Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal søke på drømmejobben, og har tenkt til å legge ved noen arbeider jeg har gjort. HVa heter det ? Er det det som er portefølje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo, det blir jo et vedlegg, men CV'en er jo også et vedlegg til søknaden.

Skrevet
jo, det blir jo et vedlegg, men CV'en er jo også et vedlegg til søknaden.

Mener du at du skriver cv som vedlegg? Det har jeg aldri gjort. Finns det regler for dette?

Skrevet
"Vedlegg: Arbeidsprøver"

ja, det er jo en mulighet det. Men vet noen hva da portefølje er? Jeg trodde det var et "fint" ord for arbeider? men er ikke sikker, og har ikke tenkt til å drite meg ut.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg slo opp i leksikon... Her sto det:

portefølje [pårtfølj] (av fr.), veske, mappe (til oppbevaring av papirer, dokumenter o.l.).

Samling av verdipapirer o.a.

Så da blir visst portefølje noe annet en det du tenkte på... I følge den definisjonen, i alle fall.

Skrevet
Jeg slo opp i leksikon... Her sto det:

portefølje [pårtfølj] (av fr.), veske, mappe (til oppbevaring av papirer, dokumenter o.l.).

Samling av verdipapirer o.a.

Så da blir visst portefølje noe annet en det du tenkte på... I følge den definisjonen, i alle fall.

Pokker, da er jeg vist helt på jordet, men jeg vet at det fines et ord som man bruker på sånne arbeider man legger ved.

Gjest Anonymous
Skrevet

Porofølje kan ha flere meninger. De som feks arbeider med kraft- arbeider med poroføljer når det kommer til kjøp og salg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sjekket litt- modeller og fek kunstnere har poroføljer med arbeidet sitt.

Med det mener de ikke en mappe/stesskoffert med noen papirer i - men et samlet presentasjon av noe av arbeidet deres

Skrevet
Har sjekket litt- modeller og fek kunstnere har poroføljer med arbeidet sitt.

Med det mener de ikke en mappe/stesskoffert med noen papirer i - men et samlet presentasjon av noe av arbeidet deres

Jeg tenkte jeg skulle legge ved en del tegninger/bilder som jeg har laget sammen med søknaden, dette er en designer jobb. Kan jeg da kalle dette vedlegget en portefølje? etter det du mener er riktig??? er så usikker på dette jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det mener jeg du kan.

Jobber også en del med student søkander til legat og mange kunst/design etc studenter legger ved det de kaller poroføljer.

Skrevet

takk takk, nå skal jeg sette i gang. ønsk meg lykke til, denne jobben SKAL jeg ha.....

Skrevet

Lykke til! Skal krysse armer og bein for deg! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...