Gå til innhold

Hjelp meg å få noe ut av disse nettdatingsidene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yez, vurderer en ny innsats på sukker, men trenger noen råd for å få noe ut av det.

Ikke vært der på kjempelenge, erfaringene forrige gang jeg prøvde var at jeg traff virkelig så mange flotte, supre, greie menn. Men alle treffene ble litt sånn jobbintervjuaktig, klarte aldri å bli "carried away". Nå ga jeg kanskje ikke alle så mange sjanser, men uansett hvor mange så funka det ikke. Satt følelsen der fra start så endret det seg ikke. Til slutt ble jeg lei av å utlevere meg selv hundre ganger.

Jeg har tidligere ganger ikke brukt noe tid på å chatte med dem, men gjort som andre anbefaler å treffe dem ganske raskt. Derfor har jeg aldri avdekket om det er noen kjemi i dialogen på forhånd, jeg har bare tenkt at det blir for vanskelig å avklare og kan vise seg å være helt feil i virkeligheten. Er det dumt?

Hadde egentlig gitt opp den måten å treffe noen på, på den annen side, som med barn annenhver uke og ikke mange single venner, så er anledningene til å treffe noen ellers få.

Jeg tror kanskje at noe av utfordringen her er at jeg ikke klarer å "åpne opp". Det blir sånne kjekk og grei samtaler, personlig i og for seg, men jeg faller bare ikke. Derfor har jeg mer eller mindre tidligere konkludert med at dette ikke passer for meg, men kanskje jeg må gjøre det på en annen måte? Jeg er en veldig sosial og utadvendt person, men sånn treff som dette kan fort bli veldig "kontrollerte" på en måte.

Tips?

Anonym poster: 919163a0bbda85de12a9149173433334

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg treffer ikke folk fort. Vi chatter > legger til på skype > videosamtale... Det har spart meg for mange bedritne dater opp gjennom tidene, i tilegg så vet jeg hvordan personen ser ut. Jeg har aldri truffet en raskt, det er ikke meg, men du må finne ut hva som fungerer for deg. Jeg utleverer ikke så mye personlig, men vi snakker om ting som filmer, bowling, mat osv. Selv så har jeg bare gifte venner... :-P

Lykke til på jakten ! :-) ;-)

Skrevet

Har litt motsatt opplevelse av Poirot. Har chattet lenge på nett med en del men opplevd at det ikke funker IRL. Skjønt, jeg bruker ikke å snakke via videotelefon, så akkurat det kan jo virke smart. En bra mellomløsning mellom å ikke chatte for lenge og å møtes fort, rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg orker mer nettdating. Det er jo som å være på audition. Dessuten kan det være hyggelig på nett, men funker ikke i det hele tatt når man møtes irl. sukk :(

Anonym poster: b6dc391033759f8e7c687a6ad635e629

Skrevet

Jeg tror ikke jeg orker mer nettdating. Det er jo som å være på audition. Dessuten kan det være hyggelig på nett, men funker ikke i det hele tatt når man møtes irl. sukk :(

Anonym poster: b6dc391033759f8e7c687a6ad635e629

Jeg tror nok at det nesten bare må bli sånn, når man velger å treffes raskt. Da har man ikke snakket om hvordan man er, hva man liker osv. Når jeg var mer usikker på meg selv synes jeg det var helt forferdelig å date og dermed møtte jeg dem heller mens jeg var med veninner på byen. Litt upersonlig men da traff man iallefall hverandre og fikk sett kjemi og kunne velge å treffes igjen senere. Liker fortsatt den måten å se ann menneskene, men nå kan jeg godt gå på et date-intrvju også uten at det er ekkelt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok at det nesten bare må bli sånn, når man velger å treffes raskt. Da har man ikke snakket om hvordan man er, hva man liker osv. Når jeg var mer usikker på meg selv synes jeg det var helt forferdelig å date og dermed møtte jeg dem heller mens jeg var med veninner på byen. Litt upersonlig men da traff man iallefall hverandre og fikk sett kjemi og kunne velge å treffes igjen senere. Liker fortsatt den måten å se ann menneskene, men nå kan jeg godt gå på et date-intrvju også uten at det er ekkelt :)

Er det vanlig å date slik, at man treffes med venner på byen? Fikk tilbud om det av en fyr en gang, og ble ganske sur, tenkte at han ville ha det morsomt på min bekostning med kompisene eller noe. Avviste ham fullstendig etter det.

Anonym poster: 652a4109ccf6a57355c95c78a596ae4d

Skrevet (endret)

Er det vanlig å date slik, at man treffes med venner på byen? Fikk tilbud om det av en fyr en gang, og ble ganske sur, tenkte at han ville ha det morsomt på min bekostning med kompisene eller noe. Avviste ham fullstendig etter det.

Ja jeg ser på det som ganske vanlig og det er noe jeg råder mange til å gjøre. Spesiellt de som er litt sjenerte eller føler en date blir for stivt/flaut... Ikke på fest men invitere med på bowlingkveld med venner f.eks. Ingenting er bedre enn å se hvordan personen er sammen med dine og sine venner.

Må ikke tenke det verste vet du.. da går du glipp av mye bra :)

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Det handler vel mest om hva de to personene som snakkes har lyst til? Vi er forskjellige.

Men sannsynligvis så ville nok bare fyren spøøre om "du ville være med ut en kveld". Altså en uformell setting, hvor man blir litt kjent -men der presset på samtalen, slik den ville vært om dere bare var to, ikke like stor.

For min del er det en mye bedre måte å møtes på første gangen -da kan jeg gå, uten følelsen av så mye drama, om det ikke funker også. ;)

Anonym poster: af3b1ddb762cb0778024c7349ca5fbac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...