AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #501 Del Skrevet 13. mai 2013 Nå må du ikke blande et ufarlig utseende med stakkarslig oppførsel. Fort gjort å ramle utfor svingene her. Du da, har du et farlig ansikt som maner til disposisjonrett over andre folks tanker? En anonymbruker som kommenterer brukere som har lagt ut fjeset sitt med at de er stakkarslig, må jo være den personen som gjerne har så lyst, - men ikke tør legge ut sitt eget bilde? Eller hva? Neida, har ingen ting med utseende i seg selv å gjøre... Men når man er så bastant og hevder å eie sannheten sånn som du gjør så forventer jeg en voksen mann med mange år på baken og et fjell av livserfaring.... Det er en veldig sur gubbe oppførsel... Er man såpass ung synes jeg oppførselen din bare er stakkarslig og patetisk. Stakkarsligheten har ingen ting med formen på fjese eller størrelsen på øynene dine å gjøre! Anonym poster: 3380201df5b9ce30bc5b5296fc29fb27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #502 Del Skrevet 13. mai 2013 Ja og det skal du få lov til. Jeg forsøkte bare å svare anonymbruker utifra det spørsmålet som ble stilt, i forhold til de rammer som lå. Jeg tviler heller ikke på at de inntrykkene vi skaper oss av brukere her på forumet i det store er feil. Folk fremstår gjerne litt annerledes på et forum. Noen ønsker å provoser, andre liker å snakke sukkersøtt. Men ja, for sikkerhetskyld i tilfelle det var uklart, så deler jeg IKKE meningene til Jegern ...selv om han har rett. Anonym poster: d1af891b78e165a0c7e1309f35247ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. mai 2013 #503 Del Skrevet 13. mai 2013 ...selv om han har rett. Anonym poster: d1af891b78e165a0c7e1309f35247ba1 At det eksisterer mennesker som er slik gjør det nok, men det validerer neppe hans teorier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2013 #504 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) slettet Endret 13. mai 2013 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2013 #505 Del Skrevet 13. mai 2013 Neida, har ingen ting med utseende i seg selv å gjøre... Men når man er så bastant og hevder å eie sannheten sånn som du gjør så forventer jeg en voksen mann med mange år på baken og et fjell av livserfaring.... Det er en veldig sur gubbe oppførsel... Er man såpass ung synes jeg oppførselen din bare er stakkarslig og patetisk. Stakkarsligheten har ingen ting med formen på fjese eller størrelsen på øynene dine å gjøre! Anonym poster: 3380201df5b9ce30bc5b5296fc29fb27 Det er jo hele hensikten! Å lyse av livserfaring og villede mennesker. Erger du deg ikke over at du ble bedratt og at du ikke gjennomskuet noen ting? En ung vakker mann kler seg ut som en gammel bitter mann, - det er jo pene folks lek med stygge mennesker! Holde fasaden vedlike med narre. Poenget mitt er at dere har ikke rett til å forakte meg dersom jeg skulle vært en stygg gammel mann uten hår, men det er hva dere innbiller dere! Så, nå har du forklart hensikten, er du fremdeles av den mening at jeg er stakkarslig? Jeg synes faktisk at det ganske kult jeg, - heller det enn å være en stygg, gammel, skalla mann som later som han er ung og attraktiv må jeg si. Skuffer jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #506 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvor er du fra Reza? Anonym poster: ae2cb4746cfcebbdbb456a80d3b37224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #507 Del Skrevet 13. mai 2013 Det er jo hele hensikten! Å lyse av livserfaring og villede mennesker. Erger du deg ikke over at du ble bedratt og at du ikke gjennomskuet noen ting? En ung vakker mann kler seg ut som en gammel bitter mann, - det er jo pene folks lek med stygge mennesker! Holde fasaden vedlike med narre. Poenget mitt er at dere har ikke rett til å forakte meg dersom jeg skulle vært en stygg gammel mann uten hår, men det er hva dere innbiller dere! Så, nå har du forklart hensikten, er du fremdeles av den mening at jeg er stakkarslig? Jeg synes faktisk at det ganske kult jeg, - heller det enn å være en stygg, gammel, skalla mann som later som han er ung og attraktiv må jeg si. Skuffer jeg? Jeg føler meg ikke bedratt på noen måte, har brydd meg lite om deg tidligere. Hadde du vært en sur gammal gubbe så hadde jeg bare tenk; Jaja, enda en av de som ikke takler at verden er annerledes enn den var når han var ung...,og ledd litt av det og tenkt at livet ikke hadde vært så snillt med han... Når det er en ung gjennomsnittlig kjekk mann så synes jeg de er trist, stakkarslig og patetisk, og det får meg til å føle betydelig mer forakt. Du er jo "en av våre egne". Anonym poster: 3380201df5b9ce30bc5b5296fc29fb27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 13. mai 2013 #508 Del Skrevet 13. mai 2013 slettet Fikk ikke sett bildet nå heller. Så på Hotel Cæsar. Post det igjen, nå skal jeg seriøst være her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. mai 2013 #509 Del Skrevet 13. mai 2013 Fikk ikke sett bildet nå heller. Så på Hotel Cæsar. Post det igjen, nå skal jeg seriøst være her. 먼저 사진을 게시해야합니다 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2013 #510 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg føler meg ikke bedratt på noen måte, har brydd meg lite om deg tidligere. Hadde du vært en sur gammal gubbe så hadde jeg bare tenk; Jaja, enda en av de som ikke takler at verden er annerledes enn den var når han var ung...,og ledd litt av det og tenkt at livet ikke hadde vært så snillt med han... Når det er en ung gjennomsnittlig kjekk mann så synes jeg de er trist, stakkarslig og patetisk, og det får meg til å føle betydelig mer forakt. Du er jo "en av våre egne". Anonym poster: 3380201df5b9ce30bc5b5296fc29fb27 Hmm, jeg tror jeg er altfor avansert for deg. For det første, ingenting av mine livserfaringer eller meninger er noe annerledes? Tror jeg har mindre mening nå? Tror du jeg er dårligere til å argumentere eller til å kjenne livets realiteter idag? Jeg klarer like godt å snakke med eldre mennesker over sytti som ungdom under sytten - det er min fordel! Forresten hva mener du med patetisk og stakkarslig? Jeg oppfatter meg helt omvendt, jeg oppfatter meg som spesiell og særegen. En som forstår og vet mer enn andre mennesker og som har opplevd mer enn andre mennesker- - og det er jo ikke meningene mine som person du snakker om, men det er hvordan jeg ser ut som menneske som også har de meningene, - at det ikke harmonerer, - - forvirrer jo deg mer enn meg! =) At et menneske skal føle forakt for en man aldri har møtt er selve beviset for at mennesker lar seg henrive av overtro! Hadde jeg vært stygg så hadde jeg blitt bedre likt, - det er en nærmest en provokasjon at waco er fornøyd med sitt eget utseende enda så fæl han er..! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 13. mai 2013 #511 Del Skrevet 13. mai 2013 먼저 사진을 게시해야합니다 Korenask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. mai 2013 #512 Del Skrevet 13. mai 2013 Korenask? Tok en sjanse på koreansk Ikke at jeg snakker koreansk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 13. mai 2013 #513 Del Skrevet 13. mai 2013 Tok en sjanse på koreansk Ikke at jeg snakker koreansk heller Stemte bra det. Så du kan ingenting av språket? 먼저 사진을 게시해야합니다 = Først må du legge inn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 13. mai 2013 #514 Del Skrevet 13. mai 2013 Stemte bra det. Så du kan ingenting av språket? 먼저 사진을 게시해야합니다 = Først må du legge inn bilde Var det jeg prøvde å si, men aner ikk om det var riktig Kan bitte litt. Snakker jo japansk flytende, så har prøvd å lære meg litt koreansk også, kjøpte noen bra bøker, men har ikke fått tid til å jobbe med det. Men kanskje til sommeren får jeg mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 13. mai 2013 #515 Del Skrevet 13. mai 2013 Var det jeg prøvde å si, men aner ikk om det var riktig Kan bitte litt. Snakker jo japansk flytende, så har prøvd å lære meg litt koreansk også, kjøpte noen bra bøker, men har ikke fått tid til å jobbe med det. Men kanskje til sommeren får jeg mulighet Stemte bra. Artig at du kan japansk. Vanskelig? Håper du kan få litt mer tid til å lære koreansk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2013 #516 Del Skrevet 13. mai 2013 Var det jeg prøvde å si, men aner ikk om det var riktig Kan bitte litt. Snakker jo japansk flytende, så har prøvd å lære meg litt koreansk også, kjøpte noen bra bøker, men har ikke fått tid til å jobbe med det. Men kanskje til sommeren får jeg mulighet Stemte bra. Artig at du kan japansk. Vanskelig? Håper du kan få litt mer tid til å lære koreansk også. Japansk må være det språket jeg har mest lyst til å kunne lære meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mai 2013 #517 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg vil også se BusteBartePinn Lurer på om hun ligner på avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 13. mai 2013 #518 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg har vært nysgjerrig på Arabella i et par år, også får jeg ikke med meg bilde Endret 13. mai 2013 av Poirot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2013 #519 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg har vært nysgjerrig på Arabella i et par år, også får jeg ikke med meg bilde Jeg ser ikke ut i måneskinn, så du skal være glad for at jeg ikke viser meg Endret 13. mai 2013 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 13. mai 2013 #520 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg ser ikke ut i måneskinn, så du skal være glad for at jeg ikke viser meg Du er sikkert nydelig, så det så Og, jeg lurer skikkelig på hvordan du ser ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå