Gå til innhold

Jeg vil gjerne se bilde av en KG-bruker!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hold dere til tema folkens! hyggelig med bilde av waco men dette er vel ikke tråden for diskusjon om han som kvinnehater osv osv ;)

Anonym poster: e0141acf0ea70e0d4c32ed1404a226f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk. Jeg har jo mange ganger forsøkt å forklare kvinner at er det noen som er kvinnehatere så er det jo kvinner, - hater horer, hater prostituerte, hater menn som kjøper sex, hater menn som snakker om menn som kjøper sex, hater menn som mener det er bakvendt at det er lov å selge sex, men ikke kjøpe sex, sånn går lista.

Sier jeg for eksempel at man er to om å ta en abort så får jeg høre at jeg her en kvinnehater. Sier jeg at man skal være to om å gjennomføre en fødsel så blir jeg forklart at jeg er en kvinnehater.

For meg så er det greit å bli ansett som en kvinnehater, - det beviser bare at folk ikke orker å gå i dybden av ting, - for eksempel ved å forby kjøp av sex forbyr du deg selv en rettighet.

Folk skjønner jo ikke sånne enkle ting? =)

Haha, see what you did there, vi får ta diskusjonene i en annen tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You and me both! Who the fuck is Waco :P

Hallo??? Jeg er i tråden, hva er det med deg? Hva er du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nei, nei. Så slem er jeg ikke. Men vi lar det ligge nå :)

Anonym poster: ccb0aaf8ef19ef1a1829de1a066b1583

Det går bra, jeg lover at jeg ikke skal ligge våken å bekymre meg i natt.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk takk. Jeg har jo mange ganger forsøkt å forklare kvinner at er det noen som er kvinnehatere så er det jo kvinner, - hater horer, hater prostituerte, hater menn som kjøper sex, hater menn som snakker om menn som kjøper sex, hater menn som mener det er bakvendt at det er lov å selge sex, men ikke kjøpe sex, sånn går lista.

Sier jeg for eksempel at man er to om å ta en abort så får jeg høre at jeg her en kvinnehater. Sier jeg at man skal være to om å gjennomføre en fødsel så blir jeg forklart at jeg er en kvinnehater.

For meg så er det greit å bli ansett som en kvinnehater, - det beviser bare at folk ikke orker å gå i dybden av ting, - for eksempel ved å forby kjøp av sex forbyr du deg selv en rettighet.

Folk skjønner jo ikke sånne enkle ting? =)

Akkurat nå som jeg skulle skrive noe svært giftig til deg som svar...så tenkte jeg på den snille waco...beklager, jeg klarer ikke det...!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Guybrush!!

Har hørt avataren er ekte, men bildet ser gammel ut og som om det er fra 90-tallet. Jeg vil se et annet bilde! :)

90tallet?! Snøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det går bra, jeg lover at jeg ikke skal ligge våken OG bekymre meg i natt. :lol:

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Haha, det er alltid de samme som går igjen når noen nevnes i disse trådene!

Anonym poster: de033b00e8d0f7dddad4a93b96e659df

Det er nå en ting, jeg er mer fascinert av at de fleste som nevnes er brukere som faktisk har lagt ut bilde.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å få en lettere tid framover på KG etter bildepostingen. Det var et bold move.. :)

Dumt for meg da - for nå kommer en viss prosentandel av hatet mot bitterpikkmennene til å bli flyttet over til meg. Men jeg skal bære byrden, Waco. Jeg skjønner at du ville ut.

Ja etterhvert ble det slitsomt å være han som "er for voldtekt" når jeg bare ber folk om å ikke kline med folk du ikke vil gjøre noe med!

Se på meg, - jeg vil heller ta en rolig prat fremfor å kline og kysse og "tafse og ta på" hverandre når man skal ha det hyggelig, - og blir forklart at "jammen alle damer gjør jo hva dem viiiiil", "ingen kan jo nekte daaaamer noe", "selvsagt kan jeg gå på byen uten penger og ha det gøy!" "hvorfor ikke?", - så jeg ble litt leit etterhvert etter å fortelle for tusende gang, at jeg er ikke han voldtektsmannen du akkurat klina med!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Sånn.

Godt jeg har noen som kan fikse slurvefeil for meg.:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo??? Jeg er i tråden, hva er det med deg? Hva er du lurer på?

I know! Men du er tydligvis en ganske kjent bruker her siden ALLE har et forhold til deg, men jeg har aldri sett deg før... Så jeg lurer på hvor jeg har vært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik ser jeg ut (og føler meg):

1614865.jpeg?ts=1368399148

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik ser jeg ut (og føler meg):

1614865.jpeg?ts=1368399148

:)

Bare ett hårstrå :fnise:

Anonym poster: bb379959fc4b34c5f91759ca8b3af717

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Hvem er denne harde kjernen alle snakker om????? (sorry for avsporing, har lurt på dette lenge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke han jeg tenkte på, nei... Jeg vet det fins en egen tråd om han her inne ett sted

guybrush? han lastet opp bilde i bildetråden, var ikke så kjekk som på avataren :fnise:

Anonym poster: 9bc9628179bbe7ba7d70106ca703e014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallet?! Snøft!

Høhø, wups, du var her du også, ja... :fnise:

Syns du skal dele ett bilde med oss : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bare ett hårstrå :fnise:

Anonym poster: bb379959fc4b34c5f91759ca8b3af717

Jeg rakk ikke å tegne flere, tidspress, vet du :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Men du er tydligvis en ganske kjent bruker her siden ALLE har et forhold til deg, men jeg har aldri sett deg før... Så jeg lurer på hvor jeg har vært

Jeg har aldri anstrengt meg for å være gjenkjent, men jeg har påpekt at jeg ikke er noen spesiell tilhenger av utseende fiksjon og da har jeg blitt fortalt at det er fordi jeg er rimelig stygg og ekkel, derfor har jeg en forakt mot skjønnhetsindustrien.

Men så viser det seg at jeg var kjekk allikevel, og ikke bare kjekk, men rett litt ustelt og det øker jo bare attraktiviteten for perfektsjonister og andre som er betatt av andre menneskers utseende.

Helt rart at mennesker er sånn, - men etter å ha våknet er skeptisken der fremdeles.

Nå har jeg sett hvordan han ser ut, - men allikevel, han kunne jo være voldtektsmann selv om jeg hadde banka han og jeg kunne lurt noe i drinken hans kunne han ikke? Endatil er enkelte kvinner fremdeles mistenktsomme og det er det jeg synes er så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guybrush? han lastet opp bilde i bildetråden, var ikke så kjekk som på avataren :fnise:

Cant win em all er det noe som heter ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cant win em all er det noe som heter ;)

Haha, sorry! Du er en average joe, det trenger ikke nødvendigvis være noe negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...