Gå til innhold

Jeg vil gjerne se bilde av en KG-bruker!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sakone

Blir alltid litt småskuffa over at jeg aldri blir etterspurt i de trådene her :P Syns jeg skriver en del men klarer visst aldri å oppnå den "kjendisstatusen" kremen av KG får.

Anonym poster: 0bdfc2723d29dc51a26616f5c21af6bf

Hvem er du da? ^^ Ser gjerne bilde av deg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Ja, jeg tviler på at det finnes nok alkohol i verden til å fjerne bildeposteskrekken min. :P

Alltid gått utifra at du hadde bilde av deg selv som avatar jeg...

Blir alltid litt småskuffa over at jeg aldri blir etterspurt i de trådene her :P Syns jeg skriver en del men klarer visst aldri å oppnå den "kjendisstatusen" kremen av KG får.

Jeg vil ha bilde av AnonymBruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deler din skuffelse, jeg også. Har vært veldig aktiv inntil for halvt år siden, da la jeg opp (mest fordi jeg aldri fikk komme inn i den eksklusive KG-kremen :() Men her er jeg, tilbake, om enn mindre aktiv og mer anonym...:P

Anonym poster: ccb0aaf8ef19ef1a1829de1a066b1583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg mente det som et kompliment. Jeg hadde laget meg et bilde av waco som en stygg fyr (fordi jeg tenker slik om alle som gir uttrykk for kvinneforakt = stygg utseende og personlighet) og når jeg ser bildet av waco, så ser jeg faktisk en vennlig person med snilt ansikt. Samsvarer ikke med bildet av waco som jeg hadde dannet meg i hodet.

Det er litt av årsaken til at jeg ikke viser ansiktet mitt, - for jeg tenker, - dersom jeg ikke hadde vært kjekk og sett snill ut,- gjør det folk rett til å være redd og forakte meg?

Jeg vet at jeg har et heldig utseende derfor vil jeg ikke la blikket mitt forurense hva jeg skriver, og jeg mener jo ikke alt jeg skriver, men jeg synes det er å diskutere meninger fra grumset, - så kan vi heller la utseende fiksering, - og det å bli bedømt fra hvordan man ser ut være for seg selv.

Dere er heldige dere som er her nå, ikke glem at jeg har vært på kvinneguiden i over ti år og skjult mitt fjes, men først idag så avslører jeg mitt sanne ansikt!

Blir litt i samme klasse som at fantomet kaster masken. =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du er anonymbruker så er det vel ikke så lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det er litt av årsaken til at jeg ikke viser ansiktet mitt, - for jeg tenker, - dersom jeg ikke hadde vært kjekk og sett snill ut,- gjør det folk rett til å være redd og forakte meg?

Jeg vet at jeg har et heldig utseende derfor vil jeg ikke la blikket mitt forurense hva jeg skriver, og jeg mener jo ikke alt jeg skriver, men jeg synes det er å diskutere meninger fra grumset, - så kan vi heller la utseende fiksering, - og det å bli bedømt fra hvordan man ser ut være for seg selv.

Dere er heldige dere som er her nå, ikke glem at jeg har vært på kvinneguiden i over ti år og skjult mitt fjes, men først idag så avslører jeg mitt sanne ansikt!

Blir litt i samme klasse som at fantomet kaster masken. =)

Slapp av Waco, noen av oss kommer til å fortsette å bedømme deg utelukkende for det du skriver.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil ha bilde av AnonymBruker.

Her er jeg

anonymous-1280x800.jpg

Anonym poster: 42a59e94cebdb3f8ce712cb2e1cad095

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde mer kløft enn deg.

Vel, jeg har mer kløft enn deg og Gunfreak til sammen. Noen av oss må faktisk ha det, for å kunne gi føde til neste generasjon. Jeg vant.

Så, bilde av deg, Katten? Deg er jeg definitivt nysgjerrig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

12. mai vil bli en merkedag, der folk går i tog og holder taler for å minne at Waco avslørte sitt sanne ansikt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

12. mai vil bli en merkedag, der folk går i tog og holder taler for å minne at Waco avslørte sitt sanne ansikt.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har allerede printet bildet hans på t-skjorter. Noen som vil ha?

Anonym poster: 71f153add49d5549833bede81b7f238e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjerner og planeter

Vel, jeg har mer kløft enn deg og Gunfreak til sammen. Noen av oss må faktisk ha det, for å kunne gi føde til neste generasjon. Jeg vant.

Så, bilde av deg, Katten? Deg er jeg definitivt nysgjerrig på.

eg kan med 97% sikkerheit sei at eg har større kløft enn Gunny, Katten OG deg! så det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Waco, noen av oss kommer til å fortsette å bedømme deg utelukkende for det du skriver.

Bra! For meg så er det litt morsomt prosjekt å se at mennesker rett og slett forakter mennesker de aldri har møtt, -og med en gang man fester et blikk så blir man avkledd som noe helt ufarlig.

Blir som å skru på lyset på loftet. Skummelt i mørket, - da ringer man åndenes makt og er kjemperedd, etterpå etter at tv-norge har vært der og latt tippoldefar få igjen kaffekoppen igjen, - da vandrer tippeoldefaren til åndeverden og man ikke behøver å bli redd mer!

Det er det her som gjør meg redd! Det at folk innrømmer at man er så overtroiske!

Forestill dere meg som har sittet her år etter år og blitt forklart at dersom man ser meg på gata, - da hadde man løpt en annen vei! Og jeg år etter år har forklart de samme kvinne at det er deres eget redsel og sin egen overtro de må kurere.

Moro har jeg jo selvsagt hatt det. I fremtiden blir det ikke sånn. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

eg kan med 97% sikkerheit sei at eg har større kløft enn Gunny, Katten OG deg! så det så

Hvordan kan du være så sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...