Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge blødde du?

Er nå nesten 12 uker siden jeg hadde mitt KS og jeg blør fortsatt.. Var opphold i et par uker rundt uke 6-7 etter fødselen, men så startet det opp igjen og jeg blør ganske mye, friskt, rødt blod :( Burde vel kanskje kontakte legen?

Anonym poster: bf616c807bbc2f4858bf61fc1102fdb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje? Ja.

Anonym poster: a873cdacbd4c58bfd4a3eb23bfd552ed

AnonymBruker
Skrevet

Ring legen..

Anonym poster: 2b596ecd25f2cbe2e02ae362c6f67936

Skrevet

Ring. Jeg blødde i en liten uke.

Skrevet

Kan det være mensen??

Skrevet

Blødde forresten ca 6 uker..

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig at det blir mindre og nesten stopper opp før det så blir friskt blod igjen.

Man blør ikke nødvendigsvis mindre etter et KS enn vanlig fødsel. Jeg blødd i 8 uker.

Men så sant du ikke har smerter eller feber så er det nok ikke noe galt, men ring legen på mandag og hør.

Anonym poster: d08f063d955cc0108547af9cdf675ce0

Gjest Trolletrine
Skrevet

Blødde i månedsvis jeg også. Men ser i ettertid at jeg sikkert burde kontaktet lege, så anbefaler deg å gjøre det - kun for å være på den sikre siden.

Skrevet

Blør du i såret eller underlivet??

AnonymBruker
Skrevet

Blør du i såret eller underlivet??

Med mindre noe går galt (betennelse o.l.) blør ikke såret noe særlig mer enn en dag, så jeg antar TS mener underlivet. Man har renselsen etter KS også.

Anonym poster: e10cb075ceae402413cfbf55774201e2

Skrevet

Med mindre noe går galt (betennelse o.l.) blør ikke såret noe særlig mer enn en dag, så jeg antar TS mener underlivet. Man har renselsen etter KS også.

Anonym poster: e10cb075ceae402413cfbf55774201e2

Da skjønner jeg ikke spørsmålet. Blødning i såret i 12 uker - burde gått til legen for 11 uker siden. Blødning i underlivet - alle har renselse, alle strukturer etter svangerskap skal ut. Morkaken var festet i livmorveggen, det gir et stort blødende sår. Ca 10 dager etter fødsel løsner sårskorpen, og man får friskt rødt blod igjen. Det er vanlig med renselse i mange uker. Friskt blod etter 12 uker - jeg hadde gått til lege. Min renselse varer ca 6 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...