Gå til innhold

Jeg vil gjerne se bilde av en KG-bruker!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Det vil da være meget spesielt. Er ganske sikker på at jeg er her akkurat nå.

Nåhåi! De bildene skal ingen noensinne få se. Jeg hadde langt hår.

Du..hadde..langt hår. :hakeslepp:

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg så Araballa i går natt og jeg kan si at hun har et flott ansikt som innbyder til samtale. En man lett kan prate med virker det som. (nå vet jeg ikke om hun ER sånn for å ikke bli bitt av denne samme fordomsfulle betraktning som resten her). =)

Nå ble jeg glad, Waco :). Vi har vel hatt noen kontroverser, og temperaturen har nok steget noen ganger, men det er lov å være uenig i saker.

Jeg er glad i mennesker generelt, de som faller utenfor det gjengse mønsteret spesielt. På et forum er det vanskelig å vise hele sin personlighet :). Det blir stykkevis og delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Hva er så spesielt med han da?

Anonym poster: adb4daa077b1136561b0575dcdf529ed

Haha, aaaaaner ikke. Det jeg vil finne ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hums, jeg er vel nyskjerrig på The Kitten, Arabella, KateW, Cathrine88, Nettinett, Stjerner og Planeter, Strange Doll, Lille Siren (hun er en ninja som lurker i mitt miljø), Evilposes, Gunfreak. Raindrops teaset meg i fjor og sa at det lå bilde av hun i bildetråden, men det hadde hun seff fjernet. Sikkert noen jeg har glemt, men men.

Jeg er ikke keen på å gi ut noe bilde av meg, i så fall for den som vil ha bruke litt tid på å bli kjent med meg. Jeg er hard to get :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hums, jeg er vel nyskjerrig på The Kitten, Arabella, KateW, Cathrine88, Nettinett, Stjerner og Planeter, Strange Doll, Lille Siren (hun er en ninja som lurker i mitt miljø), Evilposes, Gunfreak. Raindrops teaset meg i fjor og sa at det lå bilde av hun i bildetråden, men det hadde hun seff fjernet. Sikkert noen jeg har glemt, men men.

Jeg er ikke keen på å gi ut noe bilde av meg, i så fall for den som vil ha bruke litt tid på å bli kjent med meg. Jeg er hard to get :)

Det var du ikke forrige helg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad, Waco :). Vi har vel hatt noen kontroverser, og temperaturen har nok steget noen ganger, men det er lov å være uenig i saker.

Jeg er glad i mennesker generelt, de som faller utenfor det gjengse mønsteret spesielt. På et forum er det vanskelig å vise hele sin personlighet :). Det blir stykkevis og delt.

Ja det blir det. For meg så virket du kunnskapsrik og klok og glad i mennesker. Det holder for meg i massevis det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det var du ikke forrige helg.

Hysj! Trodde ikke vi skulle snakke om dette jeg...

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj! Trodde ikke vi skulle snakke om dette jeg...

Ja, bare ikke bland meg inn i det selv om navnet mitt tilsier at jeg også var med på aktiviteten :P

Endret av glidemiddel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Hvorfor vil du se bilde av meg, jeg er jo overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

eg legg ut bilete om du gjer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

eg legg ut bilete om du gjer det ;)

Tar sikkert en tur på finigans en gang. Eksamensperiode nå og etterpå reiser jeg vekk :P Hvis du klarer å vente til july så får du nok se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjerner og planeter

Tar sikkert en tur på finigans en gang. Eksamensperiode nå og etterpå reiser jeg vekk :P Hvis du klarer å vente til july så får du nok se :)

den som ventar på noko godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...