Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte å begynne å kjøpe billige falske vipper i større kvantum på ebay. Er det noen av dere som gjør det samme og har et merke/modell eller selger å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har enda ikke funnet noen jeg liker. Jeg bestilte mange herifra, men de er altfor lange, og når jeg klipper dem blir resultatet veldig unaturlig. Du må også alltid huske på å bruke duolim, det er mange selgere som sender med lim når man bestiller vipper, og limet er alltid dårlig. :(

Håper det er noen andre her som vet, man sparer jo så mye penger. :)

Skrevet

Red Cherry lashes er de beste i mine øyne :)

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, de er fantastiske!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt. Men ikke mottatt noen ennå. Kjipt. For de var billige og fine. Skal legge inn link når jeg ikke er på mobil.

Skrevet

Helt enig, de er fantastiske!

Hvilke modeller bruker dere? Er jo så himla mange å velge mellom :-)

Skrevet

Hvilke modeller bruker dere? Er jo så himla mange å velge mellom :-)

Ja de har mange, men heldighvis er de såpass billige på Ebay, så jeg har prøvd meg litt frem.

Spørs jo litt i hvilken anledning du skal bruke de, men jeg liker best å bruke vipper på fest/til spesielle anledninger, så da kjører jeg på litt.

Hvertfall fornøyd med disse;

1, 15, 46, 47, 747s. Har nok likt flere av de, men det er disse jeg som oftest vender tilbake til, men som sagt, spørs hva du skal bruke de til og hva du liker :)

Skrevet

Ja de har mange, men heldighvis er de såpass billige på Ebay, så jeg har prøvd meg litt frem.

Spørs jo litt i hvilken anledning du skal bruke de, men jeg liker best å bruke vipper på fest/til spesielle anledninger, så da kjører jeg på litt.

Hvertfall fornøyd med disse;

1, 15, 46, 47, 747s. Har nok likt flere av de, men det er disse jeg som oftest vender tilbake til, men som sagt, spørs hva du skal bruke de til og hva du liker :)

Er til fest og finere tilsetninger som f.eks. konfirmasjon jeg hadde i tankene, så tusen takk for svar :-)

AnonymBruker
Skrevet

h og m? billigst. 39-

Anonym poster: 6290bb9ee0abe066f877ceb2bce8581f

Skrevet

h og m? billigst. 39-

De er ikke i nærheten av kvaliteten til Red Cherry, og er vel ikke så mye billigere heller. Limet som følger med er forresten helt grusomt!

Skrevet

h og m? billigst. 39-

På ebay er det ca 12 kr per par, så det er en smule billigere...

Skrevet

De er ikke i nærheten av kvaliteten til Red Cherry, og er vel ikke så mye billigere heller. Limet som følger med er forresten helt grusomt!

Sverger til Duo! :-)

• Liker 1
Skrevet

Sverger til Duo! :-)

Jepp, det er det beste limet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...