengetid*

*komme hjem med strømpebukser og oppdage at taco-bua er åpen :fnise:*

Anonym poster: 0d3f6bd81789a9d48516692e7c707b7d

Skrevet

Mørkeblå kjole som er lang bak, men kort foran. Orker virkelig ikke hæler, så slenger på et par med lave hvite converse. Tar med en skinnjakke i tilfelle det blir kaldt også skal selvfølgelig 17 mai sløyfen på!

Skrevet (endret)

.

Endret av sofie777
Skrevet (endret)

Ja, her var det mer enn 17 (sytten) mai-antrekk.

Her skal det bli veldig varmt i morgen, og jeg skal bare gjennom byen for å grille hos venner, så mitt 17. (syttende!) mai-antrekk blir enten en pen dongeribukse med en flott kortermet topp, eller en burgunderrød bukse med samme topp.

Endret av sofie777
Skrevet

Converse, virkelig?! Like ille som blå jeans.

Jeg skal ha denne hvite kjolen, med svarte pumps og enten blazer eller kåpe till, men håper på fint vær så jeg slipper det. Den er absolutt finest alene! :-)

eIMG_0799_470185b.jpg

• Liker 1
Gjest Teora
Skrevet

Jeg bryter visst litt regler har jeg skjønt enkelte oppslag på nett riktig, for jeg skal ha sort kjole. Har en sort, knelang ullkjole som var fjorårets utskeielse klesmessig, og har ikke tenkt å løpe for å kjøpe en billig rød/hvit/blå kjole. Om finværet holder blir det mørkeblå strømpebukser, mørkeblått belte, sorte pensko mørkerød cardigan og/eller lys dressjakke over. Også skal neglene få være flaggrøde. Skal ut for å se på toget, samt innom en brunsj hos "venner av en venn".

Skrevet

Jeg hadde/har på meg hvit sommerlig kjole med en lysegrønn linblazer over, med korallfargede høye wedges til :) Og pga. været tok jeg på meg en lys beige ullstrømpis under, men det hadde så klart vært penest uten.

Med 17. mai-sløyfe og flagg til ble det bra! :)

Skrevet

Hadde stort sett bare en hvit bikini (feiret på stranda i Podgora, Kroatia).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...