Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Hva skal jeg gjøre når kjæresten min ikke bryr seg om følelsene mine lenger? Han gjør mye dumt, juger til meg om det og bryr seg ikke om jeg blir lei meg av hvordan han holder på.. Vi ble enige om at det var en ting han ikke skulle gjøre, men jeg sa til han at han kunne gjøre det hvis han ville, og da sa han at han ikke kom til å gjøre det ofte uansett og vi ble enige om at han skulle si ifra til meg når han skulle dra dit. Så sendte jeg han en melding en dag og spurte hva han dreiv med, så sa han at han var der, og han hadde ikke sagt i fra til meg og heller ikke sa han sorry for at han hadde glemt det. Så jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt i fra, og da sa han at han vare hadde glemt det.. Og alltid hvis han svikter meg eller sårer meg så sier han bare "jeg glemte det", "tenkte ikke på det" eller andre unnskyldninger.. Blir så sliten av dette..... Synes dere han oppfører seg greit og jeg overdriver?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Når kjæresten din oppfører seg sånn, så stikker du. Ikke kast vekk energi på å prøve å omvende ham fra den drittsekken til en ridder som er der for deg, altfor mange jenter har skåret seg på den. Anonym poster: cad522eef3aef58d8db96b61f265a252 6
Alina X Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Han gir faen i deg fordi du lar han gjøre det. Slutt å sipp og gjør noe med situasjonen. 3
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Han gir faen i deg fordi du lar han gjøre det. Slutt å sipp og gjør noe med situasjonen. Hva kan jeg gjøre? Har snakket mye om dette med han, og han sier at det ikke skal gjenta seg, men det gjør det hele tiden
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Det er litt vanskelig siden du ikke sier hva denne tingen er. Men du har jo sagt at det er greit at han gjør det, da ser jeg ikke at det er så stort problem at han glemte å si fra. Og at du dermed trekker slutningen om at han ikke bryr seg om deg og lyger er rimelig drøyt. Som sagt, jeg aner ikke hva saken dreier seg om, men slik du fremstiller det høres det barnslig ut fra din side. Du bør kanskje utdype litt. Anonym poster: 16109dcd4c57798d30b77e8c705a91dd
Alina X Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Hva du kan gjøre?tydeligvis ikke det du gjør nå, du godtar vel alle unnskyldninger. Han trenger bare å si sorry så godtar du alt og lar han fortsette. Husk menn er som hunder(eller barn)og skal teste grenser hele tiden og hører ikke etter heller. Det er litt slitsomt. Når du tilgir og tilgir så sender du signal om at "Hei hallo! Meg kan du tråkke på og lyve til hele tiden, for jeg tilgir deg uansett!" 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 gjør det slutt, og ikke ta ham tilbake. kom deg videre. Anonym poster: 679440889263d42438c5f7677cbd6803
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 Hva skal jeg gjøre når kjæresten min ikke bryr seg om følelsene mine lenger? Han gjør mye dumt, juger til meg om det og bryr seg ikke om jeg blir lei meg av hvordan han holder på.. Vi ble enige om at det var en ting han ikke skulle gjøre, men jeg sa til han at han kunne gjøre det hvis han ville, og da sa han at han ikke kom til å gjøre det ofte uansett og vi ble enige om at han skulle si ifra til meg når han skulle dra dit. Så sendte jeg han en melding en dag og spurte hva han dreiv med, så sa han at han var der, og han hadde ikke sagt i fra til meg og heller ikke sa han sorry for at han hadde glemt det. Så jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt i fra, og da sa han at han vare hadde glemt det.. Og alltid hvis han svikter meg eller sårer meg så sier han bare "jeg glemte det", "tenkte ikke på det" eller andre unnskyldninger.. Blir så sliten av dette..... Synes dere han oppfører seg greit og jeg overdriver? Han er kjæresten din, ikke ungen din. Kan du fortelle oss hva det er han gjør som du har forbudt ham å gjøre som er så ille? Anonym poster: 4b77e521c675be1f11e604dca1987f3c
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #10 Skrevet 11. mai 2013 Jeg vil ikke utdype det, men det er en ting han lovet meg å slutte med i forholdet, men hver gang vi krangler så stikker han å gjør det.. Og til slutt sa jeg at han bare kunne gjøre det, istedet for å snike seg bak ryggen min, men at jeg gjerne ville at han skulle si ifra. Når han vet at det betyr så mye for meg, og bare driter i absolutt alle løftene han gir meg... Denne var bare eksempel, men det virker som han har sluttet å bry seg .. Skjønner ikke hvorfor
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #11 Skrevet 11. mai 2013 Jeg vil ikke utdype det, men det er en ting han lovet meg å slutte med i forholdet, men hver gang vi krangler så stikker han å gjør det.. Og til slutt sa jeg at han bare kunne gjøre det, istedet for å snike seg bak ryggen min, men at jeg gjerne ville at han skulle si ifra. Når han vet at det betyr så mye for meg, og bare driter i absolutt alle løftene han gir meg... Denne var bare eksempel, men det virker som han har sluttet å bry seg .. Skjønner ikke hvorfor Ser liksom ikke poenget i å diktere hva kjæresten gjør, du kan ikke bestemme over hans liv. Med mindre det dreier seg om dop, kriminalitet etc. Anonym poster: 16109dcd4c57798d30b77e8c705a91dd
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #12 Skrevet 11. mai 2013 Som sagt så vet dere ikke hva det dreier seg om, og det som spiller en rolle her er at jeg blir såret når han holder på sånn. Jeg dikterer han ikke, men han lover meg ting som han ikke bryr seg om å prøve å overholde en gang.. Han gir meg også ganske lite oppmerksomhet i forhold til hva jeg trenger.. Og dette får meg jo til å oppsøke oppmerksomhet andre steder, det hjelper litt, men vil jo ha oppmerksomhet fra han.. Hvordan kan jeg få han til å bry seg igjen??
Gjest Miranda2011 Skrevet 11. mai 2013 #13 Skrevet 11. mai 2013 Som sagt så vet dere ikke hva det dreier seg om, og det som spiller en rolle her er at jeg blir såret når han holder på sånn. Jeg dikterer han ikke, men han lover meg ting som han ikke bryr seg om å prøve å overholde en gang.. Han gir meg også ganske lite oppmerksomhet i forhold til hva jeg trenger.. Og dette får meg jo til å oppsøke oppmerksomhet andre steder, det hjelper litt, men vil jo ha oppmerksomhet fra han.. Hvordan kan jeg få han til å bry seg igjen?? Vanskelig å svare deg når du ikke sier hva saken gjelder, men kan vel ikke være så alvorlig siden du har sagt til han det er greit..
Staketten Skrevet 11. mai 2013 #14 Skrevet 11. mai 2013 Hva skal jeg gjøre når kjæresten min ikke bryr seg om følelsene mine lenger? Han gjør mye dumt, juger til meg om det og bryr seg ikke om jeg blir lei meg av hvordan han holder på.. Vi ble enige om at det var en ting han ikke skulle gjøre, men jeg sa til han at han kunne gjøre det hvis han ville, og da sa han at han ikke kom til å gjøre det ofte uansett og vi ble enige om at han skulle si ifra til meg når han skulle dra dit. Så sendte jeg han en melding en dag og spurte hva han dreiv med, så sa han at han var der, og han hadde ikke sagt i fra til meg og heller ikke sa han sorry for at han hadde glemt det. Så jeg spurte hvorfor han ikke hadde sagt i fra, og da sa han at han vare hadde glemt det.. Og alltid hvis han svikter meg eller sårer meg så sier han bare "jeg glemte det", "tenkte ikke på det" eller andre unnskyldninger.. Blir så sliten av dette..... Synes dere han oppfører seg greit og jeg overdriver? Kjærasten din gjev faen, og de jenter elskar det! Slutt med denne sutringa. Du veit like godt som meg at det berre er slike mannfolk som får glyfsa di blaut. 3
Gjest Regine Skrevet 11. mai 2013 #15 Skrevet 11. mai 2013 TS hvorfor er du sammen m en som ikke tar hensyn til dine følelser, som sårer deg og generelt driter i løfter etc? Mener du at det er sånn kjærester skal være mot hverandre? Det gjør du jo åpenbart ikke, siden du klager på det. Men vet du hva? DU er faktisk den eneste som kan gjøre noe med ditt liv. Vil du ha en endring så gjør du noe for å få det, og her vil jeg faktisk si at du avslutter forholdet, siden det åpenbart er til mer plage for deg enn noe annet. Og hva er vitsen da?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #16 Skrevet 11. mai 2013 Kan ikke si at oppførselen hans får meg "blaut", Nei.. Hahahahahha
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #17 Skrevet 11. mai 2013 Men jeg bryr meg fortsatt om han, og vi har det også ganske fint sammen .. Hadde jeg klart det hadde jeg gått fra han, men jeg klarer ikke. Følelsene mine for han er alt for sterke
Gjest dette Skrevet 11. mai 2013 #18 Skrevet 11. mai 2013 Hvis man føler seg urettferdig behandlet, så føles det faktisk ikke bra. En kjæreste er en som skal gjøre at du føler noe bra. En kjæreste skal gjøre at du går i følelsesmessig pluss, ikke minus. Spør deg selv: Er det viktigst å være i et forhold, og ikke ha det bra, eller å være singel, og ha det bra? Jeg ville snakket med han om dette på en rolig måte, men å likevel få fram alle ordene som beskriver hvordan du føler dette. Hvis han gjør det en gang til etter det, ville jeg tenkt at han bare ikke var den rette for meg. Lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #19 Skrevet 11. mai 2013 Men jeg kommer jo ikke til å få det noe bra som singel heller, fordi jeg liker han så godt.. Har prøvd å snakke med han tusen ganger, men han bryr seg ikke.. Skal la han være sånn, og skal se hvor mye dette forholdet betyr for han. Jeg vil jo egentlig ikke ha noe å gjøre med folk som ikke ønsker meg godt eller som jeg ikke betyr så mye for
Gjest dette Skrevet 11. mai 2013 #20 Skrevet 11. mai 2013 Jeg vet hvordan det der føles :/ Det er så vanskelig å vite hva man skal gjøre når man er oppi det dilemmaet :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå