Guybrush Skrevet 24. mai 2013 #681 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Trenger ikke å være psyko for å være nysgjerrig på en bruker. Skjerp deg.....Svarer bare på tråden. At du etterspør bilder av en bruker som er slettet og ikke har vært registrert mens du har hatt bruker er vel årsaken til at folk blir skeptiske..... At halvparten av alle innleggene dine iløpet av 2 dager har vært av typen "jeg er flink til å lytte, send meg meldinger" hjelper heller ikke tror jeg. Endret 24. mai 2013 av Guybrush 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 24. mai 2013 #682 Del Skrevet 24. mai 2013 Har Søgni slettet seg?! Hun som skrev så mye bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 24. mai 2013 #683 Del Skrevet 24. mai 2013 Fordi det liksom ikke er mulig av latterlig store damer i bikini? Uff, så det bildet jeg har ute et sted, av latterlig store meg i bikini, blir altså automatisk antatt å være fake. Nei, det har jeg aldri sagt Men, om du hadde stilt opp i bikini, med tilhørende nettingstrømper, i den posituren, med det uttrykket i ansiktet så hadde jeg mest sannsynlig trodd at det var fake ja.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2013 #684 Del Skrevet 25. mai 2013 Noe jeg fint kunne gjort på kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 29. mai 2013 #685 Del Skrevet 29. mai 2013 *Noterer meg at jeg må ta bilde av meg selv i bikini og nettingstrømper, med et teit glis om kjeften* Nei vent, jeg trenger jo ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå