Tibbie Skrevet 12. mai 2013 #381 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg har aldri anstrengt meg for å være gjenkjent, men jeg har påpekt at jeg ikke er noen spesiell tilhenger av utseende fiksjon og da har jeg blitt fortalt at det er fordi jeg er rimelig stygg og ekkel, derfor har jeg en forakt mot skjønnhetsindustrien. Men så viser det seg at jeg var kjekk allikevel, og ikke bare kjekk, men rett litt ustelt og det øker jo bare attraktiviteten for perfektsjonister og andre som er betatt av andre menneskers utseende. Helt rart at mennesker er sånn, - men etter å ha våknet er skeptisken der fremdeles. Nå har jeg sett hvordan han ser ut, - men allikevel, han kunne jo være voldtektsmann selv om jeg hadde banka han og jeg kunne lurt noe i drinken hans kunne han ikke? Endatil er enkelte kvinner fremdeles mistenktsomme og det er det jeg synes er så morsomt. Mulig. Men jeg reagerte vell mest på at alle her har lest flere provoserende kommentarer av deg i tråder, mens jeg aldri har sett navnet ditt. Så jeg refererte ikke noe til bildet eller utsèendet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #382 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg vil se bilde av Yvonne! Tørr du å vise deg Yvonne? Anonym poster: 9a7db16e6bdcea5d2ed4ae9cac6a4fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #383 Del Skrevet 12. mai 2013 What?! Nå ble jeg litt nervøs Du har hatt/har dette bildet på FB også? Hvis det ikke stemmer så er det noen andre som har det. Om det så er deg så må du ikke bli nervøs, ikke for meg i hvert fall. Inntrykket er jo at du er en flott fyr. Anonym poster: fddff8bd0456f162fc76fd77c171ba19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. mai 2013 #384 Del Skrevet 12. mai 2013 Haha, sorry! Du er en average joe, det trenger ikke nødvendigvis være noe negativt Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Er det ikke trist å surmule over at andre mannfolk får bagatellmessige komplimenter? Jeg har aldri sagt at jeg ser ut som en fotomodell Du kan muligens tolkes for å være en sjalu mannlig bruker her inne Selv anonyme skribenter kan avsløres når de skriver innlegg skjønner du Du synes jeg ikke ser bra ut. Vi har skjønt det nå verden handler om langt viktigere ting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #385 Del Skrevet 12. mai 2013 Er det ikke trist å surmule over at andre mannfolk får bagatellmessige komplimenter? Jeg har aldri sagt at jeg ser ut som en fotomodell Du kan muligens tolkes for å være en sjalu mannlig bruker her inne Selv anonyme skribenter kan avsløres når de skriver innlegg skjønner du Du synes jeg ikke ser bra ut. Vi har skjønt det nå verden handler om langt viktigere ting. Sjalu mannlig bruker, sier du? Stemmer ikke. Hvorfor skal noen være sjalu på en bruker på et nettforum?! Må i så fall være en patetisk taper som lever livet sitt på nettforum. Sorry, ikke meningen å provosere og "surmule", var bare min ærlige mening Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. mai 2013 #386 Del Skrevet 12. mai 2013 Sjalu mannlig bruker, sier du? Stemmer ikke. Hvorfor skal noen være sjalu på en bruker på et nettforum?! Må i så fall være en patetisk taper som lever livet sitt på nettforum. Sorry, ikke meningen å provosere og "surmule", var bare min ærlige mening Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Morsomt at det første du presterte å gjøre i denne tråden var å lyve Jepp det går ann å søke opp alt annet du har skrevet i denne tråden også. Og ja, man kan se hvem som skriver AB innlegg hvis man følger med når det skjer slapp av, jeg skal ikke avsløre deg. Kom gjerne med mer karakteristikk siden du kjenner meg så godt. Det gir meg flashback til ungdomsskolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 12. mai 2013 #387 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Haha, sorry! Du er en average joe, det trenger ikke nødvendigvis være noe negativt Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Dette er første gang jeg bruker dette uttrykket, men du virker faktisk misunnelig på Guybrush :D I smell a loser Endret 12. mai 2013 av Skogkar 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 12. mai 2013 #388 Del Skrevet 12. mai 2013 Sjalu mannlig bruker, sier du? Stemmer ikke. Hvorfor skal noen være sjalu på en bruker på et nettforum?! Må i så fall være en patetisk taper som lever livet sitt på nettforum. Sorry, ikke meningen å provosere og "surmule", var bare min ærlige mening Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Neste gang du ikke har noe allright å si om andre menneskers utseende, så hold kjeft. Det er en grei lærdom å ta med seg videre i livet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #389 Del Skrevet 12. mai 2013 Neste gang du ikke har noe allright å si om andre menneskers utseende, så hold kjeft. Det er en grei lærdom å ta med seg videre i livet Enig Hvem vil du se Skogkar? Anonym poster: aaa95875f713bf1ae24460cc999cee34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. mai 2013 #390 Del Skrevet 12. mai 2013 Denne tråden begynner å bli ødelagt, så jeg får prøve å fikse det. Kan jeg få se bilde av Flair (hvis hun i det hele tatt er i tråden) og Reza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #391 Del Skrevet 12. mai 2013 Sjalu mannlig bruker, sier du? Stemmer ikke. Hvorfor skal noen være sjalu på en bruker på et nettforum?! Må i så fall være en patetisk taper som lever livet sitt på nettforum. Sorry, ikke meningen å provosere og "surmule", var bare min ærlige mening Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Et utseende er gjerne ganske smak og behag. Mange ser faktisk bedre ut i virkeligheten enn på et bilde, og noen ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten (average). Sånn går nu dag... Det er litt ekkelt å få trykt opp i ansiktet at man ikke er så fin likevel. Mange liker ikke å få skryt uten at man burde få det, men man MÅ ikke alltid si meningen sin. Guybrush eksisterer ikke for at alle sammen skal synes at akkurat han er flott, så ærligheten blir tafatt. Anonym poster: fddff8bd0456f162fc76fd77c171ba19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2013 #392 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Dette er første gang jeg bruker dette uttrykket, men du virker faktisk misunnelig på Guybrush :D Får følelsen av det selv... Jeg vil og se bilde av flair! Endret 12. mai 2013 av Calavi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 12. mai 2013 #393 Del Skrevet 12. mai 2013 Enig Hvem vil du se Skogkar? Anonym poster: aaa95875f713bf1ae24460cc999cee34 Ingen spesiell egentlig. Men de få jeg har sett har utvilsomt vært vakre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #394 Del Skrevet 12. mai 2013 Forresten Guybrush, vi har to felles bekjente. Synes å huske at det var flere men men.. jatha! Anonym poster: fddff8bd0456f162fc76fd77c171ba19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 12. mai 2013 #395 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg er faktisk smått nysgjerrig på vampen i likhet med svært mange andre. Jeg ser for meg en slags miks av lat von d og ei manga/gamernerdechick. In a good way, tipper hun er hot. Bustemartepinn. Ser for meg ei veldig uskyldig lita jente sånn motsatt av det som befinner seg innvendig Skogkar ser jeg for meg som en av lederne nede i maymaneh. Skjeggete med solbriller og vikinghjelm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #396 Del Skrevet 12. mai 2013 Morsomt at det første du presterte å gjøre i denne tråden var å lyve Jepp det går ann å søke opp alt annet du har skrevet i denne tråden også. Og ja, man kan se hvem som skriver AB innlegg hvis man følger med når det skjer slapp av, jeg skal ikke avsløre deg. Kom gjerne med mer karakteristikk siden du kjenner meg så godt. Det gir meg flashback til ungdomsskolen Jeg skrev ikke noe slemt om utseendet ditt, kommenterte bare at du ikke var så kjekk på bildet du la ut i bildetråden, that`s it. Average joe er ikke negativt, hadde jeg vært frekk så hadde jeg skrevet at du var stygg og at du ikke så ut i månelys. Slapp av, jeg er ikke redd for at du vet hvem jeg er, om så hadde vært tilfellet hadde det ikke gjort så forferdelig mye. Har ikke noe personlig i mot deg, og beklager for tredje gang om du oppfattet det som kritikk på utseendet ditt Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogkar Skrevet 12. mai 2013 #397 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg er faktisk smått nysgjerrig på vampen i likhet med svært mange andre. Jeg ser for meg en slags miks av lat von d og ei manga/gamernerdechick. In a good way, tipper hun er hot. Bustemartepinn. Ser for meg ei veldig uskyldig lita jente sånn motsatt av det som befinner seg innvendig Skogkar ser jeg for meg som en av lederne nede i maymaneh. Skjeggete med solbriller og vikinghjelm Riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. mai 2013 #398 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg er faktisk smått nysgjerrig på vampen i likhet med svært mange andre. Jeg ser for meg en slags miks av lat von d og ei manga/gamernerdechick. In a good way, tipper hun er hot. Bustemartepinn. Ser for meg ei veldig uskyldig lita jente sånn motsatt av det som befinner seg innvendig Skogkar ser jeg for meg som en av lederne nede i maymaneh. Skjeggete med solbriller og vikinghjelm Haha, disse teoriene er såpass artige at jeg ikke kan ødelegge det med å legge ut bilde! (Jeg begynner tydeligvis å bli senil, for jeg trodde du hadde sett bilde. Gudene vet hvor jeg har det fra, jeg har jo ikke sendt bilde til SÅ mange at det er grunn til å gå i surr.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #399 Del Skrevet 12. mai 2013 Et utseende er gjerne ganske smak og behag. Mange ser faktisk bedre ut i virkeligheten enn på et bilde, og noen ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten (average). Sånn går nu dag... Det er litt ekkelt å få trykt opp i ansiktet at man ikke er så fin likevel. Mange liker ikke å få skryt uten at man burde få det, men man MÅ ikke alltid si meningen sin. Guybrush eksisterer ikke for at alle sammen skal synes at akkurat han er flott, så ærligheten blir tafatt. Anonym poster: fddff8bd0456f162fc76fd77c171ba19 Helt riktig. Følte ikke at jeg var frekk, men ser nå i etterkant at det kunne bli oppfattet sånn. Kritiserer ikke andres utseende og reagerer når andre gjør det, cluet var at jeg ikke selv syntes at jeg kritiserte eller var slem. Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. mai 2013 #400 Del Skrevet 12. mai 2013 Haha, disse teoriene er såpass artige at jeg ikke kan ødelegge det med å legge ut bilde! (Jeg begynner tydeligvis å bli senil, for jeg trodde du hadde sett bilde. Gudene vet hvor jeg har det fra, jeg har jo ikke sendt bilde til SÅ mange at det er grunn til å gå i surr.) Jeg tror du er neger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå