Gjest Gunfreak Skrevet 14. mai 2013 #601 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Takk det betyr mye når det kommer fra Jan Thomas!! Endret 14. mai 2013 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. mai 2013 #602 Del Skrevet 14. mai 2013 Fordi det sannsynligvis ikke er en bruker her inne som ikke har fått med seg bilder av deg og da er det jo ikke så mye å være nyskjerrig på lenger kanskjeeem? Jo det er jo det jeg sier, hvorfor vil han se bilde av meg, jeg er over alt og til og med på avataren min, alle vet jo hvordan jeg ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mai 2013 #603 Del Skrevet 14. mai 2013 Jo det er jo det jeg sier, hvorfor vil han se bilde av meg, jeg er over alt og til og med på avataren min, alle vet jo hvordan jeg ser ut. aahh- hehe Jeg leste feil (igjen) jeg, men da er vi enige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. mai 2013 #604 Del Skrevet 14. mai 2013 aahh- hehe Jeg leste feil (igjen) jeg, men da er vi enige Du må slappe av, kanskje det er examens masset som tærer? Finnes ingen skulder massasje ikon ellers skulle jeg brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. mai 2013 #605 Del Skrevet 14. mai 2013 Som en innbilsk mann tolker jeg dette her selvsagt positivt. Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 15. mai 2013 #606 Del Skrevet 15. mai 2013 Legg ut bilde du da, Tibbie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mai 2013 #607 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg liker den nymoderne sveisen din Tibbie (Jeg må rekke å få meg sånn til den store 17.mai!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 15. mai 2013 #608 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg vet at ironi ikke egentlig fungerer så bra over internett, så fra spøk til alvor; det er ikke meg på bildet. Jeg liker den nymoderne sveisen din Tibbie (Jeg må rekke å få meg sånn til den store 17.mai!) Men jo, takk. Hva likte du best med den? Jeg tror prikken over i'en er at det er litt fett og greasy Endret 15. mai 2013 av Tibbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. mai 2013 #609 Del Skrevet 15. mai 2013 Samme hår jeg har bortsett fra luggen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mai 2013 #610 Del Skrevet 15. mai 2013 Men jo, takk. Hva likte du best med den? Jeg tror prikken over i'en er at det er litt fett og greasy Jeg liker måten den er gredd bakover på, som gjør at de fine bollekinnene dine kommer frem. Neida, fra spøk til alvor- denne damen var nok trendy og vakker i sin tid, men det var nok litt før 2000-tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. mai 2013 #611 Del Skrevet 15. mai 2013 Er ikke du hun som la ut den tråden om hun jenta som stakk av med kjæresten din mens hun viste deg fingeren når de stakk sammen? Anonym poster: 3380201df5b9ce30bc5b5296fc29fb27 Urealistisk. Hvilken idiot vil løpe fra så vakker dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. mai 2013 #612 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Dere bestemmer selvsagt om dere vil legge ut bilder av dere selv her, men hadde vært artig å se hvordan noen brukere ser ut. Har allerede sett en del, og er imponert over hvor mange flotte mennesker det er her. De som jeg kunne tenke meg å se (som jeg ikke har sett enda) er: Steinar40 Skogkar (Hyggelig kar) Sebastianen Rskre Dullum Arabella Sophie-Ann Elissima Vampen Hoppetaujenta Bud Bandit (håper at du er her fortsatt) Smalls Gutt_26 O_o Edit: Må ta med Skreppamedleppa og Herr Heftig og puff the magic dragon var borte for denne gang Endret 16. mai 2013 av skreppamedleppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. mai 2013 #613 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg dropper paranoia garden i en liten stund Så søt du var! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. mai 2013 #614 Del Skrevet 15. mai 2013 Så søt du var! Tusen takk forsvinner nok kjapt igjen, men av og til er impulskontrollen forsvinnende liten Men takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. mai 2013 #615 Del Skrevet 15. mai 2013 Hehe. Greit på et tidspunkt hvor ikke så mange er inne da! Du var ikke heelt lik avataren altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 15. mai 2013 #616 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg dropper paranoia garden i en liten stund Du har skikkelig snille øyne! Lyser opp hele bildet jo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. mai 2013 #617 Del Skrevet 15. mai 2013 Du har skikkelig snille øyne! Lyser opp hele bildet jo:) Tusen takk, så herlig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 16. mai 2013 #618 Del Skrevet 16. mai 2013 Søren, nå fikk jeg ikke anledningen til å se deg Skreppamedleppa. Håper du legger ut et nytt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. mai 2013 #619 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) I følge KG-regel § 5-9 så må man poste bildet igjen i minst 7 -syv- sammenhengende timer på dagtid påfølgende dag etter den natten man har postet det Endret 16. mai 2013 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mai 2013 #620 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jeg vet at ironi ikke egentlig fungerer så bra over internett, så fra spøk til alvor; det er ikke meg på bildet. Hahaha! Man må trå litt forsiktig når det kommer til bilder. Det her kunne jo faktisk vært deg, og hadde ikke tatt seg ut om vi lo og gjorde narr av deg Jeg satt en liten stund å tenkte om det var spøk- eller ikke, og hva jeg evt. skulle si. Valgte bare å tusle stille og forsiktig ut av tråden igjen. Endret 16. mai 2013 av Calavi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå